فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

آیفون 14

اپل در محصولات اخیر خود، تغییرات ظاهری زیادی را به جز در بخش دوربین در گوشی‌های جدید اعمال نکرده است و بنابراین همگی منتظر هستند که ببینند آیا آیفون جدید طراحی خاص و ویژه‌ای دارد و آیا در سایر بخش‌ها نیز دچار دگرگونی‌هایی شده است یا خیر؟

ما در این مطلب از سایت فونر بر اساس آنچه که از منابع معتبر درج پیدا کرده است و به ویژگی‌های این محصول جدید و خاص اشاره شده است، بررسی را روی این گوشی جدید و فوق‌العاده خواهیم داشت. بنابراین اگر مشتاق شناخت این گوشی موبایل پیش از معرفی رسمی آن هستید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

آیفون 14 با همان ظاهر منتشر خواهد شد؟

اولین بخشی که توجهات افراد مختلفی را متوجه خود کرده، طراحی آیفون 14 است. اپل به این متهم شده است که تلاشی برای تغییرات اساسی در ظاهر و طراحی گوشی‌های جدید خود نمی‌کند. آیا این محصول جدید منتقدان را به سکوت دعوت خواهد کرد؟ پس بیایید بیشتر در مورد طراحی محصول جدید اپل صحبت کنیم.

در ابتدا بد نیست که بگوییم برند اپل در گوشی‌های آیفون 14 نیز دست به تغییراتی زده است. دیگر خبری از آیفون‌های مینی نخواهد بود و این بار شاهد حضور سری مکس یا پلاس در بین مدل‌های معرفی شده اپل خواهیم بود. مدلی که بزرگ‌تر از سایر مدل‌ها است. سایر مدل‌ها نیز شامل آیفون 14 معمولی، 14 پرو و 14 پرو مکس هستند.

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋