حتی السد قطر هم که زمانی با این برند همکاری میکرد نتوانسته بود با آلشپورت قهرمان آسیا شود. پرسپولیس در فینال 2018 با لباس برند چینی لی نینگ در مسابقات حضور داشت و فینال را باخت اما حالا با خرافاتیبودن و با احتساب اینکه با همان لباس قبلی میتوان در فینال هم برنده شد، موضوع جالبی است.
دیروز محمولهای از لباسهای جدید پرسپولیس به این باشگاه رسید. باشگاه پرسپولیس پیش از این با آلشپورت برند تأمین کننده البسهاش قراردادی سه ساله داشت اما به خاطر تغییر و تحولات، تکلیف همکاری طرفین برای فصل جدید مشکوت مانده بود تا اینکه با حضور سمیعی و شکوری مذاکرات دوبارهای با مدیران آلشپورت صورت گرفت و طرفین برای همکاری یکساله توافق کردند.
طی دو، سه هفته گذشته که هوای تهران سرد شده و بارندگیهای زیادی در پایتخت داشتیم، مربیان پرسپولیس از نداشتن اوور زمستانی و البسه کافی برای تیم گله داشتند اما دیروز چمدانهایی به باشگاه رسید که هر کدام پر از البسه کامل تا نیم فصل بود. چمدانهایی که برای هر بازیکن ملانژ، پیراهن هتلی، گرمکن ورزشی، اوور زمستانی، گردنی، کلاه و دستکش به علاوه البسه اصلی تیم در آن دیده میشد. وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه آلشپورت میگوید: «ما مشکلات زیادی برای تهیه و رساندن البسه به تیم پرسپولیس داشتیم و در این زمینه کاملاً بیتقصیر هستیم چون باشگاه خیلی دیر اقدام کرد و به ما ربطی نداشت.
ما با تمام توان کار کردیم و آنقدر که برای مشکل وجود داشت برای اعضای تیم مشکل نبود اما به هر حال اولین پارت اجناسمان به تهران ارسال شد و در آن چمدانها هر آنچه مایحتاج بازیکنان و کادر فنی است تا پایان نیم فصل گنجانده شده.» قرار بود پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا از لباس متفاوتی استفاده کند اما جعفری میگوید: «ما برای فینال لباسی را طراحی کردیم و از طریق باشگاه فراخوان دادیم تا هواداران طرحهای دلخواه خودشان را ارائه بدهند اما گویا کادر فنی و مدیریت باشگاه اعلام کردهاند طرحی که الان تیم از آن استفاده میکند و در بازی دوحه پوشیده بودند مورد رضایت اکثر هواداران است و نمیخواهیم برای فینال لباس جدیدی بپوشیم.»
وی در پاسخ به این سؤال که آیا خرافاتی بودن اعضای تیم پرسپولیس و اینکه با این لباسها به فینال رسیدهاند منجر به این تصمیم شده یا خیر، میگوید: «نمیدانم اما گفتند چون هم برایشان خوشیمن بوده و هم طرح قشنگی است که مورد رضایت هواداران قرار گرفته، لباس جدید نمیخواهیم. اتفاقاً ما پیشنهاد داده بودیم برای این تک بازی یک طرح منحصر به فرد داشته باشیم و بعد از آن استفاده نشود تا در موزه باشگاه برای همیشه بایگانی شود.»
جعفری درباره فراخوان طراحی هواداران و اینکه آن طرحها چه میشود هم گفت: «هزاران هزار طرح برای ما آمده که البته 90درصدشان کپی از تیمهای دیگر هستند اما کارهای جالبی هم صورت گرفته. مثلاً یک هوادار طرح مورد نظرش را نقاشی کرده که خیلی جالب است و من دنبال این بودم که این هوادار را پیدا کنم و برایش یک پیراهن پرسپولیس بفرستم. واقعاً علاقهمندان پرسپولیس طرحهای زیادی را ارائه دادهاند و قرار است بهترینشان برای نیم فصل دوم استفاده شود.» تاکنون هیچ تیمی با برند آلشپورت قهرمان آسیا نشده و سپاهان و ذوبآهن هم که در سالهای گذشته با این برند به فنیال رسیده بودند، در فینال شکست خوردند.
حتی السد قطر هم که زمانی با این برند همکاری میکرد نتوانسته بود با آلشپورت قهرمان آسیا شود. پرسپولیس در فینال 2018 با لباس برند چینی لی نینگ در مسابقات حضور داشت و فینال را باخت اما حالا با خرافاتیبودن و با احتساب اینکه با همان لباس قبلی میتوان در فینال هم برنده شد، موضوع جالبی است.
منبع:ایران ورزشی
پاسخ ها