permon med

permon med

تجهیز کلینیک زیبایی با تکنولوژی‌های رفع موهای زائد

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی که امروز در هر کلینیک زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع دستگاه‌های رفع موهای زائد است. لیزرهای دایود و الکساندرایت از بهترین گزینه‌‎هایی هستند که می‌توانند با کمک تکنولوژی تابشی، فولیکول‌های موهای زائد را تحت‌تاثیر قرار دهند.

دقت داشته باشید که چنین تجهیزاتی از قیمت به‌صرفه‌ای برای کلینیک‌های زیبایی برخوردار است. البته باید به این نکته توجه کنید که احتمال ایجاد لکه‌های پوستی با استفاده از چنین دستگاه‎هایی وجود دارد و کارکردن با آن‌ها برای پزشک و یا اپراتور زمان بر خواهد بود.

یکی از دلایلی که در این سال‌ها به‌کارگیری تکنولوژی لیزری برای رفع موهای زائد مورد استقبال قرار گرفته، مزایای فوق‌العاده آن است. با توجه به استفاده از سیستم‎های خنک‌کننده در این تکنولوژی ها نیز معمولا لیزرها عوارض و سوختگی کمتری خواهند داشت.

تجهیز کلینیک با دستگاه‌های جوان‌سازی پوست

برای تجهیز کلینیک زیبایی با دستگاه‌های جوان‌ساز پوست باید چنین موضوعی را درنظر داشته باشید که این دستگاه‌ها، ازجمله محصولاتی به‌حساب می‌آید که از تنوع بسیاری در بازار برخوردار است. چین‌‌وچروک، کدرشدن و خشکی پوست ازجمله مشکلات شایعی است که خیلی از افراد با آن مواجه می‎شوند.

استفاده از فناوری هایفو برای رفع چین‌وچروک

 

بسته به اینکه از چه فناوری برای تجهیزات جوان‌سازی پوست استفاده شده باشد، هریک کاربردهای خاص خود را خواهد داشت. هایفو یکی از تکنولوژی‌هایی محسوب می‌شود که با استفاده از امواج اولتراسوند یا همان فراصوت متمرکز شدت یافته قادر است دمای بافت را افزایش داده و با ایجاد نقاط زخم کنترل شده در لایه های مختلف پوست ،خون‌رسانی به بافت مورد نظر را افزایش دهد. با چنین ویژگی، ساخت الاستین و کلاژن در پوست تقویت خواهد شد. و در نهایت منجر به جوانسازی پوست خواهد شد. نا گفته نماند که مهمترین و محبوبترین کاربرد هایفو لیفت و زاویه سازی می باشد.

به‌کارگیری آراف فرکشنال در کلینیک زیبایی

آراف فرکشنال از دیگر فناوری‌هایی است که با به‌کارگیری امواج رادیویی، در افزایش دما و تحریک پوست به جهت تولید الاستین و کلاژن نقش موثری ایفا می‌کند. با تحریک تولید کلاژن در پوست، می‌توان از آن برای جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک‌ها استفاده کرد.

لیزرهای CO2 فرکشنال برای حذف اسکار جراحی

برای تجهیز کلینیک زیبایی می‌توانید به‌سراغ فناوری‌های لیزری CO2 فرکشنال نیز بروید. در سال‌های اخیر از چنین فناوری بیشتر برای از بین‌بردن اسکارهای به‌جامانده ناشی از سوختگی و جراحی کمک گرفته شده است. استفاده کم‌تر از لیزرهای CO2 فرکشنال برای جوان‎‌سازی پوست، به‌دلیل برخی از عوارض آن است.

پلاسما، دستگاهی با کاربردهای متنوع در کلینیک زیبایی

پلاسما از دیگر فناوری‌های عرضه‌شده به بازار است که می‌تواند برای حذف بافت‌های اسکار و حتی زگیل‌های پوستی مورد استفاده قرار بگیرد. این تکنولوژی همچنین قادر است با با تحریک فیبروبلاستها ، در درمان آکنه‌ها گزینه موثری باشد.و در پایان می توان برای درمانهایی همچون بلفاروپلاسما و راینوپلاسما از این دستکاه بهره برد.

تجهیز کلینیک زیبایی با فناوری‌های کمک‌کننده به لاغری

امروزه توجن افراد به وضعیت ظاهری و تناسب اندام خود به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و مراجعین بسیار زیادی به‌دنبال راه‌هایی برای کاهش وزن و تناسب اندام خود هستند. به همین دلیل، حجم تقاضا برای استفاده از تکنولوژی‌های اثرگذار روی بافت چربی، افزایش چشم‌گیری داشته است. با درنظرگرفتن اهمیت این موضوع، تجهیز کلینیک با دستگاه‌های زیر توصیه می‌شود.

  • کرایولیپولیز ازجمله بهترین فناوری‌هایی است که می‌تواند با فریز کردن سلول‌های چربی بدون آسیب به بافت‌های مجاور، در کاهش وزن نقش بسزایی ایفا کند. این تکنولوژی می‌تواند در چند هفته نتیجه دلخواه بیمار را به‌همراه داشته باشد.
  • یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان برای کاهش وزن استفاده کرد، به‌کارگیری امواج اولتراسونیک فناوری کویتیشن است. این دستگاه می‌تواند در شکسته‌شدن سلول‌های چربی و دفع‌شان موثر باشد.
  • فناوری هایفو می‌تواند با افزایش دما، تکه‌های چربی را به‌خوبی دفع کند.
  • تابش مستقیم به سلول‌های چربی با کمک لیزر لیپولیز، از دیگر راهکار‌هایی است که می‌توان از آن در کلینیک‌های زیبایی استفاده کرد.

استفاده از تکنولوژی جوان‌سازی زنان در تجهیز کلینیک زیبایی

در این روز‌ها، استفاده از دستگاه‌های مختلف در کلینیک‌های زیبایی برای روشن‌ترکردن پوست ناحیه بیکینی بسیار پرطرفدار شده است. به‎علاوه، می‌توان به‌کمک چنین تکنولوژی‌هایی، به تنگ‌ترشدن این ناحیه کمک شایانی کرد.

از دیگر مشکلاتی ناحیه واژینال که می‌توان با استفاده از فناوری‌های این‌چنینی درمان کرد، خشکی آن است. در حقیقت، در کلینیک زیبایی می‌توان با به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز دنیا، به‌راحتی مقدار ترشح واژن را افزایش داد و خشکی آن را تا حد زیادی کم کرد. یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در این زمینه دستگاه لیزر co2 fractional می باشد که می تواند تمامی اندیکاسیونهای فوق را پوشش دهد.

به‌کارگیری تکنولوژی رفع لکه‎‌های پوستی و تتو در کلینیک زیبایی

 

فناوری لیزر کیوسوئیچ ازجمله محصولاتی است که می‌تواند برای درمان مشکلات این‌چنینی در کلینیک‌های زیبایی به‌کار گرفته شود. به‌علاوه، می‌توان به‌کمک این تکنولوژی، برای حذف انواع پیگمانتاسیون‎های موجود در پوست استفاده کرد.

در حقیقت، تابش امواج پرانرژی به قسمت‌های مختلف پوست با کمک لیزرهای کیوسوئیچ، می‌تواند به‌راحتی در شکستن پارتیکل‌های رنگی موثر واقع شود. توجه داشته باشید که پارتیکل‌های شکسته‌شده، بعد از مدتی توسط سیستم‌های لنفوئیدی بدن دفع خواهد شد.

این تکنولوژی خود در انواع مختلفی در بازار موجود است که بسته به امکانات هریک، انتظار درمان‌های مختلفی را می‌توانید داشته باشید. به‌عنوان مثال، برخی از فناوری‌های پیشرفته‌تر آن‌ها، می‌تواند علاوه‌بر رفع لکه‌های پوستی، در درمان چین‌وچروک‌ها و حتی روشن‌تر‌کردن این ناحیه موثر باشد.

جمع‌بندی

همان‌طور که در مقاله بررسی شد، برای تجهیز کلینیک زیبایی، دستگاه‌های متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید از هریک برای افزایش خدمات قابل ارائه و جذب مراجع بیشتر بهره بگیرید. توصیه بر آن است که در تمامی بخش‌های یک کلینیک زیبایی یعنی جوانسازی پوست و زنان ،رفع موهای زائد و لاغری تجهیزات مربوط را تهیه کنید.

permon med
permon med

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋