سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

مصرف این میوه پاییزی نرمی استخوان ها را از بین می برد

اگر چهل روز به جای صبحانه انگور سبز فراوان بخورید وتا ظهر هیچ چیز دیگری نخورید بدن را لاغر می‌‌‌‏کند، اسید اوریک را کم کرده و موجب دفع سموم بدن می‌‌‌‏شود.

صد آنلاین: اگر چهل روز به جای صبحانه انگور سبز فراوان بخورید وتا ظهر هیچ چیز دیگری نخورید بدن را لاغر می‌‌‌‌کند، اسید اوریک را کم کرده و موجب دفع سموم بدن می‌‌‌‌شود.

کودک را به خوردن آب انگور طبیعی عادت دهید و رژیم انگور را در مورد آن اجرا کنید؛ از راشتیسم یا نرمی استخوان بچه‌‌‌‌ها جلوگیری می‌‌‌‌کند.

برای درمان درد کمر تا زانو یا سیاتیک، در حمام بعد از شستن خود مدتی درون آب گرم بنشینید و بعد از بیرون آمدن از وان، تفاله‌‌‌‌ی انگور را به بدن بمالید ومدتی صبر کنید، بعد آن را بشویید.

برای برطرف شدن چین و چروک صورت، دو برابر آب انگور را با یک برابر روغن زیتون مخلوط کرده و روی آتش ملایم بجوشانید و پیوسته به هم بزنید تا به مرور آب تمام شود و روغن بماند. آن را هر روز بر پوست بمالید.

قرقره کردن آب انگور در دهان، از خون ریزی لثه جلوگیری می‌‌‌‌کند.

چهل روز ظهر‌‌‌‌ها انگور را آب بگیرید و بنوشید. هنگام شام نیز مقدار مناسبی انگور را به جای شام بخورید ودر طول رژیم، شب تا صبح روی تختی که قسمت پایین آن ۳۵ سانتی‌‌‌‌متر بالاتر از سر باشد بخوابید واستراحت کنید. فرمانتاسیون روده را کم می‌‌‌‌کند، زخم روده‌‌‌‌ی اثنی عشر را درمان می‌‌‌‌کند.

هر روز دولیوان بزرگ آب انگور یک لیوان بین صبحانه وناهار، یک لیوان بین ناهار وشام بنوشید، ورم شصت پا یا نقرس، رماتیسم وهموفیلی یا دیر بند آمدن خون‌‌‌‌ریزی‌‌‌‌ها را درمان می‌‌‌‌کند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋