پول اکسین

پول اکسین

فروش تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

تجهیزات استخر، سونا و جکوزی شامل تاسیسات گوناگونی است که در کنار یکدیگر محیطی سرگرم‌کننده ایجاد می‌کنند. امروزه اکثر مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به استخر و سونا و جکوزی می‌روند. در این مقاله قصد داریم تجهیزات استخر و سونا و جکوزی را معرفی کنیم. بهره مندی از تجهیزات سونا مزایای بخصوص خود را دارد.

تجهیزات جکوزی و استخر در راستای بالا بردن کیفیت آب تاثیر زیادی دارند. برای تعویض آب استخر از تجهیزات مدرن استفاده می‌کنند. امروزه به دلیل وجود این تجهیزات تعویض آب استخر در دوره یک ساله انجام می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین تجهیزات استخر می‌توانیم به آبنما‌ها، گرم کن‌ها، فیلتر تصفیه و… اشاره کنیم.

 

اهمیت کیفیت بالای تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

خرید تجهیزات استخر اهمیت زیادی دارد و باید این محصولات کیفیت لازم را در راستای حفظ کیفیت آب داشته باشند. مالکان استخرها و صاحبان پارک‌های آبی باید دقت داشته باشند که این محصولات استاندارد لازم را داشته باشند. تجهیزات استخر و سونا و جکوزی در ایجاد محیط فرح بخش و در عین حال سالم تاثیر گذار هستند.

عدم وجود تجهیزات سونا و تجهیزات جکوزی با کیفیت و استاندارد مضرات زیادی دارد. عدم وجود تجهیزات علاوه بر اینکه لذت و آرامش را از بین می‌برد بلکه بیماری‌های مختلفی را به وجود می‌آورد. تجهیزات مربوط به استخر و سونا و جکوزی کاملا متفاوت هستند و هر کدام کارایی و مشخصات مختلفی دارند. لذا بهتر است آن را با یکدیگر اشتباه نگیرید.

 

معرفی تجهیزات استخر

از تجهیزات استخر پمپ تصفیه است که دارای یک فیلتر بوده و در هنگام ساخت استخر باید به آن توجه داشته باشید. سیستم مکش پمپ وظیفه به حرکت درآوردن آب استخر را از کفگیر به سمت فیلتر دارد. وظیفه فیلتر نیز جداسازی ناخالصی‌های بزرگ است. به طور کلی پمپ تصفیه باعث شفاف و تمیز‌تر شدن آب می‌شود. بعد از مدتی باید فیلترها را تعویض یا تعمیر کنید. فیلتر دارای انواع مختلفی نظیر کارتریج دیاتوم و شنی است.

تجهیزات استخر از بروز بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. به عنوان مثال فیلترهای شنی تمامی ذرات کوچک معلق در آب را از بین می‌برند. فیلتر کارتریج نیز کار تصفیه آب را انجام می‌دهد. استفاده از این فیلتر مزایای زیادی دارد.

 

علت اهمیت تجهیزات و تاسیسات سونا چیست؟

بهره مندی و خرید تجهیزات سونا در طراحی سونا اهمیت زیادی دارد. در واقع تجهیزات سونا سبب افزایش کیفیت آب شده و از بروز میکروب و قارچ در محیط آب جلوگیری می‌کند. تجهیزات سونا شامل تجهیزات کنترل و سکوهای نشیمن، دیگ‌های بخار و… است. البته لوازم جانبی دیگر نظیر سیستم‌های صوتی، روشنایی، رطوبت سنج، تایمر و… نیز در سونا استفاده می‌شوند.

 

این تجهیزات باید کیفیت لازم را داشته باشند تا به زودی مستهلک نشوند. یکی دیگر از این تجهیزات، چراغ استخر سونا است. این چراغ به صورت روکار و توکار تولید شده است. چراغ توکار تک رنگ بوده و دارای لامپ‌های هالوژنی است. استفاده از پله استخر در طراحی سونا اهمیت زیادی دارد. پله استخر سبب می‌شود تا شناگران راحت‌تر از آب بیرون بیایند.

 

عوامل موثر بر قیمت تجهیزات سونا و استخر و جکوزی

قیمت تجهیزات سونا تحت تاثیر عوامل گوناگون قرار دارد. از عوامل تاثیر گذار در قیمت تجهیزات سونا ابعاد و اندازه سونا است. علاوه بر ابعاد و لوله کشی و تاسیسات، وضعیت لوله و امکانات بر قیمت تاثیرگذار هستند. اگر از لوله‌ها به درستی مراقبت کنید پوسیده نشده و ترک نمی‌خورند. در این صورت عمر مفید آنها افزایش پیدا کرده و از هزینه مجدد جلوگیری می‌شود.

تجهیزات جداسازی ذرات بزرگ از آب نیز بر روی قیمت تاثیر دارند. از دیگر موارد، مواد استفاده شده در طراحی سونا است. قیمت تجهیزات استخر و قیمت تجهیزات جکوزی نیز تحت تأثیر چنین عواملی قرار دارد. به عنوان مثال ابعاد جکوزی، نوع جکوزی، هزینه نصب و متریال استفاده شده در قیمت خرید تجهیزات جکوزی تاثیر دارند.

 

آشنایی با تاسیسات مهم جکوزی و مزایای آن‌ها

برخی از تجهیزات جکوزی شامل پمپ جکوزی توربو جت، بلوری یا حباب ساز، نانو جت، دستگاه اُزن زَن است. به طور کلی جکوزی در دو مدل خصوصی و عمومی وجود دارد. لوازم و تجهیزات استفاده شده در طراحی جکوزی عمومی و خصوصی با هم متفاوت است. یکی از ارکان اصلی جکوزی که در عملکرد کلیه جکوزی تاثیرگذار است پمپ جکوزی می‌باشد.

 

برخی از تجهیزات جکوزی شامل پمپ جکوزی توربو جت، بلوری یا حباب ساز، نانو جت، دستگاه اُزن زَن است. به طور کلی جکوزی در دو مدل خصوصی و عمومی وجود دارد. لوازم و تجهیزات استفاده شده در طراحی جکوزی عمومی و خصوصی با هم متفاوت است. یکی از ارکان اصلی جکوزی که در عملکرد کلیه جکوزی تاثیرگذار است پمپ جکوزی می‌باشد.

 

مزایای بهره مندی از تجهیزات و تاسیسات سونا چیست؟

هیتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات در طراحی سونا است. این تجهیزات به دو دسته هیتر برقی و هیتر گازی تقسیم شده اند. هیتر برقی با انرژی الکتریکی کار کرده و هیتر گازی با گاز کار می‌کند. هیتر گازی شامل مشعل گازی و دیگ است. استفاده از این دستگاه در طراحی سونا مزایایی دارد.

به عنوان مثال برای انباره کردن گرما از سنگ سونا از این تجهیزات استفاده می‌شود. به علاوه سنگ سونا موجب زیباتر شدن ظاهر سونا می‌شود. با بهره مندی از این تجهیزات می‌توانید بر روی هیتر اسانس بریزید. دقت داشته باشید که امکان ریختن اسانس بر روی سینی کوره یا المنت وجود ندارد.

 

جمع بندی

امروزه افراد برای آرامش روحی و کاهش استرس که ناشی از دغدغه‌های زندگی است به سونا، جکوزی، استخر پناه می‌آورند. برای بهره‌مندی از این امکانات نیاز به تجهیزات و تاسیسات لازم دارید. در حقیقت استخر و جکوزی بدون وجود چنین تجهیزاتی نمی‌توانند کارایی درستی داشته باشند.

سیستم‌ها علاوه بر افزایش کیفیت، میزان ماندگاری آب را در زمان طولانی افزایش می‌دهند. بعضی از تجهیزات جانبی به عنوان یک اکسسوری در استخر‌های لاکچری و لوکس کاربرد دارند. از جمله تجهیزات سونا می‌توانیم به تاسیساتی نظیر ترموستات و هیتر سونا اشاره کنیم. تجهیزات جکوزی نیز شامل نازل و جت پمپ، رینگ جکوزی و… است.

پول اکسین
پول اکسین فروش تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋