سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد

ویدئویی از پذیرایی با ادرار شتر مورد انتقاد گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، به ویژه آنکه آنان معتقدند که این موضوع بخشی از دین اسلام نیست.

(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد

انتشار ویدئویی از نوشیدن ادرار شتر در شبکه‌های اجتماعی بحث گسترده‌ای در عربستان سعودی و دیگر کشور‌های عربی به راه انداخته است.

پارس لاین ، در این ویدئو که با عنوان "اولین کافه اسلامی برای ادرار شتر" منتشر شده چندین مرد با ادرار شتر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

ترکی الحمد نویسنده مشهور عربستانی در واکنش به این اقدام در توئیتر نوشت: با وجود چنین افرادی اسلام واقعا در بحران است. منظورم این است که از این دین بزرگ چیزی جز این قسمت که در وهله اول صحت آن مورد تردید است باقی نمانده است؟... بله، ما در بحران و خفقان هستیم.

در ذیل ویدئوی منتشر شده نوشته شده که با کمک خدا، اولین کافه اسلامی برای ادرار تازه شتر افتتاح شده است. مشخص نیست که این کافه در کجا قرار دارد، اما در رسانه‌های عربستانی بازتاب زیادی داشته و بحث برانگیز شده است.

عبدالعزیز بن باز از مفتیان وهابی عربستان که از اندیشه سلفی گری برخوردار بود خوردن ادرار شتر، گاو و گوسفند را مجاز دانسته بود. او گفته بود که ادرار شتر خاصیت درمانی دارد

این ویدئو مورد انتقاد گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، به ویژه آنکه آنان معتقدند که این موضوع بخشی از دین اسلام نیست.

دکتر خوله الکریع از دانشمندان سعودی در زمینه سرطان نیز در فوریه ۲۰۱۹ گفته بود که هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه با ادرار یا شیر شتر می‌توان سرطان را درمان کرد وجود ندارد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋