orseeleather

orseeleather

آسیب معمولی چرم و تعمیر

آسیب معمولی چرم و تعمیر

مبلمان چرمی اغلب می تواند افزودنی جذاب برای هر خانه باشد. با این حال، می تواند به شدت در برابر خراش، لکه، لکه و محو شدن آسیب پذیر باشد. متأسفانه، این می تواند ظاهر و ارزش مبلمان شما را کاهش دهد. در زیر برخی از رایج ترین آسیب های چرم و نحوه تعمیر آنها برای بازگرداندن آنها به شکوه قبلی آورده شده است. قیمت کیف چرم ارسی و قیمت کمربند ارسی از سایت و شعب ارسی قابل استعلام است.

 

نشانه ها، خراش ها و خراش ها

خط و خش روی مبلمان چرمی رایج است، به خصوص اگر حیوانات خانگی یا کودکان در خانه شما باشند. وسایل خانگی مانند خودکار و اسباب بازی های کودکان اغلب علت این آسیب ها هستند. اگرچه بازیابی این آسیب‌ها ممکن است همیشه ساده نباشد، راه‌هایی برای رفع آن‌ها وجود دارد. برای مثال، تمیز کردن شیمیایی، رنگ‌آمیزی و جوشکاری چرم همگی می‌توانند این مشکلات را ترمیم کنند، به‌ویژه زمانی که آسیب بسیار زیاد باشد.

 

یک درمان خانگی برای خراش‌ها و لک‌های ساده این است که مقدار کمی سرکه سفید بمالید تا جای زخم متورم شود و سپس یک لاک کفش متناسب با رنگ چرم بزنید.

 

اغلب این نوع خراش ها توسط حیوانات خانگی شما ایجاد می شود، به عنوان یک قانون ساده، مطمئن شوید که مبلمان چرمی شما محافظت می شود اگر می خواهید حیوانات را روی آن بگذارید.

 

دوخت شکسته

اگر مبلمان چرمی شما دارای درزهای پاره شده یا دوخت شکسته است، این آسیب باید از طریق دوخت دستی یا دوخت ماشینی تعمیر شود.

 

ترک ها

اگر چرم شما شروع به ترک خوردن کرده است، باید توسط یک متخصص تعمیر چرم رسیدگی شود، زیرا تمیز کردن و رنگ آمیزی مجدد برای ترک خوردن چرم لازم است. این کار باعث می شود که مبلمان چرمی شما ظاهر یکنواختی داشته باشند و ترک ها کمتر دیده شوند.

 

اشک و ریپ

اگرچه چرم در برابر پارگی و پاره شدن نسبتاً مقاوم است، اما در برابر این آسیب ها کاملاً مقاوم نیست. جوشکاری چرم حرفه ای، روکش کردن و روش های دیگر را می توان برای ترمیم پارگی، پارگی، سوختگی یا بریدگی در هر قسمت از مبلمان شما استفاده کرد.

 

محو شدن و تغییر رنگ

برخی از چرم ها مانند آنیلین در اثر قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید مستعد محو شدن هستند. وقتی یک طرف مبلمان شما با طرف دیگر رنگ متفاوتی دارد، منظره زیبایی نیست. اگر کم رنگ شدن چرم مشکل شماست، استرس نداشته باشید. برای بازگرداندن یکنواختی رنگ می توان از رنگ چرم استفاده کرد. قبل از رنگ کردن مبلمان، مهم است که بررسی کنید که نوع رنگ برای نوع چرم شما مناسب است. به عنوان مثال، اگر چرم آنیلین دارید، باید از رنگ آنیلین استفاده کنید.

 

 

 

منبع: https://allaces.com.au/

orseeleather
orseeleather

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋