palayesazan.blog

palayesazan.blog

کارخانه پالایه سازان فرآیند توس

کارخانه پالایه سازان فرآیند توس

انواع ناخالصی های موجود در آب
ناخالصی های موجود در آب به سه دسته تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشد:

1- مواد غیر محلول و معلق:

ذرات ریز و درشت مواد غیر محلول در آب دارای اهمیت بسیاری است این مواد معلق سبب بروز کدورت آب می شوند. برخی از این ذرات که درشت ترند، دارای قابلیت ته نشینی بوده و با حذف آن آب شفاف می گردد. برخی دیگر قابلیت ته نشینی بسیار کمی دارند و برای رسوب نمودن نیاز به زمان طولانی و عموما غیر قابل ته نشینی هستند که برای ته نشین نمودن این ذرات باید از مواد منعقد کننده و کمک منعقد کننده استفاده نمود.


2- مواد جامد محلول:

دسته ای از نا خالصی های آب بصورت محلول می باشند. به طور کلی همه مواد در آب حل می شوند ولی میزان حلالیت آنها متفاوت است. انحلال در آب به سه صورت مولکولی، یونی و قطبی می باشد. مواد جامد در محلول به دو صورت یونی و غیر یونی تقسیم می شنود. معمولا نمکهای محلول در آب به صورت کاتیون و آنیون وجود دارند. کاتیون ها مانند کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، سدیم و … آنیون ها مانند بی کربنات، کربنات، سوافات، هیدروکسید، کلراید و … مز شور آب ناشی از غلظت یون کلر است، تلخی آب به خاطر وجود نمک های منیزیم می باشد و مزه گس آب مربوط به آهن و آلومینیوم محلول در آن است. آبهای که ترش مزه هستند pH کمتر از 3 دارند.


3- گازها:

این مواد با مقادیر مختلف در آب حل می شوند. مقدار گاز حل شده به فشار گاز و نوع آن از یک سو و از سوی دیگر به دمای آب، مواد موجود و pH آب بستگی دارد. هرچه دمای آب بیشتر باشد حلالیت گازها در آب کمتر می شود. و هرچه فشار جزئی گاز در تماس با آب بیشتر باشد حلالیت آن گاز در آب بیشتر می شود.

 

آب های فوق العاده: سلامتی یا هایپ

آیا این آبهای جدید واقعاً ما را به نوشیدن وا می دارد؟

این روزها ، آب بطری لزوماً H2O ساده نیست. قفسه های فروشگاه و دستگاه های فروش با پر از آب ساده و به اصطلاح "آب تناسب اندام" پر می شوند ، پر از ویتامین ها ، مواد معدنی و معجون های گیاهی. برخی از آبهای فوق العاده نه تنها با مواد مغذی اضافه شده بلکه حاوی فیبر محلول ، جوهر میوه ، کافئین هستند و اعتقاد دارند اکسیژن نیز وجود دارد.

بنوش
همه توصیه کارخانه پالایه سازان فرآیند توس را برای نوشیدن هشت تا ده لیوان آب در روز شنیده اند. بیشتر ما باید به این توصیه فرزانه توجه داشته باشیم تا بدن خود را به خوبی هیدراته کرده و سطح انرژی خود را بالا ببریم. مشکل این است که ، ما از حجم زیادی از آب ساده خسته می شویم. وارد عصر آبهای بدنسازی شوید. بازاریابان باهوش نیاز به نوشیدنی های کم کالری را پیدا کرده و آبهای بدنسازی ایجاد کرده اند تا به ما در تأمین مایعات مورد نیاز کمک کند. س realال واقعی این است که ، آیا آبهای بدنسازی از آب ساده بهتر هستند؟ و پاسخ ساده این است ، فقط در صورتی که به شما کمک کنند تا از نوشیدن مایعات خلاص شوید. در غیر این صورت ، آب ساده خوب است.

بیشتر آبهای بدنسازی کالری کمی دارند و تهدید کمی برای کالری دریافتی یا برنامه غذایی هستند. اگر از نوشیدن آنها لذت می برید و آنها به شما در رفع نیاز مایعات کمک می کنند ، از یکی دو بار در روز لذت ببرید. برای بهترین انتخاب ، برچسب را بخوانید یا نمودار محبوب ترین آبهای بدنسازی موجود در بازار را بررسی کنید:
قهوه ، چای یا آب تناسب اندام؟
می توانید تقریباً نیمی از مایعات مورد نیاز خود را با نوشیدنی هایی غیر از آب مانند شیر کم چرب ، قهوه ، چای بدون کافئین ، آب 100٪ ، نوشیدنی های ورزشی یا آب گازدار تأمین کنید. نوشیدن این نوشیدنی ها نه تنها می تواند نیاز مایعات شما را برآورده کند ، بلکه غذاهای غنی از آب و مایعات مانند سوپ ، میوه ها و سبزیجات نیز می توانند. فواید اضافی خوردن غذاهای غنی از آب ، تمام فیبرها ، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آنها است که علاوه بر رفع تشنگی ، احساس سیری نیز در شما ایجاد می کند. غذاهای رویایی این رژیم گیرندگان را در نظر بگیرید!


غذاهایی که در دمای اتاق ذوب می شوند ، مانند ژلاتین ، ماست منجمد یا میله های تازگی منجمد کم کالری ، حاوی مایعات زیادی هستند.
سوپ سبزیجات مبتنی بر آبگوشت ترکیبی برنده ، کم کالری ، غنی از مواد مغذی و بسیار سیر کننده است.
میوه ها و سبزیجات می توانند حداکثر 3-4 فنجان مایعات در رژیم غذایی شما داشته باشند. محصولی با میزان مایعات زیاد مانند انگور ، هندوانه ، گریپ فروت ، پرتقال ، کدو ، کلم بروکلی یا بادمجان را انتخاب کنید.

اوه ، شما می خواهید با کیف پول خود مهربان باشید و مایعات خود را به روش قدیمی و آب آشامیدنی ساده تأمین کنید؟ شما همیشه می توانید این گزینه ها را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا آب ساده را جاز دهید و مایعات خود را برآورده کنید:

با افزودن برش های میوه ای مانند لیمو ، آهک یا پرتقال ، آب طعم دار خود را ایجاد کنید. همه آنها عطر و طعم عالی بدون هیچ کالری اضافه شده اضافه می کنند.
تکه های میوه یا میوه مرکبات را در تکه های یخ فریز کنید ، سپس از آنها برای طعم دادن به آب ساده استفاده می کنید.
یک چلپ چلوپ آب کرنبری یا میوه و یک گوه آهک برای تبدیل آب گازدار ساده به یک خوراکی خوشمزه.
چای سرد را از ترکیب چای های خوش طعم مانند نعناع ، انبه یا گیلاس تهیه کنید.
چای های گیاهی تسکین دهنده هستند و در طعم های مختلف و بدون کالری اضافی ارائه می شوند.
آبهای سلستر طعم دار و فاقد قندهای اضافه شده به طرز شگفت انگیزی جایگزین های آب طراوت هستند.
مقداری لیموناد خانگی را امتحان کنید - البته کم قند!
به یاد داشته باشید که مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین ، شیرین شده مصنوعی و الکلی را برای تأمین نیازهای خود محدود کنید زیرا این نوشیدنی ها می توانند مایعات بدن شما را از بین ببرند و به کمبود آب بدن کمک کنند.

در پایان ، صرف نظر از انتخاب نوشیدنی ، مهمترین چیز این است که برای سلامتی نوش جان کنید!

palayesazan.blog
palayesazan.blog کارخانه پالایه سازان فرآیند توس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋