خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

با وام 200 میلیون تومانی مهریه چه بخریم؟

با ۲۰۰میلیون تومان وام خرید جهیزیه چی بخریم؟

با وضع موجود اقتصادی در ایران و قیمت دلار و تورم، ازدواج و خرید جهیزیه هزینه‌های زیادی به دنبال دارد. به همین دلیل، در این شرایط دریافت وام، یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. در این مقاله می‌خواهیم درباره با ۲۰۰ملیون تومان وام خرید جهیزیه، چه چیزهایی را می‌توان تهیه کرد، صحبت کنیم. این موارد شامل لباسشویی قسطی، یخچال، تلوزیون، اسپیلت، جاروبرقی و ... هستند. پس اگر می‌خواهید با این موارد آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لباسشویی قسطی

یکی از ضروری‌ترین اقلامی که شما می‌توانید با ۲۰۰میلیون تومان وام جهیزیه خریداری کنید، لباسشویی قسطی است. با خرید ماشین لباسشویی در وقت و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین اگر لباسشویی که می‌خرید، قابلیت‌های هوشمند داشته باشد، امکان استفاده از از برنامه‌های مختلف شست‌وشو برای شستن لباس‌های خود را دارید.

با توجه به اینکه قیمت کالاهای خانگی با سرعت زیادی افزایش می‌یابد، خرید قسطی این کالا می‌تواند سرمایه شما را در آینده حفظ کند. چرا که اگر اکنون نخرید، در مدت زمان بسیار کمی، قیمت این کالا چندبرابر می‌شود.

یخچال قسطی

بی‌شک خرید یخچال یکی دیگر از موارد گران جهیزیه است که بسیاری از زوج‌ها آن را در لیست خرید جهیزیه با دریافت ۲۰۰میلیون تومان وام قرار می‌دهند. زیرا همانطور که می‌دانید یخچال برای نگهداری مواد خوراکی، سبزیجات، غذاها و دیگر موارد کاربرد دارد و نبود آن ضربه اساسی به ادامه روند زندگی می‌زند. به همین دلیل خرید آن به صورت اقساطی به شما کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر محصول را خریداری کنید.

تلویزیون قسطی

با ۲۰۰میلیون تومان وام، همچنین می‌توانید تلویزیون را به صورت قسطی خریداری کنید. با این وام شما قادرید برای خرید تلویزیون قسطی در مدل‌های خارجی و ایرانی نظیر سامسونگ، ال جی یا جی پلاس اقدام کنید. تلویزیون نیز مانند یخچال، از لوازم گران‌قیمتی محسوب می‌شود که خرید آن به صورت قسطی به نفع شماست. برای مثال در خرید قسطی، با رعایت یک سری قوانین مشخصی، بازپرداخت‌های از پیش‌تعیین‌شده دارید که نتیجه آن اجتناب از خرید در آینده و بالا رفتن هزینه و تورم است.

اسپلیت قسطی

اسپلیت یا همان کولرگازی، محصول ضروری دیگر است که در لیست خرید جهیزیه با وام ۲۰۰میلیون تومان قرار می‌گیرد. با خرید اسپیلت، بر خلاف کولر آبی عملیات خنک کردن منزل شما با سرعت و کیفیت بالاتری انجام می‌شود. اسپلیت نه‌تنها قابلیت سرد کردن خانه در تابستان را دارد، بلکه شما می‌توانید در زمستان نیز منزل خود را با آن گرم کنید. هر چند برای خرید قسطی اسپلیت و بازپرداخت آن، باید مدیریت بهتری روی وضعیت اقتصادی خود داشته باشید، اما لازم نیست از دیگر هزینه‌های مهم خود بزنید. در نتیجه خرید قسطی، روند زندگی و ذخیره سرمایه‌ را امکان‌پذیر می‌کند.

جاروبرقی قسطی

جاروبرقی وسیله‌ای پرکاربرد بوده که نبود آن در هر منزلی غیرممکن است. اما خبر خوش آن است که شما می‌توانید جاروبرقی را نیز با وام ۲۰۰میلیون تومانی جهیزیه خریداری کنید. امروزه با مجهز شدن جاروبرقی‌های موجود، شما از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برای جارو کردن منزل خود برخوردار هستید که تاثیر مستقیمی در سرعت دادن به کارهای شما دارد.

از آنجایی که جاروبرقی یکی از وسیله‌‌های مهم زندگی است، پرداخت هزینه آن به صورت یکجا کار چندان آسانی نیست. زیرا برای خرید این موارد، باید پول خود را جمع کنید که با توجه به موضوع تورم، چالش‌‌برانگیز است. در عین حال ضروری بودن داشتن این محصول، بر جنبه خرید آن به صورت قسطی تاثیر دارد.

غذاساز برقی قسطی

غذاساز یکی از محصولات نجات‌دهنده در آشپزخانه محسوب می‌شود؛ چرا که شما می‎‌توانید با آن خوراکی‌های متنوعی درست کنید. برخی از غذاسازها چندکاره هستند که با ترکیب ابزار آسیاب و آبمیوه‌گیری می‌توانند به‌صرفه عمل کنند. با این محصول قابلیت چرخ کردن گوشت را نیز دارید.

در شرایط اقتصادی موجود در ایران و افزایش همیشگی قیمت‌ها، پس‌انداز برای جوانان به گونه‌ای غیر ممکن شده است. زیرا هنگامی که برای خرید، پول پس‌انداز می‌کنید، احتمال اینکه در آینده، با یک جهش ناگهانی از قیمت‌ها مواجه شوید، زیاد است. به همین خاطر، خرید قسطی غذاساز می‌تواند از لحاظ اقتصادی و حفظ سرمایه به شما کمک کند.

سرخ کن قسطی

یکی دیگر از اقلامی که شما قادرید با ۲۰۰میلیون تومان وام جهیزیه خریداری کنید، سرخ‌کن است. سرخ‌کن یا airfryer یک دستگاه پیشرفته بود که عملکرد این دستگاه بر پایه حرارت خشک در سطح محفظه حاوی غذا است. در نتیجه این دستگاه برخلاف گاز که باید غذا را با روغن زیاد سرخ کنید، به شما غذاهای پرکالری و ناسالم تحویل نمی‌دهد.

پرداخت هزینه خرید این وسیله، ممکن است حساب شما را به یک باره کاملا خالی کند. اما با خرید قسطی دیگر این چالش‌ را ندارید. زیرا در هر بازه زمانی مقدار مشخصی از هزینه را بازپرداخت می‌کنید. به این صورت هم به محصول مورد نظر دسترسی دارید و هم سرمایه شما در حسابتان باقی می‌ماند.

خرید قسطی جهیزیه با وام ۲۰۰میلیونی دیجی‌شهر

خرید لوازم خانگی قسطی در دیجی‌شهر با وام ۲۰۰میلیونی، امکان‌پذیر است. این وام به شما امکان می‌دهد که محصولات مورد نیاز خود را با شرایط اقساطی مناسب، بدون نیاز به پرداخت یکجا تهیه کرده و از جدیدترین و بهترین محصولات خانه و آشپزخانه، الکترونیکی و لوازم خانگی بهره‌مند شوید. از جمله مزایای وام دیجی‌شهر عبارتند از:

  • بیشترین میزان اعطای وام
  • بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه
  • اعتبارسنجی رایگان
  • دریافت وام فوری
  • کارمزد کمتر

با ۲۰۰میلیون تومان وام خرید جهیزیه چی بخریم؟

جمع‌بندی

در مقاله امروز به مواردی که می‌توانید با ۲۰۰میلیون تومان وام جهیزیه بخرید پرداختیم. خرید اقلامی همچون لباسشویی، تلوزیون، اسپلیت، سرخ‌کن، جاروبرقی، یخچال و غذاساز از موارد ضروری جهیزیه برای زوج‌ها محسوب می‌شوند و معمولا باید سریع تهیه شوند. به همین دلیل خرید جهیزیه قسطی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. همچنین خرید قسطی به جمع کردن سرمایه کمک می‌کند و جلوی مواجه شدن با چالش‌های تورم را تا حدودی می‌گیرد. در خرید قسطی شما با مدیریت مالی می‌توانید.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋