mgsappliance

mgsappliance

مزایا و معایب کیف های چرمی

چرم یکی از کلاسیک ترین مواد موجود است و کلاه های زیادی بر سر دارد. می تواند پیچیدگی را به تصویر بکشد، با این حال می تواند نقش یک دوچرخه سوار خشن و ترسناک را نیز بازی کند.

 

چرم استایل مشخصی را ارائه می دهد و یکی از سخت ترین و ماندگارترین مواد موجود است. یک کت یا کیف چرمی Apostl بخرید و احتمالاً در طول زندگی با شما خواهد بود و حتی به نوه‌های کوچک منتقل می‌شود، خیلی خوب است.

 

کیف یکی از شیک ترین و زیباترین اکسسوری هاست. یک فرهنگ کامل از مردم وجود دارد که کیف‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و به یافتن بهترین‌ها در آنجا اختصاص دارند.

 

چرم ظاهری باکیفیت و ظریف ارائه می دهد که به سختی می توان آن را با پارچه های دیگر تکرار کرد و با ماندگاری طولانی خود، ماده ای محبوب برای کیف ها است. به‌علاوه، وسایلی که با خود حمل می‌کنید، از شما برای ایجاد پناهگاه در چنین خانه‌ای شیک، دوست‌داشتنی و امن تشکر می‌کنند.

 

نکات مثبت کیف چرمی

در آزمون زمان ایستادگی کنید

 

یک کیف چرمی باکیفیت برای مقاومت در برابر زمان ساخته شده است. برخلاف مواد مصنوعی، چرم از طبیعت می آید، و این صنعت از سال 1819 به کمال رسیده است و ثابت شده است که قوی و بادوام است. این کیف های سخت می توانند فرسودگی و پارگی سفر را تحمل کنند و تنها با افزایش سن بهتر به نظر می رسند.

 

هرگز از مد نمی افتد

 

همانطور که می دانیم، یک کیف چرمی خوش ساخت مطمئناً در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد، اما اگر فصل آینده از مد بیفتد، چه فایده ای دارد؟ خوشبختانه، بارها و بارها، چرم ثابت کرده است که شیک و مد روز است و اشکال کلاسیک همچنان قوی هستند.

 

نگاه شما را مشخص می کند

 

کیف آخرین قطعه ای است که ظاهر شما را مشخص می کند و آن را به هم نزدیک می کند. در نهایت می تواند آن را بسازد یا بشکند. چرم به عنوان همه کاره شناخته شده است، بسته به طرحی که می تواند پیچیدگی یا ظاهری تندتر یا پانک را به تصویر بکشد. هر سبکی که دنبالش هستید، کیف به آن تعریف می‌افزاید.

 

همه کاره

 

یک کیف چرمی ساده تقریباً با هر لباس و مناسبتی ست می شود. از محل کار به یک توله سگ، یک باشگاه یا حتی یک کوکتل مهمانی شیک بروید. به سبک سفر کنید، مهم نیست به کجای دنیا بروید، یک کیف چرمی هرگز شما را اشتباه نخواهد کرد.

 

معایب کیف چرمی

کیف چرمی

 

با وجود اینکه چرم یک ماده خوب است، اما ریزش های کمی دارد. قبل از سرمایه گذاری در یک محصول چرمی، معایب احتمالی آن را در نظر بگیرید.

 

وگان نیست

 

متأسفانه چرم گیاه‌خوار نیست. چرم اغلب از پوست گاو به دست می آید و تولید چرم نیز سازگار با محیط زیست نیست. با این حال، زمانی که چرم ساخته شد، ماندگاری زیادی دارد و اغلب در فروشگاه‌های قدیمی یا دست‌فروشی یافت می‌شود، و این باعث می‌شود که نسبت به برخی از چرم‌های تقلبی که از پلاستیک ساخته شده‌اند و دوام چندانی ندارند، سازگارتر با محیط‌زیست باشند.

 

مشکل با آب

 

در حالی که این ماده با مقداری آب خوب است، اما به طور کلی در برابر آب مقاوم نیست. این لباس نیاز به مراقبت ویژه دارد و نمی توان آن را در شستشو انداخت. باید با دست و با نرم کننده چرم شسته شود یا به تمیزکننده مخصوص اما گران قیمت برده شود.

 

می تواند گران باشد

 

چرم یکی از مواد گران قیمت است. با وجود قیمت های بالا، قیمت با مدت زمان ماندگاری یکسان می شود. بسیاری از محصولات چرمی تقلبی اغلب در عرض یک سال خراب می‌شوند، در حالی که یک کالای چرمی واقعی سال‌ها دوام می‌آورد و هزینه کمتری نسبت به خرید یک کیف جدید در سال دارد.

 

علائم کشش به مرور زمان

 

با وجود ماندگاری طولانی مدت، با گذشت زمان کشیده می شود و ممکن است این علائم وجود داشته باشد. با این حال، بسیاری از یک قطعه چرمی کهنه را دوست دارند، بنابراین این می تواند برای شما حرفه ای باشد.

خرید کیف ارسی و کمربند ارسی از شعب ارسی در سراسر کشور قابل تهیه است.

 

منبع: https://www.noragouma.com/

mgsappliance
mgsappliance

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋