paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

انتخاب بهترین روپوش پزشکی در 1401

امروزه بسیاری از داروخانه ها، مطب ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان‌ها، دندانپزشکی ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی، از روپوش پزشکی استفاده می کنند. به دلیل استقبال زیاد از روپوش های پزشکی، امروزه مدل ها . طرح های بسیار زیادی از روپوش پزشکی وجود دارد و انواع آن ها در مدل های دخترانه زنانه و مردانه تولید می شود.

وظیفه اصلی روپوش پزشکی، محافظت از لباس های زیرین در برابر هر گونه آلودگی است. روپوش های پزشکی سفید رنگ هستند؛ دلیل آن هم این است که در صورت بروز هرگونه آلودگی به سرعت دیده شود. معمولا تولیدی ها، این نوع از لباس ها را از جنس پارچه تترون یا ترگال طراحی می کنند.

شستشو روپوش پزشکی

روپوش پزشکی یکی از انواع لباس های بیمارستانی قابل شستشو است و می توان آن را با دمای یالا ضد عفونی کرد. برای شستشوی روپوش پزشکی راه ها و روش های زیادی وجود دارد اما با توجه به سفیدی این روپوش، در شستشو آن باید به نکات زیر توجه کرد.

به محض ایجاد هر گونه کثیفی و لکه و آلودگی، سعی کنید در اسرع وقت و فورا از شر آن خلاص شوید.
سعی کنید این نوع از لباسرا به طور منظم و هفتگی بشویید.
حتما به این نکته توجه کنید که این لباس ها را جدا از لباس های دیگر بشویید.
روپوش طبی از نخ تهیه می شود و پس از شستن آن باید برای رفع چین و چروک آن را اتو کنید.
لباس ها را با آب سرد بشویید تا لکه های خون تازه پاک شود.

همچنین متداول ترین روش های شستشو روپوش پزشکی عبارتند از: شستن روپوش با جوش شیرین و آبلیمو، شستشو لباس با سرکه و شستن با مواد سفید کننده. پارچه روپوش های پزشکی معمولا از جنس برزنت، پنبه، الیاف، تترون، پلی استر و ترگال می باشد. به دلیل اینکه معمولا جنس پارچه این نوع لباس مرغوب است، پس از شتسشو، پارچه آن پست پست نشده و کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋