orseeleather

orseeleather

بهترین نوع چرم برای ساخت کیف چیست؟

چرم به عنوان یک کلاسیک جاودانه شناخته شده است و برای سال ها دوام خواهد داشت، مهم نیست چقدر آن را بپوشید. انواع مختلفی از چرم ها، از نرم تا بسیار بادوام وجود دارد، و در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چه نوع چرم برای ساخت کیف بهتر است استفاده شود.

 

 

چرم تمام دانه + کیف = یک کبریت ساخته شده در بهشت

به گفته ماهی چرم، بهترین نوع چرم برای استفاده در کیف چرم تمام دانه است زیرا قوی و فوق العاده بادوام است. چیزی که به آن قدرت می بخشد این واقعیت است که از قسمت بیرونی پوست حیوان، درست زیر خط مو شکافته شده است. به این ترتیب، این چرم سنباده، خراشیده یا خراشیده نخواهد شد. به این ترتیب، ظاهر و احساس طبیعی بیشتری دارد.

 

در بالا در چرم، برخی از مزایای کیف های چرم غلات کامل (در مقابل کیف های چرم مرغوب) فهرست شده است:

 

کیف ساخته شده از این نوع چرم ماندگاری بسیار بالایی دارد. بسته به میزان استفاده از کیف خود، می توانید بین 10 تا 15 سال از آن استفاده کنید.

برای مشتریانی که بوی چرم را دوست ندارند، این نوع کیف ها بی بو هستند.

این نوع کیف به راحتی خراشیده نمی شود.

کیف های چرمی درجه یک، فواید زیادی نیز دارند:

 

کیف های چرمی درجه یک فوق العاده قوی هستند و ظاهری بسیار خشن دارند. این چرم همچنین ظاهری شگفت انگیز به کیف ها می بخشد.

اگرچه این کیسه‌ها کمی سنگین‌تر از کیسه‌های غلات ممتاز پوست گاو هستند، اما بسته به تعداد دفعات استفاده از آن‌ها - به طور متوسط ​​- تا 30 سال عمر می‌کنند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ کیف های ساخته شده با این چرم، ضد آب بودن آن است.

 

چگونه از کیف چرمی کامل خود مراقبت کنیم

برای تمیز کردن کیف چرمی خود از یک پارچه میکروفیبر نرم، آب گرم و همچنین یک صابون دستی ملایم استفاده کنید. پارچه را در آب گرم و صابون آغشته کنید، آن را بچرخانید تا مرطوب باشد و چکه نکند و سپس هرگونه آلودگی را از کیسه پاک کنید.

 

وقتی کثیفی پاک شد، کیف خود را با یک پارچه چرمی پاک کنید. بگذارید به طور طبیعی خشک شود و در مدتی که منتظر هستید چند شرط ورزشی بزرگ قرار دهید و کیف را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. از استفاده از بخاری یا سشوار، حتی اگر عجله دارید، خودداری کنید، زیرا به کیف شما آسیب می رساند.

 

چرم بز برای یک کیف نرم تر

در غیر این صورت چرم مراکشی نامیده می شود، چرم بزی نرم تر از چرم های دانه کامل است. با این حال، نرم و سبک است. (چرم مراکشی نامیده می شد زیرا به طور سنتی از این کشور تهیه می شد). اغلب اوقات به کیف شما ظاهری قدیمی می دهد.

 

اگر این نوع چرم کثیف شد، آن را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. برای مراقبت بهینه از محصول می توانید از محصولات مختلفی برای درمان آن استفاده کنید.

 

در نهایت، نوع چرمی که باید انتخاب کنید بستگی به ظاهری دارد که می خواهید دنبال کنید، بنابراین خرید کنید و ببینید چه چیزی علاقه شما را به خود جلب می کند!

خرید کیف چرم و خرید کمربند چرم ارسی از سایت و شعب ارسی امکان پذیر است.

 

 

منبع: https://www.ritasleather.com/

orseeleather
orseeleather

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋