فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

خرید گوشی موبایل اپل

 

تعداد رده‌های گوشی آیفون اپل هر چند سال یکبار در حال افزایش است و گاهی اوقات کمی گیج کننده می‌شود. قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سری‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدل‌های این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند. تنوع این محصولات شرکت اپل بسیار زیاد است و تقریبا برای هر کسی، یک گوشی آیفون اپل وجود دارد.

اما از میان این همه گوشی، کدامیک مناسب شما است؟  حتی اگر خیلی گوشی‌باز نباشید، مطمئنا اپل برای شما یک گوشی مناسب دارد. اگر هم به شدت گوشی‌باز باشید و دوست داشته باشید که گوشی شما پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز را داشته باشد، باز هم اپل گوشی‌هایی مناسب شما دارد. در اینجا می‌خواهیم شما را در خرید گوشی آیفون اپل راهنمایی کنیم.

 

گوشی آیفون ۱۲ پرومکس

سال گذشته، سری ۱۲ گوشی آیفون اپل پس از مدت‌ها انتظار وارد بازار شد. گوشی آیفون ۱۲ پرومکس که قوی‌ترین مدل از این سری است، بزرگ‌ترین و بهترین گوشی هوشمند شرکت اپل است که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد. این گوشی تمامی قابلیت‌های پیشرفته‌ای که شما نیاز دارید، شامل قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت نسل پنجم یا 5G، صفحه نمایش لبه به لبه‌ی Super Retina XDR، محافظ صفحه نمایش سرامیکی بسیار سخت، پردازنده‌ی بیونیک A14 و غیره و غیره را دارا می‌باشد.
در صورتی که بزرگ‌ترین و بهترین آیفون موجود در بازار را می‌خواهید و نیازمند کنترل حرفه‌ای روی دوربین این گوشی هستید، خرید آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

خرید گوشی موبایل اپل

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋