parnyia ha

parnyia ha

شناخت صحیح نیازها

هنگامی که میخواهید برای آموزش مهارت های گوناگون با هدف اشتغال و کسب درآمد اقدام نمایید بد نیست که در ابتدا نیازهای بازار کار را برسی نمایید تا متناسب با آن خود را برای موقعیت های شغلی مناسب آماده نمایید.

مثلا در حوزه ی فناوری و تکنولوژی بسیاری از افراد در کلاس های آموزشی مختلف شرکت نموده و با دریافت مدرک معتبر برای یافتن کاری مناسب به جستجو میپردازند اما باید بدانید که اساسا کدام دوره ها میتواند شما را وارد بازار کار نمایند.

مثلا برای افراد تازه کار در این حوزه، شرکت در کلاس نتورک پلاس میتوانند همانند یک سکوی پرتاب باشد چراکه مقدماتی ترین دوره آموزشی در زمینه ی فناوری است.

یا مثلا علاقه مندان به برنامه نویسی باید در مورد پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی تحقیق نمایند و همچنین بدانند که با توجه به دانش و مهارت خود بهتر است از کدام یک آغاز نمایند  تا در فرایند یادگیری با مشکل مواجه نشوند.

در خصوص یادگیری کار با نرم افزارها نیز همین اصل حاکم است. یادگیری نرم افزارهای ایتدایی تر و مورد نیازتری چون ورد و اکسل بهتر است در اولویت قرار گیرند و سپس با توجه به هدف افراد نرم افزارهای تخصصی هر شاخه و حرفه میتوانند گزینه هایی مناسب و مفید باشند.

 

parnyia ha
parnyia ha

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋