plansite9898

plansite9898

با بهترین شرکت طراحی سایت در کرج آشنا شوید

طراحی سایت کرج

 

تیم پلن سایت متشکل از افراد متخصص و با تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو،با سابقه ای درخشان در این زمینه ، با استفاده از تکنولوژی های جدید و به روز همچنین با رعایت تمامی موارد مربوط به سئو، طراحی سایت ارزان در عین حال استاندارد و اصولی، کم حجم، با سرعت لود بالا را تضمین می کند.

طراحی سایت در کرج یکی از خدمات ما برای همشهریان کرجی خود و تمامی عزیزان در سرتاسر کشور می باشد. لذا تمام اهتمام خود را بر این داشته تا به گونه ای کاملا حرفه ای ، براساس استاندردهای طراحی سایت در این زمینه فعالیت کند به گونه ای که طراحی سایت پلن سایت، برترین و باکیفیت ترین طراحی سایت در کرج شناخته شود و رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.  

تکنولوژی ها و زبان های مورد استفاده تیم پلن سایت جهت طراحی سایت
 

تکنولوژی MVC

 

MVCجدیدترین تکنولوژی موجود در دنیا جهت برنامه نویسی می باشد این تکنولوژی توسط مایکروسافت ارائه شده و سایت خود مایکروسافت نیز با asp.netنوشته شده پس این قضیه به روز بودن سایت شما بر اساس جدید ترین و کامل ترین استاندارد دنیا را تضمین میکند. زبان برنامه نویسی پلن سایت C# و دیتابیس سایت شما توسط Sqlایجاد می شود. که به راحتی میتوانید در مورد این امکانات تحقیقات لازم را از طریق افراد متخصص داشته و با اطمینان سایت خود را به ما بسپارید.
مورد بعدی که قابل ذکر است کسانی که این تکنولوژی ها را استفاده میکنند مسلما قیمت بالایی دریافت می کنند اما پلن سایت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور طراحی سایت ارزان اما حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده تا به یک برد برد دو طرفه برسد. 

2- استانداردهای سئو در پلن سایت

 

بخش بعدی سایت، قالب می باشد. همه شما در مورد سئو متوجه شده اید که جهت بالابودن در نتایج گوگل باید تولید محتوای خوب در سایت و شبکه های اجتماعی داشته و شروع به بک لینک سازی در سایت های مختلف کنید. اما تمام این فعالیت ها در مرحله دوم صورت می گیرد و 50 در صد قضیه را شامل می شود انچه در وهله اول برای گوگل حائز اهمیت است بحث رعایت اصول سئو در کد می باشد. یکسری از این اصول مانند استفاده از تگ Schema، استفاده درست از Headingها، استفاده از altبرای تصاویر، AMP، متا تگ ها و غیره باید در قالب سایت رعایت شود تا گوگل به سایت شما رتبه دهد و برخی اصول مانند فشرده سازی سایت، ایجاد سایت مپ داینامیک، داینامیک کردن متا تگ ها برای راحتی کار و جلب توجه گوگل باید توسط برنامه نویس انجام شود. 

3- استانداردهای کاربر پسند:


یکی از موارد مهم دیگه هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو، کاربرپسندی سایت یا همان UX می باشد. به این گونه که کاربر به راحتی در سایت به خواسته خود برسد و هیچ پیچیدگی ای جهت پیدا کردن مقصود خود در سایت حس نکند.
پلن سایت با تضمین رعایت تمامی این موارد سایت مطلوب شما را ایجاد می کند و در نهایت هنگام تحویل سایت میتواند با استفاده از پلاگین های آنالیز سایت اصول استفاده شده را به سمع و بصر شما برساند و کار خود را با استفاده از شواهد عینی به شما ثابت کند. پس هیچ نگران نداشتن تخصص در این زمینه نباشید زیرا گوگل ابزارهایی را جهت تست سایت حتی توسط افراد غیر حرفه ای فراهم کرده که تیم پلن سایت با صداقت کامل این پلاگین ها را به شما معرفی و آموزش می دهد تا از کیفیت کار مطمئن باشید. 

 

قیمت طراحی سایت در کرج، برآورد هزینه طراحی وب سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

1-    قالب وب سایت
گاهی قالب به صورت اختصاصی کدنویسی می شود به این معنا که ظاهر سایت شما به سایتهای دیگر شباهتی ندارد و مختص کسب و کار شماست. اگر قالب اختصاصی باشد هزینه طراحی سایت شما بیشتر می شود. اما اگر قالب سایت آماده باشد به این صورت که از قالبهای موجود در سطح وب استفاده گردد هزینه طراحی سایت کمتر می شود. البته پوان مثبتی که پلن سایت برای مشتریان خود چه در کرج چه در سراسر کشور در نظر گرفته این است که این گروه قالبهایی را از صفر تا صد کدنویسی کرده و تمام اصول سئو را در آن رعایت کرده به همین جهت به مشتریانی که قادر به صرف هزینه زیاد برای طراحی سایت خود نیستند پیشنهاد می کند از این گونه قالب ها استفاده نمایند و در کمال صداقت در همان ابتدای عقد قرارداد نیز ذکر میکند که این قالبها به مشتریان دیگر نیز فروخته شده به همین جهت قیمت پایین تری دارد اما از نظر کیفیت هیچ فرقی با قالب های اختصاصی ندارد.

2-    هاست
هاست فضایی است که سایت روی آن قرار میگیرد و  اصطلاحا اپلود می شود. شرکتهایی که ارائه دهنده این فضا هستند تعرفه متفاوتی دارند بسته به کیفیت، میزان فضای هاست، شرکت ارائه دهنده، قیمت هاست متفاوت بوده و در مجموع بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است.

3-    پنل مدیریت سایت
پنل مدیریت نیز همانند قالب هم به صورت آماده وجود دارد و هم پنل هایی هستند که به صورت اختصاصی کدنویسی شده اند از جمله پنل های آماده میتوان وردپرس، جوملا و غیره را نام برد، پنل مدیریتی گروه پلن سایت به صورت کاملا اختصاصی با کاربری بسیار آسان کد نویسی شده است.

plansite9898
plansite9898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋