parisa rad

parisa rad

چگونه از شغل نصب و تعمیرات پکیج درآمد به دست آوریم؟

همانطور که می‌دانید امروزه به دلیل مزایا بسیار پکیج‌های دیواری در مقایسه با دیگر سیستم‌های گرمایشی تقاضا برای نصب آن افزایش یافته است. با افزایش تقاضا برای نصب پکیج بدون شک نیاز به تعمیرات و سرویس این وسیله نیز افزایش خواهد یافت.

همین امر شغل پکیج دیواری را به یکی از بهترین مشاغل فنی تبدیل کرده است، شغلی که با یک برنامه‌ریزی صحیح و آموزش نصب پکیج و طریقه نصب آن می‌توان در مدت زمان کوتاهی به موفقیت دست یافته و از درآمد بالایی برخوردار بود.

بازار کار نصب و تعمیر پکیج دیواری چگونه است؟

اگر به مشاغل فنی علاقه‌مند هستید و قصد ورود به بازار کار این مشاغل را دارید باید بگوییم که نصب و تعمیرات پکیج یکی از بهترین مشاغل فنی است که از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار است. امروزه پکیج‌های دیواری به دلیل مزایا و صرفه‌های  بسیار اقتصادی تقاضای بسیاری داشته و در پروژه‌های ساختمانی امروزی کمتر ساختمانی را می‌توان دید که برای گرمایش از این وسیله استفاده نکند.

مزایا بسیار پکیج‌های دیواری باعث شده تا بسیاری از ساختمان‌های قدیمی نیز سیستم گرمایش خود را تغییر داده و از این سیستم گرمایشی استفاده کنند. این موارد نشان از بازار کار عالی برای نصب و تعمیرات پکیج می‌دهد.

درآمد شغل پکیج دیواری چقدر است؟

میزان درآمد در مشاغل فنی تا حد بسیاری به میزان توانایی، تخصص و تجربه شما دارد. یعنی به میزانی که میزانی که سطح دانش و مهارت شما افزایش یابد، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین میزان درآمد شغل پکیج دیواری نیز وابسته به میزان مهارت و تخصص شما بوده و میزانی که سطح دانش و مهارت شما افزایش یابد این درآمد نیز افزایش خواهد یافت. البته باید گفت قیمت ارائه شده، مشتری مداری، کیفیت ارائه خدمات، ساعات کار، تبلیغات از دیگر عوامل تاثیرگذار بر میزان درآمد این شغل است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط درآمد ماهیانه تعمیرکار و نصاب پکیج دیواری در سال ۹۹ بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه است.

چگونه در بازار کار پکیج دیواری موفق شویم؟

نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری شخصی است که باید مهارت لازم در نصب انواع مدل‌ها و برندهای پکیج دیواری را داشته و بتواند انواع مشکلات پکیج دیواری را عیب یابی و تعمیر کند. بنابراین برای موفقیت در بازار کار این شغل باید پیش از هر اقدامی مهارت‌های مورد نیاز را کسب کرد.

همانطور که می‌دانید پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری بسیار حساس است و بی احتیاطی در نصب و تعمیرات آن ممکن است خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه بیاورد. همین موضوع برطرف کردن و عیب یابی این دستگاه را از عهده افراد عادی خارج کرده است. می‌توان گفت نصب صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات پکیج دیواری تنها از عهده تعمیرکاران حرفه ای پکیج که از دانش و مهارت‌های تخصصی این حرفه برخوردار هستند، بر می آید.

سپری کردن دوره‌های آموزش تعمیر پکیج فنی حرفه‌ای در آموزشگاهی معتبر، در کنار کسب گواهینامه و مدرک مربوطه، شما را به یک نصاب و تعمیرکار پکیج حرفه ای، زبده و قابل مبدل می‌سازد.

یکی از دیگر مولفه‌های مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در بازار کار این شغل مشتری مداری است. برای حرفه‌ای شدن در این شغل باید به مشتریان و نیازهای آنها توجه داشته و رفتار صحیح و احترام آمیزی با آنها داشته باشید. تلاش کنید که مشکلات پکیج را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کرده و خوش قول باشید.

قیمت مناسب و رقابتی نیز از دیگر عواملی است که در صورت توجه به آن می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و بازار کار بهتری داشته باشید. می‌توانید لیستی از قیمت رقبا تهیه کرده و نسبت به آنها قیمت مناسب‌تری ارائه دهید. البته توجه داشته باشید که قیمت پایین‌تر باعث کمتر شدن کیفیت کار نشود.

بهره‌مندی از تبلیغات و ثبت آگهی در سایت‌هایی مانند دیوار یا شیپور، ثبت نام در سایت‌هایی مانند استادکار، آچاره، سنجاق و غیره، ارائه تخفیفات، ارائه ضمانت خدمات برخی از دیگر عواملی است که در صورت به کارگیری آنها می‌توانید درآمد بیشتری در این شغل به دست آورده و به موفقیت دست یابید.

چگونه مهارت‌های لازم برای ورود به شغل پکیج دیواری را فرا بگیریم؟

به دلیل تخصصی بودن نصب و تعمیرات پکیج، بهترین راه برای یادگیری مهارت‌های این شغل شناسایی بهترین آموزشگاه پکیج دیواری و شرکت در دوره‌های آموزشی آن است. امروزه آموزشگاه‌های متعددی در سراسر کشور دوره های پکیج را برگزار می‌کند.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه‌های پکیج در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید متخصص و حرفه‌ای به آموزش صفر تا صد پکیج دیواری می‌پردازد. این آموزشگاه شرایطی را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی کلیه مراحل نصب و تعمیرات پکیج را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

هدف آموزشگاه فنی پارس از برگزاری دوره‌های پکیج دیواری تربیت نیروی‌های متخصص و حرفه‌ای برای ورود به بازار کار است، در همین راستا آموزش‌ها در دوره‌های این آموزشگاه به گونه است که کارآموزان درک عمیقی از مطالب به دست آورده و به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، تدارک خوابگاه، امکان بازآموزیی رایگان دوره، پشتیبانی نامحدود دوره آموزشی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره‌های پکیج دوره‌های متعدد دیگری را برگزار می‌کند. آموزش نصب کولر گازی، دوره آموزشی مکانیک خودرو، آموزش تعمیرات ای سی یو، آموزش برق کشی ساختمان برخی از دیگر دوره‌های آموزشی در این مجتمع است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی این مرکز همچنین برخورداری از تخفیف‌های ویژه همین حالا به سایت این مرکز به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ حاصل کنید.

parisa rad
parisa rad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋