پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

بسته کودک من؛ نجات دهنده مادران و فرزندان

بستۀ کودک من؛ ناجی مادران و کودکان

«به نظرم از همین حالا که سن و سال بچه‌ات کمه بفرستش کلاس زبان، این‌طوری خیلی زودتر یاد می‌گیره!»

والدین و به ویژه مادران روزانه چندین‌بار چنین جملاتی را می‌شنوند و به فکر پیدا کردن کلاس‌های آموزشی می‌افتند. اگر به لیست دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات مختلف نگاه کنید، بخش کودک و نوجوان از پرطرفدارترین دوره‌هاست. نه‌تنها زبان انگلیسی، بلکه بیشتر مشاورین و متخصصین توصیه می‌کنند که سنین کودکی، بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌های جدید است. به عنوان یک مادر، تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا کودکان سریع‌تر یاد می‌گیرند؟ راز انعطاف مغز افراد کم سن و سال چیست و چگونه می‌توان از ظرفیت‌های مغز کودکان استفادۀ بیشتری کرد؟ پاسخ؛ «بستۀ کودک من » است!

 

بسته کودک من

همۀ مادران دلسوز چنین دغدغه‌هایی دارند. ما هم قصد داریم در این مقاله پرده از این راز برداریم و مسیر ویژه‌ای را پیش پای فرزندان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

راه‌های تقویت ذهن کودک من

همانطور که می‌دانید هر کنش و فعالیتی در دوران کودکی بر رشد ذهن کودک اثر دارد، بهتر است نگاهی به فعالیت‌هایی بیندازیم که سبب ارتقای ارتباط‌های بین سلولی مغز خواهند شد.

انجام این فعالیت‌ها زمان زیادی می‌گیرد، اما به عنوان یک مادر دلسوز اگر به فکر رشد فرزندتان هستید، حداقل یکی از آنها را روزانه انجام دهید.

بستۀ کودک من؛ ناجی مادران و کودکان

راه های تقویت ذهن کودک من

فعالیت فیزیکی داشته باشید

حتماً شما هم دیده‌اید که کودکان بدون دلیل خاصی می‌دوند و به دنبال بازی و فعالیت فیزیکی هستند. همۀ این موارد به سطح انرژی بسیار بالای کودکان باز می‌گردد. به عنوان والدین نباید انرژی کودکان را سرکوب کنید؛ بلکه پابه‌پای آنها بازی کرده تا انرژی کودک به درستی تخلیه شود. فعالیت فیزیکی بر کیفیت خواب شبانه تأثیر می‌گذارد و مهارت حل مسئله، سرعت تفکر، خلاقیت، تمرکز و احساسات را بهبود می‌بخشد.

با کتاب دوست شوید

«یکی بود یکی نبود، غیر از خدای مهربون هیچ‌کس نبود...»

تجربۀ قصه تعریف کردن برای والدین و کودکان بسیار لذت‌بخش است. تحقیقات نشان داده که مطالعۀ کتاب قبل از خواب تأثیر مثبتی بر تمرکز، حافظه و دایرۀ واژگان کودکان خواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از بخش‌های بستۀ کودک من، بر مطالعه و کتابخوانی تأکید دارد. اگر خودتان هم اهل مطالعه باشید، کودکان به طور ناخودآگاه به سمت شما جذب می‌شوند تا ببینند دقیقاً چه‌کار می‌کنید؟ روحیۀ کنجکاوی کودکان، آنها را در مسیر کشف تجربه‌های جدید قرار می‌دهد و چه تجربه‌ای شیرین‌تر و بهتر از مطالعۀ کتاب!

زبان جدید بیاموزید

یادگیری لغات و عبارات زبانی غیر از زبان مادری، شبکۀ ارتباط مغز را بهبود می‌بخشد. البته برخی اوقات والدین برداشت اشتباهی از آموزش زبان جدید دارند. به این مثال توجه کنید:

«میثم کودک 4 ساله است که پدر و مادرش از ابتدای تولد با او به زبان انگلیسی صحبت کرده‌اند. او در حال حاضر تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارد. اما مشکل بزرگی پیش آمده است. میثم در مهد کودک یا مهمانی‌ها نمی‌تواند با کسی ارتباط بگیرد چون درک زیادی از زبان فارسی ندارد. همین موضوع باعث شده تا به مرور زمان گوشه‌گیر شده و تمایلی به بازی با هم سن و سال‌های خود نداشته باشد. به نظر شما چرا چنین شرایطی پیش آمده است؟»

همان‌طور که گفتیم، نباید شرایطی ایجاد کنیم تا کودک از یادگیری زبان مادری خود محروم شود. در این صورت مانند میثم نمی‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند. بهترین کار این است که لغات و کلمات ساده را به کودکان آموزش دهیم تا آشنایی کلی با زبان دوم داشته باشند.

موزیک و شعر را فراموش نکنید

موسیقی، یک دنیای چندوجهی است که کلمات، نت، ملودی و آوازهای مختلف را دربرمی‌گیرد. هر یک از این بخش‌ها، قسمت‌هایی از مغز را درگیر می‌کنند که راه بسیار خوبی برای رشد ارتباطات ذهنی محسوب می‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از دبیران ابتدایی، با شعر و آواز مفاهیم و کلمات جدید را به کودکان آموزش می‌دهند. با کودکان خود برقصید و این‌گونه فعالیت مغز او را افزایش دهید.

زمان اندک و مشغله‌های بسیار مادران!

خود را به جای زنی بگذارید که مادر یک یا چند کودک است و مسئولیت‌های اجتماعی زیادی را به عهده دارد. قطعاً برای چنین مادری، زمان زیادی برای بازی و سرگرمی با کودکان وجود ندارد. اینجاست که بستۀ کودک من به کمک مادران دلسوز می‌آید. به لطف وجود بستۀ آموزشی کودک من، تمامی فعالیت‌های مورد نیاز کودکان و نحوۀ ارتباط با آنها را یاد می‌گیرید و فرزندتان را به شخصی توانمند تبدیل خواهید کرد.

بستۀ آموزشی کودک من، ناجی مادران و کودکان

بستۀ کودک من، راهکار و پاسخی جامع برای نیازهای فرزند شما خواهد بود. این بسته از داستان‌های مصور، روان‌شناسی مادر و کودک، زبان انگلیسی، شعرهای مصور، دفتر خاطرات من، می‌خواهم و می‌توانم، نقاشی خلاقانه، سفال و کاردستی تشکیل شده است.

بستۀ کودک من؛ ناجی مادران و کودکان

معرفی بسته آموزشی کودک من

هر یک از این بخش‌ها با فعال کردن قسمت‌های مختلفی از مغز به گسترش توانایی‌های کودک شما کمک می‌کند. بستۀ کودک من متناسب با سلیقۀ بچه‌های 3 تا 8 سال طراحی شده و با داشتن تصاویر رنگی، داستان‌های مصور و شعرهای جذاب، زمینۀ رشد خلاقیت کودکان را فراهم می‌کند. در ادامه به طور مختصر با بخش‌های مختلف این بسته آشنا می‌شوید.

داستان‌های مصور بستۀ کودک من

کودکان عاشق داستان هستند. پیدا کردن داستانی که بچه‌ها را جذب کند کار چندان ساده‌ای نیست، اما در بستۀ کودک من با داستان‌هایی مواجه می‌شوید که نه‌تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جذاب است. وجود تصاویر کودکانه، داستان‌های آموزندۀ کهن، مفاهیم اخلاقی و تربیتی و استفاده از زبان عامیانه و کودکانه اشتیاق بچه‌ها برای مطالعۀ داستان را زیاد می‌کنند.

زبان انگلیسی بستۀ کودک من

در بستۀ زبان انگلیسی کودک من ، آموزش زبان انگلیسی به استانداردترین شکل ممکن برای کودکان 3 تا 12 سال طراحی شده است. به لطف وجود کودک من با استفاده از بازی‌های مختلف و شعرخوانی، حروف اصلی انگلیسی و مکالمات روزمره را به کودک خود آموزش می‌دهید. آزمون پایان هر درس هم روش مناسبی برای ارزیابی تلاش‌های فرزند دلبندتان است.

روان‌شناسی مادر و کودک

کودکان سالم و شاد، بچه‌هایی هستند که ارتباط خوبی با والدین خود داشته باشند. برخی از افراد به ویژه اشخاصی که اولین فرزند خود را تجربه می‌کنند، با روش‌های ارتباط با کودکان آشنا نیستند. با خرید بستۀ روان‌شناسی مادر و کودک ، راهکارهای مشکلات رفتاری کودکان، نکات تربیتی، روش استعدادیابی کودکان و ایجاد رابطۀ خوب را یاد می‌گیرید تا فرزند شادتری داشته باشید.

شعرهای مصور کودک

آموزش به همراه شعر از بخش‌های جذاب برای کودکان است. مفاهیم مهم اخلاقی و رفتاری، داستان‌های مصور کودک، فیلم‌های آموزشی همراه با موسیقی و استفاده از تصاویر کودکانه مهم‌ترین قسمت‌های بستۀ کودک من به شمار می‌آیند.

نقاشی خلاقانه، سفال و کاردستی

بازی و فعالیت‌های فکری اعتمادبه‌نفس کودکان را افزایش می‌دهد و روشی مناسب برای پرورش خلاقیت به شمار می‌آید. بستۀ کودک من حس کنجکاوی بچه‌ها را راضی می‌کند و باعث می‌شود کودکان در برابر مسائل زندگی راه‌حل ساده‌تری ارائه دهند.

می‌خوام و می‌توانم (هوش)

کودکان در آینده با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که به هوش زیادی احتیاج دارد. پس بهتر است از همین حالا هوش و توانایی ذهنی فرزندتان را تقویت کنید. این بخش از بستۀ کودک من با ارائۀ تمرین و بازی‌های جذاب سبب پرورش توانمندی‌های کودک، تقویت ماهیچه‌های دست، ایجاد هماهنگی میان مغز و دست و افزایش تمرکز کودکان خواهد شد.

دفتر خاطرات من

نوشتن اتفاقات روزمره یکی از راه‌های بیان احساسات است و به مرور زمان توانایی نویسندگی کودکان را افزایش می‌دهد. به لطف وجود دفتر خاطرات بستۀ کودک من، کودکان به راحتی می‌توانند اتفاقات مهم روزمره را ثبت کرده یا تصاویر دلخواه خود را به آن اضافه کنند.

چگونه بستۀ کودک من را خریداری کنیم؟

برای خرید بستۀ کودک من، کافی است در گوگل عبارت "بسته کودک من" را جستجو کرده و وارد سایت پرش شوید. این بسته به گونه‌ای طراحی شده که نیاز همۀ کودکان 3 تا 8 سال را برطرف کند. بستۀ زبان انگلیسی آن حتی برای کودکان 12 سال نیز قابل استفاده است. امکان خرید تکی قسمت‌های مختلف نیز برای شما عزیزان فراهم شده تا بدون محدودیت به آموزش کودک خود بپردازید. اگر در این زمینه سؤالی داشتید، کافی است شمارۀ خود را در قسمت تماس با مشاورین وارد کرده و منتظر تماس ما باشید.

 

 

 

توضیحات متا:

بسته کودک من؛ ناجی مادران و کودکان، یک بستر مناسب برای رشد خلاقیت و قدرت ذهن فرزندتان است. شما با داشتن این بسته می‌توانید مهارت‌های یادگیری فرزندتان را افزایش دهید.

تگ ها

بسته کودک من

کودک من

بسته آموزشی کودک من

آموزش نقاشی کودکان

استعدادیابی کودکان

شعر کودکانه

بسته زبان انگلیسی کودک من

بسته روان شناسی کودک من

 

 

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋