چینیها در ادامه جاهطلبیهای خود و شکار اولینها، اکنون به دنیای موتورسیکلت وارد شدهاند. گریتوال موتور به تازگی از اولین موتورسیکلت خود با پیشرانه ۸ سیلندر رونمایی کرده که تعجب بسیاری را برانگیخته است.
خبر آنلاین_ امیرمسعود عابدین: چینیها در ادامه جاهطلبیهای خود و شکار اولینها، اکنون به دنیای موتورسیکلت وارد شدهاند. گریتوال موتور به تازگی از اولین موتورسیکلت خود با پیشرانه ۸ سیلندر رونمایی کرده که تعجب بسیاری را برانگیخته است.
گریتوال موتور به تازگی از اولین موتورسیکلت خود با پیشرانه ۸ سیلندر رونمایی کرده که تعجب بسیاری را برانگیخته است.
اولین سئوالی که پیش میآید، آن است که چرا در کشوری که اجازه تردد موتورسیکلت در بسیاری از بزرگراهها وجود ندارد، این محصول معرفی و تولید میشود؟ برند فرعی موتورسیکلت Souo از گروه گریت وال، پاسخی هوشمندانه و عجیب به این سئوال دارد.
این برند چینی به تازگی در نمایشگاه بینالمللی موتورسیکلت پکن، پرچمدار موتورسیکلت لوکس خود را معرفی کرد. این موتورسیکلت برای اولین بار در جهان از موتور ۲ لیتری هشت سیلندر تخت استفاده میکند.
متأسفانه گریت وال هنوز مشخصات عملکردی این موتور را منتشر نکرده است، اما تا آنجا که میدانیم پیشرانههای تخت در موتورهای بزرگ به کار میروند؛ چرا که مرکز ثقل را پایین نگه میدارند و پایداری بهتری ارائه میدهند. این موتورسیکلت ۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد.
این موتور غولپیکر به گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل است. گفته میشود که این موتور بهگونهای طراحی شده که به تجربه سواری مجلل در جاده بیفزاید.
موتور Souo با گرمکن صندلی، شیشه جلویی که با لمس یک دکمه بالا میرود، نظارت بر نقاط کور، صفحهنمایش لمسی ۱۲٫۳ اینچی و پشتیبانی و کنترل صدا همراه با بهروزرسانی از راه دور ارائه میشود.
با وجود ممنوعیتهای بسیاری که در زمینه موتورسیکلت در چین وجود دارد، رئیس گریتوال موتور علت ساخت این موتور را صرفاً پاسخی به اشتیاقش اعلام کرد. جلبتوجه و ایجاد اعتبار برای گریتوال بسیار مهم است؛ چرا که برای ورود به حوزهای تلاش میکند که عمدتاً تحت سلطه چند برند ژاپنی است.
پاسخ ها