orseeleather

orseeleather

9 مزیت بی انتها چرم

چرم چیست و چگونه ساخته می شود؟

پس از آن مناسب است که شروع کنیم با اینکه چرم از کجا آمده است... و مهمتر از آن، چرم چیست؟ چجوری درست میشه؟! اگرچه چرم را می توان از حیوانات مختلف تهیه کرد، چرم مورد استفاده برای چسباندن محصولات ما از پوست گوساله ساخته شده است. از پوست حیوانات که محصول فرعی صنعت گوشت و لبنیات است تهیه می شود.

 

چگونه کیفیت چرم را حفظ کنیم؟

تربیت گاو تاثیر مستقیمی بر کیفیت چرم خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر پوست گاو (پوست) به هر طریقی علامت یا زخم شده باشد، به پوست آسیب می رساند و مقدار مواد قابل استفاده را کاهش می دهد. متخصصان چرم ماهی همچنین نشان می‌دهند که پوست به شدت تحت تأثیر رژیم غذایی گاو قرار می‌گیرد و تأکید می‌کنند که گاوهایی که از غلات و هورمون‌های رشد تغذیه شده‌اند «پوست بی‌کیفیت‌تری ایجاد می‌کنند».

 

در نتیجه، به منظور تولید چرم و چرم با کیفیت بالا، صنعت از بدرفتاری با حیوانات جلوگیری می کند.

 

چرا از چرم استفاده کنیم؟

 محصولات چرمی کلاسیک Noble Macmillan برای ماندگاری یک عمر طراحی شده اند که هم کاربردی بودن و هم لوکس بودن را در ذهن ایجاد می کنند و هنر بی انتها را با سبک مدرن ترکیب می کنند.

 

بیش از 30 سال است که ما مترادف با آلبوم‌های چرمی با کیفیت، قاب‌های عکس و یادداشت‌های روزانه بوده‌ایم و همچنین به خاطر بازی‌های شیک و غیرمعمول و لوازم جانبی سفر مشهور شده‌ایم. در اینجا دلیل استفاده از چرم واقعی وجود دارد:

 

بی زمان بودن: فراتر از مزایای چرم در طول فرآیند ساخت، ما از چرم برای کیفیت هایی که پس از ساخت آن برخوردار است استفاده می کنیم. علیرغم تغییر سلیقه ها در طول زمان، چرم واقعی جذابیتی همیشگی دارد و به خوبی پیر می شود.

دوام: چرم یک ماده قوی و بادوام است که آن را برای مسافرت عالی می کند و به آن برای نگهداری اقلام قیمتی اعتماد می کند. مهمتر از همه انعطاف پذیر است. در واقع روی آن با حفظ شکل و استحکام انعطاف پذیرتر می شود.

 

سبک: بدون شک سبک دلیل اصلی این است که چرا چرم برای چندین دهه به عنوان یک ماده محبوب باقی مانده است. قبل از موفقیت بزرگ چرم در صنعت مد، این ماده به دلیل مفید بودن ویژگی‌های فراوان، نه تنها برای پوشش بدن بلکه برای محافظت از کالاها نیز استفاده می‌شد. هنوز هم به این شکل به نمایش گذاشته می شود، چه کیف دستی باشد یا جعبه زیورآلات، با این وجود باید اظهار نظر کرد.

انعطاف پذیری: این ماده را می توان رنگ طبیعی خود را رها کرد یا برای مطابقت با طعم سنتی یا امروزی رنگ کرد. این ماده را می توان نقش برجسته - درست همانطور که ما روی محصولات خود انجام می دهیم - برای اضافه کردن یک لمس که هم شخصی است و هم یادآوری این مورد که کجا بوده است و متعلق به چه کسی است.

عطر: چرم فوق العاده ترین بوی را دارد. این کیفیتی است که به حس کلاس و بی‌زمانی محصولی که می‌سازد می‌افزاید - درست همانطور که هنگام صحافی آلبوم‌های زیبای ما یا تشکیل کیف پول‌های زیبا و سایر لوازم جانبی ما انجام می‌شود.

سازگار با محیط زیست: یکی از مزایای مهم چرم این است که ضایعات احتمالی یک صنعت بزرگ در سراسر جهان را کاهش می دهد. مواد شیمیایی بسیار کمتری برای درمان پوست در طول فرآیند ساخت چرم نسبت به سایر صنایعی که مواد مصنوعی تولید می کنند مورد نیاز است.

طبیعی بودن: دانه بندی طبیعی که از پوست به وجود می آید هم زیباست و هم برای پوست مهربان است. علاوه بر این، پوست‌ها را می‌توان به انواع مختلفی از چرم تبدیل کرد - شواهدی از آن را می‌توان در سراسر صنعت مد مشاهده کرد.

استحکام: چرم علاوه بر ظاهر شیک خود، به دلیل استحکام و استحکام، همچنان یک ماده محبوب باقی مانده است. به همین دلیل است که ماده ای بسیار مقاوم برای محافظت از خاطرات ارزشمند شما در آلبوم های عکس زیبای ما می سازد.

قابلیت تنفس: یکی از بسیاری از ویژگی های طبیعی چرم که از پوست حیوانات ساخته می شود، قابلیت تنفس آن است. مزیت اضافه این کار این است که تمیز کردن مواد را آسان می کند. این باعث می‌شود که مواد مناسبی برای وسایل خانه به نمایش گذاشته شده باشد - مانند قاب عکس ما - که از بیرون نشستن یا دور انداختن نیاز به تمیز کردن دارند.

چرم نجیب مک میلان

همانطور که در بخش "درباره ما" وب سایت ما خلاصه شده است، ما از طیف وسیعی از چرم های مرغوب در Noble Macmillan استفاده می کنیم که عمدتاً از پوست گوساله و پوست گاو استفاده می شود. در طول سال‌ها، ما مواد دیگری مانند کارت برجسته و رکسین را نیز معرفی کرده‌ایم تا آلبوم‌ها و سایر محصولات را مقرون به صرفه نگه داریم.

 

پایداری چیزی است که ما نیز در طول سال‌ها در تلاش برای بهبود آن بوده‌ایم و به این واقعیت افتخار می‌کنیم که همه چرم‌های ما از کارخانه‌های دباغی بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا به‌صورت پایدار تامین می‌شوند.

 

خرید کفش زنانه چرم ارسی و کفش مردانه چرم از فروشگاه چرم دست دوز ارسی ممکن است.

orseeleather
orseeleather

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋