پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شرایط وام فوری برای خرید کالا بدون ضامن

شرایط وام فوری خرید کالا بدون ضامن

 

 

در دنیای پر سرعت امروز که کالاها با ویژگیهای جدید و البته قیمت بالا عرضه میشوند، راه حلهای مالی جهت خرید آسان و سریع کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. فرقی نمیکند کالای انتخابی شما شامل لوازم خانگی است یا سایر کالاها، هر چه که باشد احتمالا یافتن بودجه لازم میتواند یک چالش اساسی باشد.

با این حال، با دیجیپی و خرید اقساطی ، میتوانید با نگرانیهای مربوط به ضامن و فرآیندهای طولانی تایید وام خداحافظی کنید. به عبارتی با وام دیجیپی میتوانید به خرید اقساطی گوشی ، لوازم خانگی و بسیاری از نیازهای اساسی خود اقدام کنید. اگر مشتاق هستید که بدانید چگونه، تا انتها با این مطلب همراه شوید.

چگونه وام دیجیپی را دریافت کنیم؟

فرآیند وام به گونهای طراحی شده است که علاوه بر سرعت بالا، بسیار آسان و بدون دردسر باشد. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در اپلیکیشن دیجیپی و یا ثبت نام از طریق مراجعه حضوری است.

ثبت نام آنلاین

برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن یا همان ثبت نام آنلاین کافیست اپلیکیشن را از سایت دیجیپی یا سایتهایی که معرفی شده است دانلود و نصب کنید. بعد از دانلود باید با وارد کردن اطلاعات شخصی، در اپلیکیشن ثبت نام کنید. با اتمام ثبت نام میتوانید از خدمات و امکانات مختلف دیجیپی از جمله خرید اقساطی، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و دهها خدمات دیگر آن استفاده کنید.

برای دریافت اعتبار باید گزینه خرید قسطی را انتخاب کنید و با تکمیل مراحل آن تا انتها، کار ثبت نام را به پایان برسانید. بعد از پایان ثبت نام باید منتظر بمانید تا نتیجه اعتبارسنجی اعلام شود. در صورتی که اطلاعات شما مشکلی نداشته باشد و شرایط لازم جهت دریافت اعتبار را داشته باشید، اعتبار به شما تعلق میگیرد. شرایط لازم جهت دریافت وام شامل موارد زیر است:

  • داشتن شرط سنی (18-70 سال)
  • عدم داشتن بدهیهای بانکی

در کنار این موارد شما نباید ضامن فرد بد حساب نیز بوده باشید. به طور کلی شرایط و محدودیتهای دریافت وام دیجیپی، شرایط خاص و سختی نیست.

مراجعه حضوری

اگر روش ثبت نام آنلاین برایتان سخت است و یا به هر دلیلی نمیتوانید از این روش استفاده کنید میتوانید با مراجعه حضوری، نسبت به دریافت وام اقدام کنید. در این روش دو شعبه بانکی تعیین شده است که با توجه به شرایط خود میتوانید به یکی از آنها مراجعه کنید. روش حضوری گرچه در برخی از موارد محدودیتهایی نسبت به روش آنلاین دارد؛ اما از مزایایی نیز برخوردار است. از جمله آنکه کارشناسان بانکی به شما کمک میکنند تا بدون مشکل و به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید، از طرفی نتیجه اعتبارسنجی نیز بعد از پایان ثبت نام مشخص میشود.

جزئیاتی از اعتبار دیجیپی

اعتبار دیجیپی شامل وام خرید کالا و نیز کارتهای اعتباری است. در زمان انتشار این خبر، وام خرید کالا شامل مبلغ 50 میلیون تومان است. علاوه بر این، طرحی نیز تحت عنوان کارتهای اعتباری نیز وجود دارد که دریافت آنها شامل شرایط متفاوتی است. مبالغ این وامها نیز متفاوت از هم است. کارتهای اعتباری شامل کارت اعتباری پیشگامان، کارت زندگی، شاپ کارت و آسان خرید است.

  • کارت اعتباری پیشگامان مختص دارندگان حساب بانک ملی است؛ اما سایر افراد نیز میتوانند با اخذ شرایط لازم از جمله افتتاح حساب بانک ملی از تسهیلات آن برخوردار شوند.
  • کارت زندگی کارت متفاوتی است و تنها به کارکنان ایران خودرو تعلق میگیرد. سقف اعتبار این کارت در حال حاضر مشخص نیست.
  • شاپ کارت به دارندگان حساب بانک ملت تعلق دارد. در این مورد نیز همه افراد میتوانند با خذ شرایط لازم نسبت به دریافت آن اقدام کنند. سقف شاپ کارت، 200 میلیون تومان است.
  • آسان کارت نیز مختص دارندگان حساب بانک تجارت است و سقف آن 200 میلیون تومان تعیین شده است.
  • مزایای اعتبار دیجیپی

وام یا اعتبار دیجیپی از مزیتهایی برخوردار است که نمونه آن تقریبا در هیچ سازمان یا موسسه مالی دیده نمیشود. برخی از این مزایا عبارتند از:

فوری بودن وام

دیجیپی به خوبی میداند که زمان برای برآورده کردن خواستههای شما مهم است. به خصوص آنکه اتفاقات مالی پیش بینی نشده و عواملی مانند تورم باعث میشوند که قیمت کالاها روز به روز بالاتر بروند. بنابراین هدف دیجیپی، فراهم کردن وام در سریعترین زمان ممکن است. بر این اساس بعد از اتمام فرآیند ثبت نام، اعتبارسنجی وام طی زمان کوتاهی انجام میشود و در صورت تایید نیز وام در کمترین زمان ممکن به شما تعلق میگیرد.

عدم نیاز به ضامن

بهترین قسمت وام دیجیپی، عدم نیاز به ضامن و پیش پرداخت است. تنها چیزی که لازم است مدارک شخصی شما و چک یا سفته الکترونیکی است. برای دریافت وام حتی نیازی به پیش پرداخت نیست. بنابراین در این مورد نیز میتوانید با استرس ناشی از گرو گذاشتن دارایی خود به مدت طولانی خداحافظی کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

گزینههای بازپرداخت آسان و انعطاف پذیر

دیجیپی به خوبی میداند که شرایط مالی افراد متفاوت است. از این رو با ارائه گزینههای پرداخت انعطافپذیر این امکان را به شما داده است تا به راحتی بتوانید اقساط خود را پرداخت کنید.

در نهایت آنکه...

دریافت اعتبار دیجیپی راهی آسان برای خرید از فروشگاههای مختلف از جمله دیجی کالا است. خرید تنها شامل خرید کالا نیست بلکه خدمات مختلف از جملات خدمات مسافرتی و تفریحی را نیز شامل میشود. شما میتوانید از طریق اعتبار دیجیپی، نسبت به خرید بلیتهای مسافرتی، اجاره اقامتگاهها، هتلها، مسافرخانهها و... نیز اقدام کنید.

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋