orseeleather

orseeleather

فواید کفش های چرمی و نحوه مراقبت از آنها

اون بوی متمایز بافت تکرار نشدنی درخشش و درخشش.

 

هیچ چیز دیگری مانند یک کفش چرم با کیفیت خوب وجود ندارد.

 

اگر تا به حال از برچسب قیمت یک کفش چرمی ترسیده اید، به لیست ما از مزایای یک کفش چرمی در زیر نگاهی بیندازید تا ارزش این سرمایه گذاری باورنکردنی را درک کنید.

 

5 دلیل اصلی برای خرید کفش چرمی

5. آسایش

تعدادی از عوامل به راحتی کفش‌های چرمی کمک می‌کنند، به خصوص در مقایسه با کفش‌های مصنوعی.

 

این ماده طبیعی الاستیک به پاهای شما کشیده می شود و قالب می گیرد و تناسبی را ایجاد می کند که به معنای واقعی کلمه برای شما ساخته شده است. چرم با راه رفتن و قدم شما سازگار است و برای جلوگیری از شکستن و ترک خوردن در چین‌هایی که هنگام راه رفتن ایجاد می‌شود، انعطاف‌پذیر است.

 

نه تنها این، بلکه پاهای شما را در سرما گرم و در گرما خنک نگه می دارد، زیرا چرم قابلیت تنفس نیز دارد. مزیت دیگر در مورد تنفس آن این است که از تعریق بیش از حد جلوگیری می کند - که ما را به نقطه بعدی می رساند.

 

4. بوها

چرم بوی طبیعی، شاداب و متمایز خاص خود را دارد که در رایحه آن قابلیت تنفس کفش از ایجاد بوی بد در اثر تعریق جلوگیری می کند. این تعادل کامل است.

 

3. مد

کفش‌های قایق چرمی، کفش‌های لوفر پنی و کفش‌های رسمی از زمان ایجادشان مد بوده‌اند و می‌توانیم دلیل آن را ببینیم. امروزه، یک کفش کتانی چرمی هوشمند نیز می تواند جلوه ای بسیار مشابه داشته باشد.

 

فقط چیزی در مورد ظاهر این ماده طبیعی وجود دارد که سطح خاصی از کلاس بدون زحمت را به بقیه لباس شما اضافه می کند.

 

به طیف گسترده ای از کفش های چرمی همیشه سبز و شیک ما در وب سایت ما نگاهی بیندازید.

 

2. سازگار با محیط زیست

بسیاری از الیاف و مواد مصنوعی هنگام تولید می توانند اثرات مخربی بر محیط زیست داشته باشند، زیرا مواد مضر و انتشار گازهای گلخانه ای را آزاد می کنند.

 

از طرف دیگر چرم یک ماده طبیعی است که با استفاده از سایر مواد طبیعی و آنزیم های طبیعی ساخته می شود.

 

1. دوام

این رتبه اول را به خود اختصاص می دهد زیرا دوام یک کفش چرمی بزرگترین دلیل برای سرمایه گذاری است.

 

اگر به درستی از کفش‌های خود مراقبت کنید (یک کار نسبتاً ساده، همانطور که در زیر در نکات مراقبتی ما خواهید دید)، یک جفت کفش چرمی خوب می‌تواند بیشتر از دو یا چند جفت کفش مصنوعی برای شما دوام بیاورد. و این بیش از آن قیمت را توجیه می کند و در دراز مدت آن را برای شما مقرون به صرفه تر می کند.

همان عواملی که یک کفش چرمی را بسیار راحت می کند، دو برابر می شود تا به سطح ماندگاری طولانی مدت آن کمک کند. اینها شامل انعطاف پذیری و نرمی آن و کنترل بو و قابلیت تنفس آن است. اگر با موم درمان شود، همچنین در برابر آب مقاوم تر می شود.

 

تمیز کردن و نگهداری از یک کفش چرمی، اگر به طور منظم انجام شود، نسبتاً آسان است و تضمین می کند که کفش شما از همتایان مصنوعی خود بیشتر خواهد ماند.

 

بنابراین در اینجا برخی از نکات مراقبت از چرم ما آمده است:

تمیز کردن

 

به طور منظم، هرگونه آلودگی سطحی را با یک برس نرم به آرامی پاک کنید. پس از استفاده طولانی مدت و ناهموار، با صابون ملایم و آب گرم با پارچه بشویید، اما حتما صابون را بشویید.

 

برای تمیز کردن درزها و کفی‌ها که اغلب به رنگ برجسته هستند، از یک برس باریک‌تر مخصوص در مخلوط صابون ملایم و آب گرم استفاده کنید و مراقب باشید که به قسمت‌های چرمی اطراف آن فشار زیادی وارد نکنید.

 

خشک کردن

 

هرگز کفش چرمی خود را در معرض حرارت قرار ندهید. کفش را کاملا باز کنید، کفی و توری آن را بردارید و در دمای اتاق خشک کنید. همچنین حتماً در هوای خشک در نور غیر مستقیم آفتاب خشک کنید.

 

تهویه

 

اگر روال نگهداری خوبی نیز داشته باشید، روال تمیز کردن شما بیشتر به حداقل می رسد - همانطور که می گویند، پیشگیری بهتر از درمان است. انواع کرم‌ها، خوراک‌ها، پولیش‌ها و روغن‌های چرمی در دسترس هستند، اما درمان توصیه‌شده برای کفش خاص شما به ساختار و مواد کفش بستگی دارد، زیرا برخی درمان‌ها می‌توانند رنگ را تغییر دهند.

 

نکته حرفه‌ای: یک کفش تیره‌تر می‌تواند کفش چرمی را کمی تیره کند، اما پوشش کفش روشن‌تر، رنگ چرم را روشن نمی‌کند.

پاها برای بدن ما بسیار مهم هستند، آنها از ما حمایت می کنند، به ما تحرک می دهند و استقلال را فراهم می کنند. انتخاب کفش چرمی انتخاب راحتی است که برای سلامت پاهای ما و در نتیجه سلامتی به طور کلی ضروری است.

 

 

 

انتخاب کفش چرمی به شما تضمین می کند:

 

» دوام

 

کفش های چرمی با مراقبت صحیح و تعمیرات گاه به گاه (مانند تعویض کلاهک ها) مقاومت زیادی دارند و سال ها دوام خواهند داشت. آنها ظاهر جدید خود را با این مزیت حفظ می کنند که هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید بیشتر به پاهای شما تبدیل می شوند و راحت تر می شوند. این کیفیت آنها را در نهایت "اقتصادی" تر می کند. علیرغم سرمایه گذاری بالای اولیه کفش های چرمی، در نهایت در طول سال ها رقیق شده و به خریدی بسیار با ارزش و اقتصادی تبدیل می شود.

 

آنها بی انتها هستند، هرگز از مد نمی افتند، مترادف با طعم خوب، ظرافت و کاریزما هستند.

 

 

 

» راحتی

 

چرم این مزیت بزرگ را دارد که چکش‌خوار بودن، قالب‌گیری و سازگاری با پاهای شما باعث راحتی فوق‌العاده می‌شود. ترکیب عالی این است که کفی داخلی چرمی نیز داشته باشید که از لغزش پاهای شما در داخل کفش جلوگیری می کند و آنها را ایمن و قابل اعتماد می کند.

 

 

 

» HIGIENE

 

آیا می دانستید که چرم نفس می کشد؟! اجازه می دهد تا هوا در گردش باشد و اجازه جذب و تبخیر تعرق را می دهد، پاها را در دمای ثابت نگه می دارد و رطوبت را تنظیم می کند، از تکثیر باکتری ها و قارچ ها که باعث بیماری ها و بوی نامطبوع می شوند، می کاهد.

 

خرید کفش زنانه چرم ارسی و کفش مردانه ارسی از چرم ارسی

orseeleather
orseeleather

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋