pari

pari

توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

همه چیز درباره استایل مونوکروم یا تک رنگ

استایل مونوکروم یکی از ساده‌ترین سبک‌های لباس پوشیدن است که در آن به واسطه همنشینی رنگ‌ها به راحتی می‌توانید یک استایل شیک و خاص بسازید که تمام آیتم‌های تشکیل دهنده آن در هماهنگی کامل رنگ با هم قرار دارند . به این استایل تک رنگ گفته می‌شود.

با استفاده از این سبک شما می‌توایند یک استایل شیک و ساده‌ بسازید که پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید از این استایل برای شیک درخشیدن در تمام فعالیت‌های مختلف در طول یک روز به خوبی بهره ببرید و آراسته و زیبا به نظر برسید.

برای این که بدانید مونوکروم چیست و از چه آیتم‌هایی تشکیل می‌شود، با کورازون استورز همراه باشید تا شما را به دنیای همرنگ لباس‌های مونوکروم ببریم تا بتوانید با پوشیدن لباس به این سبک متفاوت و زیبا به نظر برسید.

 

 

استایل مونوکروم چیست؟

استایل مونوکروم یک سبک زیبا و منحصر به فرد در نحوه لباس پوشیدن است که آیتم‌های تشکیل دهنده آن، در بین رنگ‌هایی انتخاب می‌شوند که با هم همخوانی داشته و در این استایل، باید از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید.

بهتر است بدانید که استایل مونوکروم محدود به یک دسته از رنگ‌های خاص نیست. برای تشکیل یک استایل مونوکروم حرفه‌ای باید لباس‌ها را در بین یک تناژ رنگ انتخاب کرده و می‌توانید میزان تیره یا روشن بودن رنگ را نیز تغییر دهید.

این میزان از هم رنگ بودن لباس‌های سبک مونوکروم ممکن است، در نظر بعضی از افراد خسته کننده یا یکنواخت باشد، اما با استفاده از یک سری ترفندها می‌توانید استایل منحصر به فردی بسازید که نه خسته کننده است و نه یکنواخت.

این سبک زیبای پوشش از دو کلمه مونو به معنی تک و کروم به معنای رنگ تشکیل شده و در ساده‌ترین تعریف آن به دسته‌ای از لباس‌های همرنگ اشاره دارد که برای ساخت این استایل از آن ها استفاده می‌شود

همنشینی رنگ‌ها در این استایل ساده و شیک از متفاوت و منحصر به فرد بودن لباس‌ها خبر میدهد و در سبک مونوکروم بهتر است از لباس‌های ساده و بدون طراحی‌ها و چاپ‌های شلوغ استفاده شود تا در نهایت همیشه و همه جا با این استایل زیبا و خوش استایل به نظر برسید.

برای پوشیدن لباس به سبک مونوکروم باید بدانید که به کدام رنگ‌ها علاقه‌مند هستید و از بین آن‌ها برای انتخاب مدل لباس اقدام کنید. در این سبک استایل، شما می‌توانید به راحتی استایل شیکی بسازید که برای موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد.

لباس پوشیدن به سبک مونوکروم

در سبک مونوکروم بهتر است در ابتدا نسبت به قوانین و چارچوب آیتم‌های تشکیل دهنده این استایل آگاهی پیدا کنید. اولین نکته این است که برای ساخت استایل مونوکروم رنگ‌ها را با هماهنگی با هم اتخاب کنید تا در نهایت تیپ شما را خسته کننده جلوه ندهند.

آزادی انتخاب در این استایل بسیار بالا است. میتوانید با رنگ‌ها بازی کنید و از بین تناژ مختلف رنگ‌ها، آن‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی با هم ترکیب می‌شوند و می‌توانید یک استایل تک را از آن رنگ‌ها تشکیل دهید.

تک رنگ بودن این استایل به این معنی نیست که حتما تمام لباس‌های شما مشکی باشد، اما باید در نزدیک‌ترین هماهنگی نسبت به هم رنگ‌ها را انتخاب کرده و سپس لباس‌هایی انتخاب کنید تا شما را شیک و آراسته جلوه دهند.

برای انتخاب لباس در این سبک، بهتر است قبل از هر چیزی به نوع مدل لباس و نوع بافت آن‌ها به طور ویژه توجه داشته باشید. زیرا بعضی از مدل لباس‌ها، زمانی که به صورت تک رنگ در کنار هم قرار بگیرند باعث بی روح نشان داده شدن شما می‌شوند.

در ساخت استایل مونو کروم باید جسارت داشته باشید. به این دلیل که تک رنگ بودن لباس‌های شما باعث جلب توجه شده و شما را مرکز کانون توجهات قرار می‌دهد. پس بهتر است که جرات به خرج دهید و آن طور که دلتان می‌خواهد لباس بپوشید.

این استایل منحصر به فرد برای روزهایی که سرتان شلوغ است کاربرد خود را به خوبی نشان می‌دهد، زیرا به راحتی و در کمترین زمان لباس‌های این سبک پوشش با هم ترکیب می‌شوند و این کمک بزرگی است که شما را به دردسرهای ست کردن لباس نمی‌اندازد.

نحوه انتخاب لباس در استایل مونوکروم

اگر قصد دارید که به سبک مونوکروم لباس بپوشید، بهتر است قبل از هرچیزی علاقه خودتان را کاوش کنید تا بفهمید که به کدام رنگ‌ها علاقه دارید و سپس لباس‌های خود را با اکسسوری‌های خاص ترکیب کنید. برای این که بدانید چگونه به سبک مونوکروم لباس بپوید، در ادامه این راهنمایی‌ها را دنبال کنید.

  • اولین نکته در ساخت یک استایل مونوکروم حرفه‌ای این است که با توجه به فرم بدن لباس‌ها را انتخاب کنید. به این دلیل که نحوه قرار گیری لباس بر روی فرم بدن شما، در هماهنگی رنگ‌های این استایل منحصربه‌فرد تاثیر زیادی دارد.
  • بهترین روش برای انتخاب لباس در این سبک این است که از بین رنگ‌های مورد علاقه خود، بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و با تناژ رنگ‌ها بازی کنید و خلاقیت به خرج دهید و لباس و اکسسوری‌هایتان را با هم ترکیب کنید.
  • در این استایل یک مزیت مهم وجود دارد و آن هم این است که، به خاطر از بین رفتن مرز بین رنگ‌ها، و فرم قرار گیری لباس بر روی بدن، باعث می‌شود که قد بلند به نظر برسید.
  • بهتر است لباس‌ها را با مدل‌های مختلف و متفاوت نسبت به هم انتخاب کنید تا از خسته کننده جلوه دادن استایل شما جلوگیری شود. به این صورت که لباس‌های خود را با مدل‌های مختلف مانند: جین، کتان، چرم، ابریشمی و مخملی انتخاب کنید.
  • برای ساخت استایل حرفه‌ای مونوکروم، باید رنگ‌ها را با توجه به رنگ پوست و موی خود انتخاب کرده و بهترین استایل منحصر به فرد خودتان را بسازید

سخن آخر

همانطور که در این مطلب به آن اشاره کردیم، برای ساخت استایل مونوکروم باید لباس‌ها را در بین یک طیف رنگ انتخاب کرده و سپس با بازی با تناژهای رنگ‌های مختلف، لباس‌های مورد علاقه‌تان را بپوشید.

برای پوشیدن لباس به این سبک بهتر است رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست و مو انتخاب کرده و اکسسوری‌های خود را نیز همرنگ یا در هماهنگی کامل با رنگ لباس‌ها انتخاب کنید و با این استایل در هر موقعیتی شیک و زیبا به نظر برسید.

نویسنده:پوریا زنگیشه

منبع

pari
pari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋