Physics

Physics

در اینجا می توانید واقیت فیزیک را ببینید
توسط ۱۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت اکسپریا ایکس زد 3 و زمان آغاز خرید آن مشخص شد

 

اکسپریا ایکس زد ۳ (Xperia XZ3) جدیدترین گوشی پرچمدار سونی است که امکانات و مشخصات متفاوتی دارد. به تازگی، قیمت اکسپریا ایکس زد 3 سونی به همراه زمان آغاز پیش خرید و عرضه آن مشخص شده است.

 

کمپانی ژاپنی سونی در اقدامی دور از انتظار، از گوشی اکسپریا XZ3 در نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی کرد. اگرچه این اسمارت فون شباهت‌های زیادی به طراحی کلاسیک و آشنای اکسپریای سونی دارد، اما سعی بر آن شده که تغییراتی مدرن نیز در آن دیده شود. از مهمترین این تغییرات، استفاده از صفحه نمایش خمیده BRAVIA OLED است؛ صفحه نمایشی که بهترین نمایشگر موبایل از نگاه وب‌سایت معتبر Independent Strategy Analytics لقب گرفته است.

این روزها ظاهر گوشی های سونی طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد؛ برخی به طراحی تکراری این محصولات خرده گرفته‌اند و برخی دیگر، زبان طراحی سونی اکسپریا را بهترین در نوع خود می‌دانند. گوشی جدید سونی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شاید برگ برنده این موبایل را بتوان در برچسب قیمت آن جستجو کرد. اگرچه سونی سعی داشته بهترین سخت افزار روز دنیا را در پرچمدار حوزه تلفن همراه خود به کار بگیرد، اما برای رقابت با غول‌های بزرگ دنیای تکنولوژی، به اهرم قیمت نیز نیاز خواهد داشت. خوشبختانه یکی از فروشگاه‌های آمازون در اروپا، قیمت اکسپریا ایکس زد 3 را به همراه رنگ‌ها و مشخصات آن بر روی خروجی خود قرار داده است.

 

زمان عرضه، تحویل و قیمت اکسپریا ایکس زد 3

همانطور که می‌بینید، گوشی اکسپریا ایکس زد 3 سونی 799 یورو قیمت‌گذاری شده و فروش آن در حال حاضر تنها در انحصار آمازون قرار دارد. خریداران اسمارت فون جدید سونی ، یک کارت micro SD نیز به رایگان دریافت خواهند کرد. بر اساس اطلاعات جدید، پیش‌خرید این محصول از هم‌اکنون در اروپا آغاز شده و از 5 اکتبر (13 مهر) تحویل آن به خریداران آغاز خواهد شد. Xperia XZ3 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید، سبز جنگلی (Forest Green) و قرمز بوردویی (Bordeaux Red) عرضه خواهد شد.

Physics
Physics در اینجا می توانید واقیت فیزیک را ببینید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋