مطابق با این تفاهمنامه بین سیلانه سبز و انجمن علمی بازاریابی، این شرکت سعی دارد با مشارکت دانشگاهها و دانشجویان خلاق حوزه مدیریت و بازاریابی سمینارهایی را برگزار میکند، ایدهها و نظرات آنها را مورد بررسی قرار داده، در معرض کارایی قرار گرفته و در تیم بازاریابی هلدینگ سیلانه سبز از روشها و پیشنهادات عملی استفاده خواهد شد.
هلدینگ سیلانه سبز یکی از شرکتهای معتبر در حوزه تولید محصولات آرایشی بهداشتی است که بیش از سی سال در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت با تکیه بر فناوریهای جدید موفقیتهای بسیاری را در رضایت مشتریان و بازاریابی محصولات خود کسب کرده و به جایگاه بالایی در این حوزه رسیده است.
انجمن علمی بازاریابی ایران طی یک تفاهمنامه، همکاری خود را با هلدینگ سیلانه سبز آغاز کرد.
در این نشست، مازن حریری به عنوان مدیرعامل هلدینگ سیلانه سبز و پرفسور حسین وظیفهدوست به عنوان رییس انجمن علمی بازاریابی حضور داشتند و این تفاهمنامه را امضا کردند.
از این به بعد قرار است همکاری بین دانشگاه و صنعت به شکل جدیتر دنبال شود و از ایدههای جدید دانشجویان، در هلدینگ سیلانه سبز حمایت صورت بگیرد.
شرکت سیلانه سبز برای بازاریابی محصولات خود مطابق با آخرین ترندهای جهان یک تفاهمنامه را با انجمن علمی بازاریابی کشور امضا کرده است. مطابق با این تفاهمنامه دانشگاهی - پژوهشی این شرکت سعی دارد با مشارکت دانشگاهها و دانشجویان خلاق حوزه مدیریت و بازاریابی سمینارهایی را برگزار میکند، ایدهها و نظرات آنها را مورد بررسی قرار داده، در معرض کارایی قرار گرفته و در تیم بازاریابی هلدینگ سیلانه سبز از روشها و پیشنهادات عملی استفاده خواهد شد. این امر یک قدم تحقیقاتی و پژوهشی بوده و اهمیت ویژهای در میان شرکتها دانش بنیان دارد.
شرکت سیلانه سبز یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال است. این شرکت در ماههای اخیر با انجمن بازاریابی ایران هم یک تفاهمنامه امضا کرده است تا با همکاری هم چالشهای بازاریابی سنتی را از بین ببرند و به بهینه شدن این حرفه با استفاده از هوش مصنوعی کمک کنند.
پاسخ ها