سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

الکاظمی در سفر به آمریکا انحلال حشد شعبی را بررسی می کند

هدف سفر مصطفی الکاظمی به آمریکا، دادن ضمانت‌هایی جهت انحلال حشد شعبی است و اگر او این کار را نتواند کند، در راستای محدود کردن حشد شعبی تلاش خواهد کرد. همچنین ضمانت‌های دیگری نیز برای کاستن روابط عراق- ایران خواهد داد.

الکاظمی در سفر به آمریکا انحلال حشد شعبی را بررسی می‌کند

گردان‌های سید الشهداء، یکی از گروه‌های مسلح عراقی امروز یکشنبه هدف از سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به آمریکا و دیدار وی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از شفق نیوز، کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان‌های سید الشهداء عنوان داشت: هدف سفر مصطفی الکاظمی به آمریکا، دادن ضمانت‌هایی جهت انحلال حشد شعبی است و اگر او این کار را نتواند کند، در راستای محدود کردن حشد شعبی تلاش خواهد کرد. همچنین ضمانت‌های دیگری نیز برای کاستن روابط عراق- ایران خواهد داد.

الفرطوسی خاطرنشان کرد: الکاظمی پیش از آنکه به پست نخست وزیری برسد، دوستی خود با آمریکایی‌ها را نشان داد و در حال حاضر، انجام برخی اقدامات بر اساس منافع آمریکا را آغاز کرده است. او همچنین در راستای مبارزه با گروه‌های مقاومت تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اگر این رفتار‌ها در عمل اجرایی شود، ما موضع‌گیری‌های حقیقی خواهیم داشت.

قرار است الکاظمی در ۲۰ اوت جاری برای دیدار با دونالد ترامپ به واشنگتن برود.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋