فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

گوشی سبک

شاید خیلی از گوشی های هوشمند را دیده باشید که با ادعاهایی مانند ” سبک ترین گوشی هوشمند” وارد بازار شده باشند، اما با در دست گرفتن آن ها متوجه خواهید شد که طراحی آنها به گونه ای است که تنها بدنه ی باریکی دارند و نسبت به جثه ی خود وزنشان زیاد است. در این مقاله تعدادی از تلفن های هوشمند سال 2017 را به شما معرفی خواهیم کرد که از لحاظ وزن، یک رده پایین تر از هم سطحان خود هستند و واقعاً می توان لقب “سبک ترین” را به آن ها نسبت داد. گوشی هایی که بعضاً ضخامتی نزدیک به 5 میلی متر دارند و از باتری هایی قدرتمند در آنها استفاده شده است!یکی از عمده ترین دلایل سنگین شدن وزن گوشی های تلفن همراه، استفاده از باتری های با ظرفیت بالا روی گوشی و علت دیگر بزرگ بودن صفحه نمایش اسمارت فون است. استفاده از گوشی هایی با وزن زیاد و برای طولانی مدت می تواند به سلامتی دستان شما صدمه وارد آورد. 

دو گوشی آیفون 8 و آیفون 7 را نیز می توان در رده بندی گوشی های سبک بازار قرار داد؛ با این حال آیفون SE یکی از سبک ترین گوشی های بازار است و فقط 113 گرم وزن دارد. تنها ایراد این گوشی آن است که باتری آن به نسبت سایر گوشی های لیست شده در این فهرست ظرفیت کمتری دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 4 اینچی است که شاید برای شما راضی کننده نباشد؛ اما قیمتی بسیار کمتر از آیفون 7 و 8 دارد. ضخامت این گوشی چیزی حدود 7.6 میلی متر است که آن را در زمره باریک ترین گوشی ها قرار می دهد. قیمت این گوشی در بازار چیزی حدود دو میلیون تومان است.

دومین سبک ترین گوشی هوشمند: ZTE Blade V6

یک اسمارت فون بسیار سبک و قوی که در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. یک گوشی با بدنه فلزی که تنها 6.8 میلی متر ضخامت دارد و لبه های آن به صورت خمیده طراحی شده تا در دست نگه داشتن آن بسیار راحت تر باشد. همانطور که ذکر شد، این دستگاه فوق العاده سبک بوده و تنها 122 گرم وزن دارد.

زِد تی ای Blade V6 یکی از سبک ترین گوشی های هوشمند می باشد که می تواند رتبه اول را در بین سبک ترین و باریک ترین اسمارت فون های بازار نصیب خود کند. قیمت این گوشی در بازار چیزی حدود یک و نیم میلیون تومان است.

سومین سبک ترین گوشی هوشمند: LG K3

شاید این گوشی را بتوان به عنوان یکی از سبک ترین گوشی هوشمند معرفی کرد. یک گوشی اقتصادی که ظاهری بسیار جمع جور دارد و با یک صفحه نمایش 4.5 اینچی به دستورات شما عمل می کند. ال جی K3 با اندروید مارشمالو وارد بازار شده و مجهز به برنامه Quick Memo Plus است.

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋