parnyia ha

parnyia ha

تحلیل بنیادی بورس

این روزها سرمایه گذاری و معامله در بازار بورس دیگر با روش های بسیار ساده و ابتدایی انجام نمیشود و در این بین تجربه و سابقه فاعلیت کمترین نقش را در موفقیت و عدم موفقیت افراد ایفا مینماید. آنچه یک سرمایه گذار باید بداند، جدیدترین و معتبرترین روش های تحلیل تغییرات و تحولات بازار است و در این بین، آگاهی از متدها و سبک های تحلیل بورس اهمیت بالایی دارد.

یکی از این متدها، تحلیل بنیادی بورس است که در مقابل شیوه تحلیل تکنیکال قرار دارد. در تحلیل تکنیکال تغییرات کوتاه مدت مورد ارزیابی قرار میگیرند اما در تحلیل بنیادی یرمایه گذار باید با توصل به اطلاعات مفید و موثق در خصوص ارزش اصلی و واقعی سهام یک شرکت برسی هایی را به عمل آورد و در نتیجه در خصوص معاملات پیش رو تصمیم گیری نماید. تحلیل بنیادی این روزها بسیار مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ قرار دارد و در هر دوره بورس تدریس میگردد.

در واقع تحلیل بنیادی برای سرمایه گذاری های بلندمدت ایده مناسبی است و بیشتر برای سرمایه گذاری بر روی سهام دیربازده کارایی دارد چراکه این موارد اغلب ارزش طبیعی و اصلی خود را حفظ نموده و کمتر تحت تأثیر تغییرات زودگذر و جزئی بازار بورس قرار میگیرند.

 

 

parnyia ha
parnyia ha

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋