پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

عمو قناد در آی سی یو منتظر بهبودی است!

عمو قناد در آی سی یو، منتظر بهبودی!

وضعیت سلامتی عمو قناد

سپهر قناد فرزند مجید قناد مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون، درباره وضعیت جسمانی

پدرش گفت: متاسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه پدرم در صانحه تصادف دچار ضربه مغزی شده و حالش وخیمه، پخش شده. این خبر صحت نداره و حال پدرم کاملا خوبه.

او در توضیح اتفاقی که برای مجید قناد افتاده، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم براش پیش نیومد تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود اومده بود و ممکنه به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشه به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر در آی سی یو نیست!

او ادامه داد: بعد از جراحی خوشبختانه حال عمومی پدرم مساعده و در سلامت به سر می‌بره. با تشخیص خانواده قراره چند روزی در بیمارستان تحت نظر قرار بگیره اما خوشبختانه مشکل برطرف شده.

خبر تصادف عمو قناد

مجید قناد کیست؟

مجید قناد (متولد ۱۳۳۳) مجری، تهیه‌کننده و کارگردان باسابقه برنامه‌های کودک تلویزیون ایرانه. او از جمله چهره‌های محبوب و شناخته شده در میان نسل‌های مختلف ایرانیه. قناد فعالیتش رو در تلویزیون از سال ۱۳۵۳ با اجرای برنامه "ویژه نوجوانان" آغاز کرد و پس از آن در برنامه‌های متعددی از جمله "بچه‌ها، بریم پارک"، "گل‌های رنگارنگ"، "فیتیله جمعه تعطیله" و "لوبیا فردا زود بیا" به عنوان مجری، تهیه‌کننده و کارگردان حضور داشته..

او همچنین سابقه حضور به عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و مجری برنامه‌های کودکان به صورت پخش زنده رو هم داره. قناد در دی ۱۳۸۹ بر خلاف میل شخصی‌اش از اجرای برنامه فیتیله جمعه تعطیله کنار رفت اما همچنان تهیه‌کنندگی این برنامه رو بر عهده داشت و ابراز امیدواری کرد ب او هم اکنون در دانشگاه‌های هنر تدریس می‌کنه.

 

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋