سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

آمار کرونا در ایران امروز ۱۴ مرداد ۹۹؛ شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید. فوت ۲۱۲ بیمار

استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

آمار کرونا در ایران امروز ۱۴ مرداد ۹۹؛ شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید. فوت ۲۱۲ بیمار

پارس لاین سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، ادامه داد: ۴۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین گفت: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋