پیشی

پیشی

پیشیِ فیلمباز ...
 ۲ نفر را دنبال می کند

معرفی سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری که از 14 خرداد 1400 منتشر میشود، جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان و همچنین نخستین سریال شبکه نمایشی وی محسوب میشود. در ادامه با پیشی همراه باشید تا به معرفی سریال زخم کاری بپردازیم.

 

سریال زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان نخستین سریال ایرانی با حال و هوای جنایی و نوآر است که داستانی متفاوت را روایت می‌کند. زخم کاری سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب، اولین تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان، کارگردان آثار «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی است.

 

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان این سریال آمده است  من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه، ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می‌رسن.

دانلود سریال زخم کاری

اولین سریال محمدحسین مهدویان که اقتباسی از کتاب بیست زخم کاری است، از روز جمعه ۱۴ خرداد با در نظر گرفتن رده‌بندی سنی ۱۵+ سال از وبسایت اینترنتی پخش می‌شود. سایر قسمت‌های سریال زخم کاری، هر جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. برای دانلود سریال زخم کاری میتوانید از سایت هکس دانلود استفاده کنید.

 

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی؛ با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی.

شاید بخوانید : فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی سال 1400

توضیحات آهنگساز سریال زخم کاری

حبیب خزایی‌فر آهنگساز سریال زخم کاری با اشاره به سابقه همکاری‌اش با محمدحسین مهدویان و حضور در تازه‌ترین اثر این کارگردان، گفت: من در تمام فیلم‌های آقای مهدویان با ایشان همکاری کردم و وقتی راجع به سریال «زخم کاری» صحبت کردیم از من خواستند رمان بیست زخم کاری را بخوانم و من با خواندن کتاب ملودی را در آوردم.

به غیر از ملودی راجع به سبک موسیقی هم با مهدویان صحبت می‌کردیم و با توجه به اینکه فضای کار نسبت به دیگر آثار او متفاوت است، می‌طلبید که در زمینه موسیقی هم کار متفاوتی ارائه کنم. چون ژانر سریال جنایی است سعی کردم از موسیقی الکترونیک هم استفاده کنم.

این آهنگساز در پاسخ به پرسشی درباره بهره بردن از یک خواننده برای این سریال گفت: از حضور خواننده برای خواندن تیتراژ استفاده نکردیم و نبودن خواننده را به معنای خلاء کار نمی‌دانم. من معتقدم استفاده از خواننده برای تیتراژ سریال‌ها بیش از ۸۰درصد کارکرد تبلیغاتی دارد و شاید معدود آثاری هستند که واقعا نیاز به حضور خواننده در روند ساخت سریال داشته باشند.

در زخم کاری هم به حضور خواننده نیاز نداشتیم و فکر می‌کنم فیلمنامه و عوامل و شخص محمدحسین مهدویان انقدر برای مخاطب این کنجکاوی برانگیز هستند که نیاز به
تبلیغات دیگر نداشته باشد.

حبیب خزایی‌فر در پایان با اشاره به مراحل ساخت موسیقی «زخم کاری» گفت: ضبط قسمت عمده کار تمام شده است و قسمت به قسمت که پیش می‌رویم، با توجه به نیاز هر قسمت به تولید ترک جدید، آن را خواهیم ساخت. اما حجم اصلی کار ساخت و ضبط موسیقی این سریال تمام شده است.

زخم کاری در کارنامه کاری محمدحسین مهدویان یک اثر متفاوت است و به نظرم مخاطب نباید به دنبال یک کار تکراری باشد.

همچنین شاید بخوانید : برترین سریال های خانگی / سریال های شبکه نمایش خانگی از ابتدا تا به امروز

 

رمان بیست زخم کاری و فسادهای پنهان

آقای محمود حسینی‌زاد را پیشتر با عنوان مترجم می‌شناختیم آن‌هم آثاری از نویسندگان آلمانی‌زبان. حال این مترجم چند سالی است خود دست به قلم شده و داستانی نوشته است با موضوع فساد اقتصادی.

بیست زخم کاری درباره افرادی است که با ظاهرسازی خود را افرادی ظاهرالصلاح جا می‌زنند و با نفوذ در دستگاه‌های دولتی و عمومی به دست‌اندازی به بیت‌المال مشغول می‌شوند.

داستان افرادی که با ولع کسب قدرت و ثروت حتی مذهب را هم قربانی امیال شخصی خود می‌کنند. بیست زخم کاری اثری از انتشارات چشمه است. سریال زخم کاری بر اساس همین رمان ساخته شده است که از رسانه هکس دانلود قابل دانلود و تماشا میباشد.

پوستر سریال زخم کاری

این اولین پوستر رسمی سریال میباشد.

 

پیشی
پیشی پیشیِ فیلمباز ...

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋