فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند

10 مدل از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند

گوشی سامسونگ M01 Core

هنگامی که می‌خواهید به سراغ یک موبایل با قیمت ارزان بروید، بدون‌شک گوشی سامسونگ M01 Core یکی از پیشنهادهای حال حاضر است. این گوشی هوشمند لمسی ظاهری کلاسیک دارد و با نمایشگری به ابعاد‌ 5.3 اینچی در 29 جولای سال 2020 میلادی در بازار عرضه شده‌است.

این گوشی مناسب و هوشمند در دو نسخه با رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت در بازار عرضه شده‌است که البته رم 1 گیگابایتی آن ضعیف‌تر است. لازم به ذکر است که این گوشی یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی تک‌لنز 5 مگاپیکسلی دارد و ویدیوها را با کیفیت 1080 ضبط می‌کند.

گوشی سامسونگ M01 Core

این موبایل هوشمند با توجه به قیمت ارزان، باتری 3000 میلی آمپری دارد که با توجه به بدنه‌ کوچک آن، طراحی این باتری بزرگ برایش امری دور از انتظار به شمار می‌رفت. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به کیفیت نمایشگر با کیفیت 720×1480 و سرعت بالای آن اشاره کرد.

موبایل نوکیا C20

نوکیا C20 که در آوریل سال 2021 میلادی به بازار عرضه‌ شده‌است یکی از جدیدترین محصولات شرکت تلفن همراه نوکیا به شمار می‌رود. در واقع هر آن‌چه مخاطب از یک گوشی هوشمند انتظار دارد در آن گنجانده شده‌است و هم‌چنان به عنوان یک گوشی با قیمت رو به پایین شناخته می‌شود.

این گوشی بدنه پلاستیکی اما مقاوم دارد و نمایشگر 6.52 آن IPS است که در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند. نوکیا C20 را می‌توان در دسته گوشی‌های هوشمندی قرار دارد که به راحتی امکان وب‌گردی، تماشای فیلم و بازی آنلاین و آفلاین را برای کاربر خود فراهم می‌کند.

موبایل نوکیا C20

دوربین سلفی گوشی و اصلی هر دو 5 مگاپیکسل به همراه با فلش LED است که امکان عکس‌برداری در محیط کم نور را به وجود می‌آورد. این محصول نوکیا با باتری 3000 میلی آمپری در دو نسخه رم 1 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه داخلی و رم 2 گیگابایت با حافظه 32 گیگابایت در بازار عرضه شده‌است اما با استفاده از یک کارت حافظه تا 256 گیگابایت نیز ارتقا پیدا می‌کند. این قابلیت، یکی از ویژگی‌های مثبت نوکیا C20 محسوب می‌شود.

گوشی هوآوی Y5 2019

هوآوی Y5 2019 یک گوشی با قابلیت‌هایی کاربردی است. در نگاه کلی این گوشی هوآوی ظاهری همانند گوشی‌های پرچم‌دار دارد. بدنه پلاستیکی این گوشی را جلدی چرمی در سه رنگ متفاوت کرم، مشکی و آبی پوشش داده‌است.

نمایشگر 5.7 اینچی هوآوی Y5 2019 رزولوشن 1520×720 است که رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. این گوشی با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت طراحی شده‌است که می‌توان آن را ارتقا نیز داد.

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋