🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تداوم انقلاب و اسلام به برکت انسجام میان مسلمانان است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان ماهیت اسلام را مورد هدف قرار داده و شیعه و سنی نوک حملات دشمنان قسم خورده اسلام هستند، گفت: با توجه به رهنمود‌های قرآن باید ید واحده باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

به گزارش گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه در نشست مشترک ستاد هفته وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان، گفت: تداوم انقلاب و اسلام به برکت کلمه وحدت و حفظ برادری و انسجام میان مسلمانان است.

او با بیان اینکه تأکید فراوانی نسبت تقویت همدلی میان مسلمانان وجود دارد، بیان کرد: علمای بزرگ اسلام همواره در جهت تحکیم وحدت میان مسلمانان پیشگام بوده اند، بنیانگذار انقلاب اسلامی هم از همان سال ۱۳۴۲ در تمامی سخنانش کلمه وحدت و همدلی را به شکل جدی دنبال می‌کرد.

آیت الله علما با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین مسلمانان، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین مسلمانان دانشت و گفت: برگزاری جلسات سنوات گذشته با حضور علمای بزرگ و حضور گسترده مردم در اقصی نقاط کرمانشاه نشان از وحدت و همدلی بین مسلمانان این منطقه است و باید این مهم در جهان منعکس شود. امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است جلسات و برنامه‌ها محدودتر برگزار شود، اما اصل و هدف نباید فراموش شود و باید بگونه‌ای کار شود که وحدت و همدلی در میان اقوام و مذاهب نمود داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه مسئولین باید در انجام وظایف و امور محوله خویش خدا را در نظر گرفته و به مردم خدمت کنند، افزود: مسئولین باید با اخلاق نیک و همتی مضاعف در جهت اعتلای انقلاب و تداوم اسلام تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه هم در این نشست گفت: پس از انقلاب اسلامی دین اسلام در جهان رنگ و بویی تازه گرفت و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب پرچمدار اسلام در جهان است.

او با اشاره به اینکه وحدت یک وظیفه الهی و اساس کار مسلمانان است، گفت: وحدت نه تنها در ایام خاصی بلکه در طول سال باید مورد اهتمام قرار گرفته و مسلمانان نباید از این مسیری که خداوند متعال برای ما ترسیم کرده خارج شوند.

این مسئول تأکید کرد: محور وحدت باید دین باشد و با هر لباس و زبانی هستیم دین اسلام را در نظر داشته باشیم.

ماموستا مرادی ابراز داشت: اسلام و وحدت اسلامی سبب نزول برکت و رحمت است و مسلمانان را از تفرقه و دودستگی مصون می‌دارد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: وحدت برای مسلمین نیاز قطعی است و تمسک به وحدت و برافراشتن کلمه وحدت در کشور بسیار واجب است، بنابراین باید در راستای عمل به دستورات قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کرد تا از ثمرات خیر آن بهره‌مند گردیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋