فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

گوشی میان رده

خرید گوشی جدید همان‌قدر که هیجان‌انگیز است می‌تواند چالش برانگیز هم باشد. زیرا به همان میزان که به نوع سیستم عامل، میزان رم و حافظه داخلی، قدرت سخت‌افزار، تکنولوژی‌های ارتباطی (4G، 5G)، صفحه نمایش، برند و… برای انتخاب مناسب باید دقت کرد، «میزان بودجه» برای خرید را نیز  باید در نظر گرفت.

از آن‌جایی که میزان قدرت خرید یکی از عامل‌های اصلی در انتخاب گوشی موبایل است بیشتر کمپانی‌های تولیدکننده موبایل، گوشی‌های میان رده را به بازار عرضه می‌کنند. امروزه بیشترین سهم فروش در بازار موبایل ایران متعلق به گوشی میان رده است. بنابراین در این مطلب ما به سراغ این دسته از گوشی‌های پرطرفدار رفته‌ایم و سعی کردیم تا با در نظر گرفتن بهترین ویژگی‌ هر برند آن را معرفی کنیم. (توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات بازار ارزی احتمال تغییر در قیمت‌های ارائه شده نیز وجود دارد.)

بهترین گوشی میان رده با قیمت 5 تا 7 میلیون تومان

کمپانی‌های شیائومی و سامسونگ از پیشتازان تولید گوشی‌های میان رده در بازار جهانی هستند. این دو کمپانی با در نظر گرفتن سلیقه‌های مختلف توانسته‌اند، خریداران را راضی نگه‌ دارند. در بازه‌ی قیمتی 5 تا 7 میلیون نیز بیشترین سهم گوشی‌های میان رده متعلق به شیائومی و گوشی سامسونگ است. پس از این دو کمپانی برندهای  موتورولا، وان پلاس، نوکیا و برند تازه نفس یعنی اینفینیکس قرار دارند.

ارزان‌ترین گوشی میان رده

در لیست قیمت 5 تا 7 میلیون تومان، ارزان ‌ترین گوشی میان رده متعلق به موبایل شیائومی سری پوکو (PoCo) مدل M4 Pro 5G 21091116AG است. گوشی میان رده شیائومی که در نوامبر سال 2021 به بازار عرضه شده و از نوع 2 سیم کارته و از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این مدل که دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است با قیمت 5 میلیون تومان در رنگ‌های زرد، مشکی و آبی در بازار موجود است.

 

بهترین گوشی های میان رده

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋