اطلاع رسانی تبلیغاتی؛ اهدای ۱۰۰ هزار شمس در روزهای کرونایی
ما در کاسل نوش همواره سعی کردیم تا با انجام اقدامات خیرخواهانه به مسئولیت اجتماعی خود در جامعه عمل کنیم . در این روزهای بحرانی کرونا که وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیاری از کسب و کارها تحت تاثیر قرارگرفته، پشتیبانی از افراد مهتمرین بخش از مسیولیت اجتماعی ما است. ما نیز سعی کردیم تا با حمایت از کادر درمان و اقشار آسیب دیده به وظبفه خود در جامعه عمل کنیم. در این راستا به چندین بیمارستان و خیریه و مراکز جمع آوری هدایا، سر زدیم و جمعا ۵۶پالت معادل۱۰۰هزار بطری شیشه ماءالشعیرشمس اهدا کردیم.
خیریه هایی که شمس در این مسیر با آنها همکاری کرده است:
ما در راستای تعهداتمان، به اقدامات خیرخواهانه و پشتیبانی از افراد ادامه خواهیم داد تا بتوانیم حال شهرمان را بهتر کنیم. شما فکر می کنید برندهای بزرگ و شناخته شده چه وظیفه اجتماعی در زمان کرونا دارند و چگونه باید رفتار کنند؟
پاسخ ها