پیر دانا

پیر دانا

نذر مهربانی صنعتگران در کارگاه عشق

در این روزهای کرونایی محرم و صفر که نذر شربت و چای از رونق افتاده است، هستند کسانی که کار خود را نذر کرده‌اند تا بتوانند رضایت مولایشان را به دست آورند.

کارگاه طهران جوش که توسط قدیمی‌ترین جوشکاران و آهنگران تهران اداره می‌شود این روزها به دنبال آن است تا با نذر مهربانی یاریگر مردم نیازمند این شهر باشد.

مدیر این مجموعه تصمیم گرفته است در راستای خدمات‌رسانی بهتر به نیازمندان در این ماه‌های شریف، نسبت به انجام تعمیرات خانگی نیازمندان با تخفیفات اساسی اقدام نمایند. برای این کار کافی است در فرصت دوهفته‌ای اعلام‌شده با شماره‌های این کارگاه تماس بگیرید و ضمن اعلام مواردی که نیاز به تعمیر دارند، در خصوص نحوه اعزام نیروها به محل خود هماهنگی نمایید.

چه خدماتی در طهران جوش ارائه می‌شود؟

خدمات ارائه‌شده در طهران جوش بسیار متنوع هستند و تقریباً هر جای ساختمان که فلزی باشد به این مجموعه ارتباط پیدا می‌کند. برخی از خدمات شاخص طهران جوش به شرح زیر است:

ساخت و نصب درب آکاردئونی

درب آکاردئونی این روزها به یکی از واجبات خانه‌ها و آپارتمان‌ها تبدیل شده است. درب آکاردئونی به‌عنوان درب دوم آپارتمان و محافظی مستحکم در برابر سارقان عمل می‌کند که امنیت زیادی را به دنبال خواهد داشت.

در آکاردئونی به‌صورت یک درب سیار است که زمانی که نیازی به آن نداریم بر روی ریل خود جمع می‌شود و مانعی برای رفت‌وآمد ما نیست و موقعی که به آن احتیاج داریم باز می‌شود و جلوی درب اصلی قرار می‌گیرد تا امنیت واحد مسکونی و اداری بالاتر رود. این نوع درب با توجه به امکان استفاده از قفل کتابی در جلو و پشت آن، سرقت را دشوار و سارقان را ناامید می‌کند.

ساخت و نصب این نوع درب یکی از خدمات ممتاز مجموعه طهران جوش است که تنها با یک تماس در خدمت مشتریان خواهد بود.

ساخت و نصب حفاظ پنجره

حفاظ پنجره لایه‌ای محکم در برابر ورود غیرمجاز به خانه و مغازه و مانند آن است. در گذشته حفاظ پنجره در هنگام ساخت پنجره روی آن اجرا می‌شد اما امروزه با توجه به وجود پنجره‌های UPVC لازم است که حفاظ به‌طور جداگانه ساخته و در محل نصب شود.

حفاظ‌های پنجره (https://tehranjoosh.com/install-window-protector-modern-picture-movable-cheap-price-wrought-iron-fence/) انواع مختلفی دارند و بیشتر بر اساس ظاهر آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. تراکم حفاظ متغیر دیگری است که در قیمت آن هم بسیار مؤثر است. هر چه میله‌های حفاظ به هم نزدیک‌تر و فشرده‌تر باشند، وزن حفاظ بیشتر شده و در نتیجه قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

نرده روی دیوار

دیوارهای خانه‌ها در بسیاری موارد کوتاه هستند و امنیت مناسبی ندارند و از این رو نیاز است تا به وسیله ابزاری دیگر بر ارتفاع آن افزوده شود؛ نرده دیوار ابزاری است برای همین کار.

نرده‌های دیوار انواع مختلفی دارند که بر اساس شکل آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شود. نرده‌های ساده به‌صورت نیزه‌ای هستند و از میله‌های موازی که در رأس آن یک نیزه قرار دارد ساخته می‌شوند. نرده‌های شاخ گوزنی همان‌طور که از نامش برمی‌آید شبیه شاخ گوزن هستند و از میله‌هایی نوک‌تیز که به‌صورت نسبت نامنظم درهم‌آمیخته شده‌اند تشکیل می‌شود. البته مدل‌های دیگری هم برای نرده وجود دارد که به نام‌های لیلیوم، آبشاری و ... معروف هستند.

درب و پنجره فولادی

اگر برای خانه خود به دنبال درب و پنجره‌ای محکم و فولادی هستید هم می‌توانید با طهران جوش تماس بگیرید. این مجموعه با ساخت و نصب درب‌های فولادی ویلایی یکی از تولیدکنندگان مهم در این زمینه است. این درب‌ها به‌گونه‌ای هستند که به‌سادگی قابلیت نصب بازکن برقی را دارند و حتی امکان ساخت همزمان با بازکن برقی هم وجود دارد. این درب‌ها هم تنوع بالایی دارند و حتی زیبایی آن‌ها هم گاهی در قیمتشان تأثیرگذار است.

فرصت استفاده از این تخفیف چقدر است؟

همان‌طور که گفته شد این تخفیف به مدت دو هفته از زمان انتشار اطلاعیه قابل‌استفاده است و پس‌ازآن قیمت‌های مجموعه به روال عادی خود بازخواهد گشت. از این روز توصیه می‌کنیم درصورتی‌که مشمول شرایط این خبر هستید هر چه سریع‌تر با کارگاه تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار گیرد.

چطور با طهران جوش تماس بگیریم؟

برای تماس با طهران جوش کافی است سری به سایت این مجموعه به نشانی https://tehranjoosh.com بزنید. در این سایت راه‌های ارتباطی مختلفی معرفی شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید در همین سایت نظر بگذارید و از طریق بخش کامنت‌ها با مدیران مجموعه ارتباط بگیرید. شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۲۸۴۵۲۴۹ و ۰۹۰۱۱۴۰۰۲۲۴ نیز راه دیگری برای ارتباط با طهران جوش است.

 

 

 

 

پیر دانا
پیر دانا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋