paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

خرید روپوش پزشکی به همراه قیمت

 

همانطور که می دانید روپوش های پزشکی یکی از ضروریات مراکز درمانی، مطب ها و آزمایشگاه ها است. دلیل استفاده از آن نیز جلوگیری از نفوذ انواع ترشحات، انتقال بیماری، ویروس و میکروب ها است. اما خرید روپوش پزشکی نیاز به یک سری نکات دارد که توجه به آن باعث می شود بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم که در مورد روپوش پزشکی، کاربرد، ویژگی ها و انواع آن بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های روپوش پزشکی

روپوش پزشکی نیز مانند دیگر لباس های بیمارستانی یک سری ویژگی ها دارد که توجه به آن باعث می شود بتوانید بهترین آن را انتخاب نمایید. یکی از مواردی که بسیار مورد توجه است، نوع پارچه ای است که برای تولید آن بکار می رود. برای تولید روپوش پزشکی پارچه هایی مدنظر هستند که سبک و لطیف بوده و همینطور رنگ بندی های مختلفی داشته باشند. زیرا هر بخشی از مراکز درمانی ممکن است که رنگ های مخصوص به خود را داشته باشد.

جنس روپوش پزشکی

جنس روپوش پزشکی باید به قدری با کیفیت باشد که هیچگونه حساسیت پوستی بر روی بدن ایجاد نکند. زیرا برخی از پارچه ها هستند که به دلیل نامرغوب بودن، موجب ایجاد حساسیت های پوستی می شوند.

موادی که برای تولید پارچه روپوش پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، پلی استر و پنبه هستند. این مواد قادرند که با جلوگیری از انتقال آلودگی، مانع انتقال بیماری شوند. در واقع این یکی از دلایلی است که پوشیدن آنها را ضروری می کند.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید روپوش پزشکی باید به آن توجه داشت، کیفیت پارچه است. از آنجایی که روپوش های پزشکی جزء آن دسته از لباس هایی هستند که به دلیل مواجه مداوم در برابر ترشحات و آلودگی های بیمارستانی باید به طور مداوم شسته شوند، کیفیت آنها باید به نوعی باشد که در برابر شستشوهای مدام، مقاوم باشند.

کاربرد روپوش پزشکی

کاربرد روپوش پزشکی همانطور که از نامش پیداست، در مراکز درمانی، مطب ها، بیمارستان ها، مراکز تصویر برداری، درمانگاه و آزمایشگاه ها است. البته در برخی مواد در سالن های زیبایی نیز از آن استفاده می کنند.

انواع روپوش پزشکی

از آنجایی که مراکز درمانی جزء مکان هایی هستند که افراد بیشتر در معرض انواع آلودگی ها و بیماری ها هستند، بهتر است که روپوشی که انتخاب می کنند، تا حدی پوشیده باشد که کمتری میزان روبرویی با ترشحات را داشته باشند. به این ترتیب در برابر میکروب ها محافظت بیشتری می شوند. توصیه می شود که از روپوش ها و لباس های بیمارستانی که در قسمت مچ، کش و یا دکمه دارند استفاده شود تا از نفوذ مایعات و ترشحات به لباس های زیرین و بدن جلوگیری شود. انواع روپوش پزشکی عبارتند از:

  • لباس رسمی حلقه شست
  • روپوش جراحی
  • پیش بند پزشکی

قیمت روپوش پزشکی

قیمت روپوش پزشکی به موارد مختلفی بستگی دارد. اینکه جنس پارچه ای که برای تولید آن در نظر گرفته می شود، یکی از مواردی است که بر قیمت آن تاثیر گذار است. جلو بسته بودن، دکمه دار بودن و میزان کوتاه یا بلند بودن روپوش پزشکی از مواردی است که می تواند بر قیمت نهایی آن موثر باشد.

جمع بندی

حال که با روپوش پزشکی، کاربرد، ویژگی ها و انواع آن آشنا شدید، احتمالا به دنبالی فروشگاهی هستید که بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی پادرا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین معرفی شده که در آن می توان انواع روپوش پزشکی و لباس های بیمارستانی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. فروشگاه پادرا برای محصولات خود ضمانت خرید و همینطور امکان برگشت از خرید را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده به خرید خود بپردازند. برای ثبت سفارش خود می توانید به آدرس اینترنتی https://www.paadra.com مراجعه نمایید.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋