parisa rad

parisa rad

آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعميرات پكيج ديواري

آموزش تعميرات پكيج ديواري دوره بسيار پرطرفدار حرفه تعميرات لوازم خانگي و رفاهي مي باشد . امروزه بسياري از ساختمان ها مجهز به پكيج هاي ديواري هستند كه اين پكيج ها ممكن است بر اثر نشتي در لوله ها و سوراخي منبع انبساط و افت فشار و .... در فصل سرما دچار خرابي شوند از اين رو در فصل زمستان نياز به سرويس كاري و تعميرات توسط متخصصان با مهارت بالا نياز است در نتيجه داراي بازار كار بسيار خوبي است. هنرجويان علاقه مند به اين حرفه مي توانند در كلاس تعميرات پكيج ديواري آموزشگاه فنون برق شركت كرده و به صورت عملي و زير نظر اساتيد با سابقه عيب يابي و تعمير قطعات پكيج ، آموزش رسوب زدايي پكيج، تنظيم فشار پكيج بوتان، تنظيم فشار پكيج ايران رادياتور  و ... را به طور كامل آموزش ببينند و بعد از اتمام دوره به راحتي وارد بازار كار تعميرات پكيج ديواري شده و در حين كار نيز از پشتيباني به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

آموزش نصب پكيج ديواري

آموزش نصب پكيج ديواري از دوره هايي است كه طرفداران بسيار زيادي دارد. هنرجويان علاقه مند به اين حرفه مي توانند در دوره نصب پكيج ديواري آموزشگاه فنون برق شركت كرده و به صورت مرحله به مرحله و كاملا عملي با نحوه نصب پكيج ديواري، آموزش لوله كشي پكيج ديواري، آموزش طريقه وصل كردن شلنگ گاز، آموزش نصب قطعات داخلي پكيج و تنظيمات آن، آموزش نصب پكيج فن دار و بدون فن و.... آشنا شوند.

آموزشگاه فنون برق پس از اتمام دوره مشاوره هاي ويژه اي را جهت ورود به بازاركار به كارآموزان اين رشته ارائه داده و با پشتيباني نامحدود كارآموزان را براي موفقيت هر چه بيشتر در بازار كار پكيج ديواري ياري مي كند.

آموزش تعميرات كولر گازي

آموزش تعميرات كولرگازي يكي ديگر از رشته هاي پر درآمد دپارتمان لوازم خانگي و رفاهي مي باشد كه بسيار كاربردي مي باشد. امروزه بسياري از مكان ها مجهز به كولر هاي گازي يا اسپيلت هستند كه ساختار بسيار پيچيده اي دارند ممكن است دچار مشكل يا خرابي شوند و با ارور هايي از قبيل ارور اينورتر و كد خطاهاي اسپيلت رو به رو شويد كه در اين صورت به يك متخصص با تجربه نيازمند هستيد. كولر هاي گازي در فصول گرما نيازمند سرويس و تعمير مي باشند كه بازار بسيار داغي دارند. از اين رو هنرجويان علاقه مند به اين حرفه مي توانند در اين دوره كه توسط آموزشگاه فنون برق در كارگاهي با تجهيزات بسيار توسط اساتيد با سابقه بالا به صورت عملي شركت كنند.

در اين دوره مشكلات كولر گازي بررسي شده و آموزش كامل پنل كولر ، تنظيم انواع كولر گازي ها و آشنايي با انواع كد هاي خطا و .... به طور كامل آموزش داده مي شود و در پايان مي توانند براحتي وارد عرصه تعميرات كولر گازي شوند و در حين كار هم مي توانند از پشتيباني به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

دوره آموزش نصب كولرگازي نيز به صورت مجزا به آموزش نحوه نصب كولر گازی مي پردازد.

parisa rad
parisa rad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋