palayesazan.blog

palayesazan.blog

کارخانه پالایه سازان فرآیند توس

کارخانه پالایه سازان در مشهد

انعقاد و لخته سازی به همراه ته نشینی و صاف سازی یکی از روشهای فلزات سنگین آب است که جهت حذف فلزات سـنگین آب و فاضلاب به کار میرود. این فرایند به عنوان یک تکنولوژی تصفیه آب که کاربرد گستردهای دارد، میتواند فرایند لخته سازی و ترسیب کلوئیدها و فلزات را سرعت ببخشد و دارای بهره برداری آسانتر و هزینه کمتری نیز هست.در واقع، انعقـاد، ناپایدارسـازی کلوئیـدها توسـط خنثی سـازی نیروهاییسـت کـه آنهـا را از یکـدیگر جـدا نگـه مـیدارد.
منعقدکننده های زیادی به طور گسترده در فرایندهای تصفیه متعارف از قبیل آلوم، سولفات فـروس و کلریـد فریـک بـا هدف حذف موثر ذرات و ناخالصیهای آب به وسیله خنثی سازی بار ذرات و درگیر کردن ناخالصـیها بـرروی رسـوبات هیدروکسید فلزی تشکیل شده بهکار گرفته شده اند.این فرایند از گذشته در تصفیه آب به منظور کاهش کدورت و رنگ و حـذف پاتوژنهـا بـهکار میرفتـه اسـت.مکانیسـمهای مختلفـی در حـذف آلاینـدهها از قبیـل ترکیبـی از خنثی سازی بار، به دام انداختن، جذب سطحی و تشکیل کمپلکس با یونهای منعقدکننده بر روی لختـه های متـرامکم نامحلول شرکت میکنند.

از آب شیر مخصوص آنها عبور می کند.

در حالی که وی می گوید برخی از سیستم های آب شهری مانند برخی از آب های بطری شده - حتی برای این جمعیت - خوب یا بهتر هستند ، اگر در یکی از این گروه ها قرار گرفتید ، باید تلاش کنید تا مطمئناً این موضوع را بفهمید. و این ممکن است خیلی آسان نباشد.

EPA به سیستم های محلی آب نیاز دارد تا به ما بگویند چه چیزی در آب آشامیدنی ما وجود دارد (معمولاً در گزارشی که سالانه به خانه شما ارسال می شود ؛ برخی گزارش ها در وب سایت EPA موجود است). اما در حال حاضر فقط یک شرکت آب بطری - آتنا - گزارش می دهد که برای بیماران سرکوب شده از سیستم ایمنی تأیید شده است. دانستن اینکه آبهای بطری دیگر چگونه می توانند کمی حفاری لازم داشته باشند.

شرکت را بنویسید و یا از طریق ایمیل ارسال کنید و حداقل برچسب را بررسی کنید تا مطمئن شوید آب قبل از بطری زدن از طریق برخی فیلترها منتقل می شود.به دنبال مجوز داوطلبانه NSF (بنیاد ملی بهداشت) یا حداقل یک گواهینامه ایالتی باشید که آب از استانداردهای خاص خلوص برخوردار است. هر چقدر منبع خالص باشد ، آلودگی می تواند در کارخانه تولید بطری نیز رخ دهد ، بنابراین دریافت گواهینامه ها بسیار حیاتی است.

آنچه شما می خواهید ، هنگامی که شما آن را می خواهید
آسیب پذیری های بهداشتی کنار ، کارشناسان می گویند که گاهی اوقات ، آب بطری می تواند چیزی را که آب شهری نمی تواند به شما بدهد - یک انتخاب.

یک مورد در این مورد ، فلوراید است - روند افزودن فلوراید شیمیایی به سیستم های آب شهری برای محافظت از دندان ها. اما همه موافق نیستند که مفید یا حتی بی خطر است - و آنجاست که کی می گوید آب بطری می تواند به همه کمک کند آنچه را که می خواهند بدست آورند.

اگر آب لوله کشی شما فلوراید است و آن را نمی خواهید ، می توانید آب بطری شده ای را که فلوراید ندارد دریافت کنید.اگر سیستم آب شما فلوئور نشده است اما شما آن را می خواهید ، آب بطری حاوی فلوراید را تهیه کنید. همه چیز در مورد انتخاب های مصرف کننده است.

به گفته کارخانه پالایه سازان در مشهد ، متخصص قلب و عروق ویسکانسین ، حداقل یکی از این گزینه ها حتی می تواند در نجات زندگی شما کمک کند - اگر آب شیر کم منیزیم را به نفع یک آب معدنی بطری شده حاوی مقادیر بالای این ماده معدنی دور بزنید. کمبود منیزیم به حدی رسیده است که در مناطقی که کمترین میزان منیزیم آب را دارند ، میزان قابل توجهی در مرگ ناگهانی گزارش شده است. بعلاوه ،گزارش سازمان بهداشت جهانی اخیر به 80 مطالعه استناد کرده است که در آن رابطه مرگ قلبی عروقی و "سختی" آب (اساساً با میزان منیزیم و کلسیم اندازه گیری شده) بررسی شده است و نتیجه گرفته است که کمبود منیزیم یک عامل خطر بیماری قلبی است نمی توانیم نادیده بگیریم. اما فقط نوشیدن آب بطری - حتی آب معدنی - تضمینی برای تقویت منیزیم نیست. شما باید برچسب را بخوانید. آب شما باید حاوی حداقل 250 میلی گرم جامد جامد محلول (TDS) باشد ، که نشان دهنده محتوای مواد معدنی آن است." آب معدنی بطری شده که حداقل سطح منیزیم را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود ، شامل BIOTA ، Apollinaris ، Evian ، Gerolsteiner و Pellegrino است.

 

متخصص تغذیه دانشگاه نیویورک ، سامانتا هلر ، RD ، یادآور می شود که شما همچنین می توانید غذاهای غنی از منیزیم بخورید.

بادام زمینی ، کلم بروکلی ، توفو ، سیب زمینی شیرین - همه منابع غنی از منیزیم هستند." لازم نیست که آن را از آب تهیه کنید. 

سرانجام ، یک دلیل دیگر ، شاید نهائی ، وجود دارد که برخی از مردم آب بطری را از شیر انتخاب می کنند: این یک چیز مزه ای است. هنگام بحث در مورد انتخاب بین آب بطری و شیر ، نمی توانید طعم را به عنوان یک عامل تعیین کننده نادیده بگیرید. مانند ما كه می توانیم از پپسی كوكا را بگوییم ، بعضی از آنها می توانند شیر آب بطری را تشخیص دهند - و حتی تفاوت بین مارك های بطری را تشخیص می دهند. اگر می توانید پالت خود را راضی کرده و بدن خود را با نوشیدن آب خوب انجام دهید ، پس چرا پولی را که صرف خرید نوشیدنی های غیر الکلی می کردید صرف یک آب بطری خوب نمی کنید؟

هر بار 1 بطری
اگرچه نوشیدن آب بطری می تواند فوایدی داشته باشد ، اما دارای اشکالاتی نیز است. برخی استدلال کرده اند که FDA همیشه مراقب اجرای مقررات نیست ، گاهی اجازه می دهد ادعاهای کمتر از صداقت در مورد منبع و خلوص آب از بین برود.

بعلاوه ، برخی از دوستداران محیط زیست متهم می کنند که حتی در صورت نوشیدن آب بی خطر ، بطری های پلاستیکی موجود در آن برای محیط زیست خطرناک است. این گروه ها می گویند ، تولید آنها به آلودگی هوا و سوختن منابع نفتی كمك می كند و بطری ها برای بار دوم كه در محل دفن زباله ها خودنمایی می كنند ، بازمی گردند.

براساس سازمان تحقیقاتی موسسه سیاست زمین ، تقاضای آمریکایی ها برای آب بطری به بیش از 1.5 میلیون بشکه نفت در سال نیاز دارد - برای تأمین انرژی 100000 اتومبیل کافی است. و موسسه بازیافت کانتینر گزارش داده است که 86٪ بطری های پلاستیکی آب در ایالات متحده در محل دفن زباله قرار می گیرند. به گفته موسسه سیاست های زمینی ، هنگام سوختن ، آنها محصولات جانبی تولید می کنند که ممکن است برای انسان و زمین مضر باشد.

علاوه بر این ، حداقل دو مطالعه ایتالیایی گزارش داده است كه مواد شیمیایی مورد استفاده برای ساخت بیشتر بطری های آب می توانند به درون خود آب شسته شوند. این می تواند به بقایایی منجر شود که با اجاره

لختهسازی عمل پلیمرها جهت پلسازی بین فلاک ها و پیوند ذرات به لخته های متـراکم یا clumpsمیباشد. هنگامیکه ذرات معلق برروی ذرات بزرگتـر ایجـاد لختـه میکننـد، معمـولا میتواننـد به وسـیله صافسازی یا شناورسازی حذف یـا جـدا گردنـد. امـروزه لختهسـازهای نـوینی ماننـد پلیآلومینیـوم کلرایـد )،(PACl پلیفریک سولفات ) (PFSو پلیآکریلآمید ) (PAMبه کار میروند.
یک نوع نسـبتا جدیـدی برای فلزات سنگین آب از لخته سـازهای پلیمـری معـدنی پـیش هیـدرولیز شـده میباشـد کـه توسـط خنثی سازی نسبی نمکهای آهن تهیه میشود. به علت حضور گونه های پلیمری، PFSحاوی بار کاتیونی بالایی اسـت، که میتواند ظرفیت خنثیسازی بار را بهبود بخشد و بنابراین باعـث میشـود نسـبت بـه منعقدکننـده های متـداول در دوزهای کمتر دارای کارایی بیشتری باشد.تاکنون مطالعات کمی بر روی حذف فلزات مس وکـروم بـا اسـتفاده از پلیالکترولیت PFSانجام گرفته است. هدف از این تحقیـق، بررسـی اثـر غلظـت فلـزات و کـارایی منعقدکننـده نـوین پلیفریک سولفات (PFS) به همراه آهک بر میزان حذف عناصر کروم و مس از آب شرب در دو سیستم سـاده و رقـابتی بود. این مطالعه با توجه به ضرورت و خلا احساس شده در این زمینه و بـه منظـور تصـفیه آبهـای آلـوده بـه فلـزات سنگین ناشی از تخلیه پسابهای صنعتی به منابع آبهای سطحی با روشی نسبتا ارزان و در عین حال بـا کـارایی بـالا صورت پذیرفته است.

palayesazan.blog
palayesazan.blog کارخانه پالایه سازان فرآیند توس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋