پیشی

پیشی

پیشیِ فیلمباز ...
 ۲ نفر را دنبال می کند

فهرست سریال های شبکه نمایش خانگی سال 1400

امروزه شبکه های نمایش خانگی و سریال های آنها از صداوسیما محبوبیت بیشتری دارند. بر این اساس ، در مقاله زیر بهترین سریال های 1400 را معرفی خواهیم کرد.
شاید چند سال پیش ، وقتی مهران مدیری ، کارگردان سریال "قهوه تلخ" از شبکه نمایش خانگی پخش شد ، افراد کمی می توانستند به فکر آینده این قسمت باشند. در آن زمان ، این سریال تقریباً مهمترین کار بود و اغلب از شبکه های تماشای خانه پخش می شد.

 

قهوه تلخ ، اما در عین حال شکسته شدن رکوردهای فروش ، نام مهران مدیری و بازیگران مشهور و کیفیت و قدرت داستان عاملی در محبوبیت بی نظیر سریال در بین عموم شد. خوشبختانه در آینده نزدیک مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

به دنبال همین روند ، سریال های زیادی در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد ، حسن فتحی و شهرزاد به سرعت رکوردهای بسیاری را در این زمینه شکستند. اکنون که شبکه نمایش خانگی ایران در نهایت به یک وضعیت ثابت رسیده است ، امیدواریم سالانه آثار زیادی را در این زمینه نشان دهیم. بنابراین ، متناسب با ارزش خبری بسیاری از برنامه های تلویزیونی است که در سال 1400 از این بستر پخش می شود.

پخش سریال آقازاده تا همین اواخر یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 1999 بود که مورد توجه گسترده قرار گرفت و از قضا یکی از محبوب ترین سریال های سال شد. با این حال ، پس از پایان آقازاده ، بحث در مورد جانشینی آقازاده و محبوبیت این سریال آغاز می شود.

در آن زمان بود که سریال پر سر و صدا تلویزیونی "قورباغه" پس از تلاش فراوان مجوز پخش نهایی را گرفت و با قسمت اول پخش ، مردم توجه منطقی به این مجموعه تلویزیونی داشتند. علاوه بر قورباغه ها ، سال آینده با محبوب ترین و بهترین 1400 سریال تلویزیونی نیز روبرو خواهیم شد که از شبکه نمایش خانوادگی پخش خواهد شد. بر این اساس ، در مقاله زیر لیستی از بهترین 14000 سری اجرای خانوادگی را به شما ارائه می دهیم.

لیست سریال های شبکه نمایش خانگی سال 1400

 

باید دید آیا شبکه های نمایش خانگی می توانند در دوره کرونا با تعطیل شدن سینماهای کرونا مخاطبان را به خود جلب کنند. شکی نیست که تلویزیون و برنامه نوروز 1400 و تلویزیون نوروز 1400 آن ایده نگه داشتن مردم در نوروز را دارند. اما هدیه شبکه نمایش خانگی چیست؟

 

سریال سیاوش

سیاوش مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط سایت حلال دانلود پخش می‌شود. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.

 

موسیقی تیتراژ این سریال توسط پرواز همای ساخته شده‌است.قسمت اول این سریال جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود و بقیه قسمت های آن هر جمعه ادامه می یابد.

 

سریال قورباغه

یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 که مدتی پخش شده بدون شک قورباغه به کارگردانی هومن سیدی است. اگرچه پخش این اثر از سال 1999 آغاز شد ، اما تا سال 1400 ادامه داشت و می توان آن را یکی از بهترین سریال های 1400 دانست.

 

این مجموعه به کارگردانی هومن سیدی مجموعه برجسته ترین بازیگران ایرانی در ژانر جنایی محمایی مانند نوید محمدزاده ، صابر ابر ، مهران غفوریان و ... است. علی اسدزاده همچنین یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی را در 1400 شبکه خانگی تهیه کرده است.

 

سریال ملکه گدایان

آخرین کار حسین سهیلی زاده ، کارگردان سریال محبوب موفق "مانکن"  در شبکه نمایش خانگی ، ملکه گدایان است. تهیه کنندگی مشترک بازیگران مشهور ایرانی . Queen of Beggars (ملکه گدایان) یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است و 1400 سال است که روی آنتن است. این سریال شاید بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 باشد.

 

محبوبیت مانکن ها باعث شده است که بسیاری از مردم ملکه گدایان را وارث صحیح مانکن بدانند و یکی از بهترین سریال ها در شبکه خانگی 1400 است. حالا می خواهیم ببینیم که آیا یکی از بهترین 1400 سریال در این مجموعه می تواند نقش اول مرد را بازی کند ، مانند باران کوثری ، پنتا بهرام ، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، رضا بهبودی ، الهام کردا ، یسنا میرتهماسب ، علی اوجی و رویا نونهالی می تواند مخاطب را راضی کند.

 

سریال خوب بد جلف

خوب بد جلف: رادیواکتیو نام مجموعه نمایشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال 1399 است؛ که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی از نیمه نخست بهمن ماه پخش می‌شود.

 

پیمان قاسم‌ خانی نویسنده و طراح خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو است و مهراب قاسم خانی و امیرمهدی روژله در نگارش این سریال با او همکاری کرده‌اند. در این سریال سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، شکیب شجره، تینو صالحی، (با حضور) فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی است که پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی در مقام مشاور کارگردان نیز در این پروژه حضور دارد. این سریال بعد از موفقیت ‌های فیلم خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سری در سینما و اکران آنلاین در قالب یک سریال 13 قسمتی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

 

سریال گیسو

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) ساعت ۲۰ از پلتفرم نماوا و هکس دانلود پخش می‌شود.

 

اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

سریال گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

 

سریال دراکولا

دراکولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و طنز، به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد محصول سال 1400 در ایران است.

 

سریال دراکولا فصل دوم سریال هیولا محسوب می‌شود و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین سریال های خانگی تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را نیز بر عهده داشت.

 

سریال می خواهم زنده بمانم

سریال شبکه نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی و بازیگران دیگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. خواننده تیتراژ این سریال همایون شجریان می‌باشد.

قسمت اول این سریال دوشنبه 4 اسفند 1399 پخش شد و بقیه قسمت های آن هر دوشنبه ادامه می یابد.

 

سریال جیران

جیران سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال 1400 میباشد. حسن فتحی بعد از تجربه موفقیت آمیز سریال شهرزاد و بعد از تمام شدن فیلم سینمای مست عشق که از بازیگران ایرانی و ترکیه ای در آن استفاده کرده بود در جدیدترین اثر خود که دوباره برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد.

 

جیران دومین سریال شبکه نمایش خانگی از حسن فتحی می باشد. این سریال درمورد زندگی ناصر الدین شاه است و به اتفاقات بعد از مرگ امیرکبیر میپردازد.فتحی برای نقش ناصرالدین شاه، بهرام رادان را انتخاب کرده است و نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) را به شبنم مقدمی سپرده است. بابک حمیدیان هم قرار است در نقش ملیجک دربار ناصرالدین شاه بازی کند.

داستان سریال درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد. دانلود سریال جیران

 

سریال قبله عالم

به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 ، ساخت سریال طنز قبله عالم نیز مدتی است که با بازی هادی کاظمی، شقایق دهقان و حامد کمیلی در کاشان آغاز شده است.

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در خانه طباطبایی های کاشان فیلمبرداری مراحل اولیه خود را آغاز کرده است.

 

در این سریال طنز که به به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین ‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته ‌اند.

در خلاصه داستان این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌ شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

حامد محمدی ساخت فیلم های چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ ها با هم می‌آیند را در کارنامه دارد. او در اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی کارگردانی و نویسندگی «قبله عالم» را به عنوان یکی از جدیدترین سریال ایرانی 1400 بر عهده دارد و قرار این سریال به صورت اختصاصی به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

 

 

سریال میدان سرخ

سریالی که کمتر اخبار آن در حد دیگران خبرساز شد اما در نوع خود سریال قابل توجهی به نظر میرسد و میتواند یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 باشد، میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی حمید فرخ نژاد است.

 

ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، عادت نمی‌کنیم، پیلوت و دابلند که محصول ایران و گرجستان است را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. سریال میدان سرخ آنلاین

به نظر می‌رسد که رگه‌های اکشن و مهیج در این سریال وجود داشته باشد. میدان سرخ مراحل ساخت خود را طی می‌کند و زمان نمایش آن هنوز مشخص نیست اما این‌طور که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این سریال تا پایان سال جاری یا در اوایل سال آینده مراحل پخش خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

سریال زخم کاری

زخم کاری سریال شبکه نمایش خانگی محصول 1400 در ژانر خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان میباشد که قرار است بزودی وارد شبکه نمایش خانگی شود در این میان محمدرضا تخت‌کشیان به عنوان تهیه کننده و کامران حجازی به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. سریال زخم کاری در سال 1400 ساخته شده است. سریال زخم کاری بزودی از هکس دانلود منتشر خواهد شد.

 

عوامل این سریال زخم کاری: نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا : مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، جانشین مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری نیا ،انتخاب بازیگر :کیومرث مرادی بازیگردان: میلاد اکبر نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار،، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک ،منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، عکاس: امیر جدیدی. سریال زخم کاری آنلاین

 

سریال جزیره

سریال شبکه نمایش خانگی جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری و نویسندگی علی طالب آبادی محصول سال 1400 میباشد. سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی درحال فیلمبرداری در کیش میباشد و بزودی آماده پخش در شبکه نمایش خانگی می‌شود. دانلود سریال جزیره

 

برخی از عوامل سریال جزیره عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی و نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری، مجری طرح: امیرحسین حیدری.

 

پیشی
پیشی پیشیِ فیلمباز ...

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋