سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

عملکرد ناامید کننده رقیب عربستانی پرسپولیس

الاهلی عربستان در دومین بازی فصل جدید شکست غیرمنتظره‌ای مقابل الفتح داشت.

ورزش سه: تیم فوتبال الاهلی عربستان که یکی از حریفان پرسپولیس و استقلال در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا است، سه‌شنبه شب در لیگ روشن، مهمان تیم الفتح بود که نتوانست به دومین برد متوالی دست پیدا کند.

نمایش ناامیدکننده رقیب عربستانی پرسپولیس

الاهلی در حالی که ستاره‌هایی مثل ادوارد مندی، دمیرال، فرانک کسیه، ریاض محرض، گابریل ویه‌گا، روبرتو فیرمینو و ... را در ترکیب داشت، در هفته دوم لیگ روشن عربستان به مصاف الفتح صفر امتیازی رفت، اما با یک شوت راه دور، دروازه خود را باز شده دید و شکست خورد.

تیم فوتبال الفتح که پس از شکست سنگین در افتتاحیه لیگ عربستان، انتظار نداشت بتواند از الاهلی پر ستاره نتیجه بگیرد، روی شوت راه دور خورخه جانینی و اشتباه ادوارد مندی به گل رسید و این ستاره آفریقایی دروازه تیم سابقش را باز کرد تا نتیجه عجیبی رقم بخورد.

الاهلی عربستان که روز 26 شهریور در نخستین مسابقه لیگ نخبگان آسیا میزبان پرسپولیس است، با این شکست غیرمنتظره سه امتیازی ماند و پیش از جدال با سرخ‌پوشان ایران هم کار سختی در مسابقه لیگ روشن برابر النصر خواهد داشت.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋