پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

BabyCup 9 کیلویی با پوشک شورت MyBaby

بیبی‌کاپ +9 کیلوگرمی‌ها با پوشک شورتی مای‌بیبی

همه‌چیز در زمین مسابقه بیبی‌کاپ برای ورزشکارهای کوچک آماده ا‌ست. مسابقه‌ای که شرکت در آن یک شرط خیلی مهم دارد! اینکه وزن ورزشکار باید حتما بیشتر از ۹ کیلوگرم باشد. ورزشکاران به‌نوبت روی ترازو می‌روند تا مشخص شود چند نفر قرار است شرکت‌کننده این مسابقه بزرگ باشند. شرکت‌کننده‌های با وزن بالای ۹ کیلوگرم تایید شده و راهی رفتن به رختکن و پوشیدن پوشک می‌شوند. چه دقایق حساس و مهمی! یعنی این ورزشکاران کوچک چه پوشکی را انتخاب می‌کنند؟

برای مشاهده مسابقات جذاب بیبی‌کاپ به وبسایت مای‌بیبی سر بزنید.

ویژگی‌های پوشک از نظر ورزشکارهای تیم مای‌بیبی!

پوشک مناسب جست‌وخیز

 

برای ورزشکارهای کوچک انتخاب پوشک، موضوع خیلی مهمی است. برای هم‍ین خیلی سریع یک جلسه بحران تشکیل می‌دهند. آن‌ها در حال مشورت و بررسی پوشک‌های رختکن‌اند و حواس‌شان جمع است تا تصمیم درستی بگیرند. 

ورزشکارهای دوومیدانی پوشکی را ترجیح می‌دهند که بتوانند راحت جست‌وخیز کنند و بدوند. سمت راست رختکن کشتی‌گیرهای کوچک ایستاده‌اند و دنبال پوشکی می‌گردند که کش دور پا و کمر راحت و منعطفی داشته باشد. سمت چپ رختکن تیراندازان کوچک پوشکی می‌خواهند که قدرت جذب بالا و تعویض آسانی داشته باشد و تمرکز آن‌ها را موقع تیراندازی با تفنگ آب‌پاش به هم نزند و وقت‌شان را تلف نکند.

 انتهای رختکن ژیمناستیک‌کارها در حال بررسی دقیق پوشک‌ها و مشورت با هم‌تیمی‌ها هستند. نظر یکی از هم‌تیمی‌ها این است که پوشک‌شان علاوه‌ بر کش دور پای راحت، باید متناسب با فرم بدنشان هم باشد. اما کمی آن‌طرف‌تر لوپ‌کارهای بازیگوش کم کم رختکن را ترک می‌کنند و پرانرژی و سرحال به‌نظر می‌رسند. احتمالا آن‌ها پوشکی با لایه رویی نرم و لایه محافظ ضد نشتی را بالاخره پیدا کرده‌اند. 

چه ورزشکارهای حساس و دقیقی! آن‌ها برای گرفتن بیبی‌کاپ قهرمانی خیلی جدی‌اند. این‌طور که به‌ نظر می‌رسد، ورزشکارهای کوچک هیچ انتخابی نمی‌توانند داشته باشد، به‌جز پوشک شورتی مای‌بیبی

اما آیا واقعا پوشک شورتی مای‌بیبی تمام ویژگی‌های موردانتظار این ورزشکارهای حساس و سخت‌پسند را دارد؟ 

 

 آیا پوشک شورتی مای‌بیبی انتخاب درستی برای قهرمانی است؟

 برای این‌که بتوانیم به این سوال جواب بدهیم، لازم است ویژگی‌های این پوشک را کاملا بررسی کنیم:

  • کش یک‌پارچه ۳۶۰ درجه دور کمر و متناسب با فرم بدن دارد:

بله! این همان ویژگی مهمی است که کشتی‌گیرها و ژیمناستیک‌کارهای کوچک دنبالش بودند. ‌این ویژگی باعث می‌شود موقع بالا و پایین پریدن و خم‌وراست شدن احساس راحتی داشته باشند و اثری از کش روی پوست قشنگ‌شان نماند.

  • لایه رویی نرم و لطیف به‌نرمی پنبه دارد: 

نرمی پنبه‌مانند و لطافت پوشک شورتی مای‌بیبی حس راحتی و سبکی را به ورزشکارهای کوچک می‌دهد. آن‌ها نگران حساسیت و قرمز شدن پوست‌شان نیستند. این پوشک با این ویژگی‌ها قطعا انتخاب درستی برای لوپ‌کارهای بازیگوش است.

  • جست‌وخیز راحت:

مگر می‌شود ورزشکارهای دوومیدانی و کشتی‌گیرهای کوچک، دنبال جست‌وخیز راحت نباشند! ورزشکارهای کوچک با کش دور پای راحت و انعطاف‌پذیر پوشک شورتی مای‌بیبی، می‌توانند هرطور که دلشان می‌خواهد بدوند و جست‌وخیز کنند. این پوشک، انعطاف‌پذیری موردنظر این ورزشکارهای دوست‌داشتنی را دارد.

  • جذب بالا

اگر پوشک نشتی داشته باشد، آرامش خاطر ورزشکارهای کوچک را به‌هم می‌زند و نمی‌توانند تمرکز درستی داشته باشد. اما خیال ورزشکارهای کوچک به‌دلیل بالا بودن جذب و وجود لایه محافظ عمودی ضد نشتی پوشک شورتی مای‌بیبی راحت است.

  • تعویض آسان:

مثل شورت راحت پوشیده می‌شود و با پاره کردن کش‌های  ۳۶۰ درجه دور کمر و  با وجود چسب جمع کردن پوشک، خیلی سریع تعویض می‌شود. چه چیزی از این بهتر برای ورزشکارهایی که عاشق جست‌وخیزند و دوست دارند سریع به میدان مسابقه برگردند. بدون معطلی!

 

با خواندن ویژگی‌های پوشک شورتی مای‌بیبی می‌توانیم بگوییم ورزشکارهای کوچک انتخاب هوشمندانه‌ای کرده‌اند. دست مریزاد!

پوشک شورتی مای‌بیبی، برای کوچولوهای بالای ۹ کیلوگرم

 

سایزبندی پوشک شورتی مای‌بیبی؛ پوشک ویژه جست‌وخیز 

این پوشک برای بچه‌های بالای ۹ کیلوگرم طراحی شده؛ این یعنی یک پوشک مخصوص جست‌وخیز، بالا و پایین پریدن و بازیگوشی کردن. اصلا برای همین انتخاب مسابقه بیبی‌کاپ قهرمانی است و ورزشکارهای کوچک فقط با وزن بالای ۹ کیلوگرم می‌توانند شرکت کنند.

 

پایان مسابقه و اهدای بی‌بی‌کاپ قهرمانی 

به دقایق پایانی این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز رسیدیم. ورزشکارهای بازیگوش با خیال راحت تمام تلاش‌شان را برای قهرمانی می‌کنند. سرمربی تیم امیدوار است با پوشک شورتی مای‌بیبی قهرمان این رقابت پرشور و هیجان باشد. 

بالاخره داور سوت پایان این مسابقه را به صدا درمی‌آورد. بله! همان‌طور که حدس می‎‌زدیم همه ورزشکارهای کوچک با پوشک شورتی مای‌بیبی برنده این مسابقه شدند. بیبی‌کاپ قهرمانی وزن بالای 9 کیلوگرم آماده است تا در دست‌های کوچک قهرمان‌های بازیگوش قرار بگیرد و بالا برود. این مسابقه با وجود پوشک شورتی مای‌بیبی هیچ بازنده‌ای ندارد.

منبع: مای‌بیبی

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋