omikfa

omikfa

چرا باید مصرف میوه خشک را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

عادت تغذیه سالم را از میان‌وعده‌ها شروع کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دلتان هوس خوردن خوراکی‌های خوشمزه کند. مثلاً در یخچال را باز می‌کنید و کیک شکلاتی به شما چشمک می‌زند! یا اینکه در کابینت‌ها به دنبال یک مزه جدید می‌گردید اما چشمتان به چیپس و پفک‌های رنگارنگی می‌افتد که آنجا انبار کرده اید. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بدن شما را همان خرده چیزهایی تشکیل می‌دهند که در طول روز می‌خورید؟ آیا به سلامت تنقلاتی که در روز مصرف می‌کنید فکر کرده‌اید؟ با ما همراه باشید تا یک میان‌وعده سالم و خوشمزه را به شما معرفی کنیم که به راحتی می‌توان آن را جایگزین تنقلات مضر کرد.

 

چرا میوه خشک؟

تا به حال میوه خشک را امتحان کرده‌اید؟ میوه خشک از میوه تازه ماندگاری بالاتری دارد. در عین حال، تمام مواد مغذی و خواص میوه را در خود حفظ کرده است. برگه میوه از خشک کردن اسلایس های میوه تازه دست چین تولید می‌شود و تنقلاتی است که اخیرا جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده است. شاید بپرسید چرا این گزینه را برای میان‌وعده‌ای سالم به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ پاسخ این است که این محصول هم خوشمزه و خوش خوراک است و هم سالم. علاوه بر این، جذابیت ظاهری بالایی دارد که موجب می‌شود آن را به میوه تازه ترجیح دهید. مخصوصا اگر میوه دوست نباشید، به احتمال زیاد از میوه خشک استقبال خواهید کرد.

هله‌هوله نخورید

تنقلات مضری نظیر چیپس و پفک ارزش غذایی بسیار پایینی دارند. علاوه بر این، کالری بسیار بالایی دارد و شما را در معرض ابتلا به چاقی قرار می‌دهد. عادت خوردن تنقلات مضر از کودکی در بچه‌ها نهادینه می‌شود. بهتر است والدین با آگاهی از این موضوع بستری را فراهم کنند تا کودکان به جای مصرف هله‌هوله به خوردن تنقلات سالم روی آورند. به همین منظور بهتر است به جای خرید تنقلات صنعتی مضر، مصرف آجیل، خشکبار و میوه خشک را در خانواده خود به عنوان یک عادت سالم جا بیندازید.

خواص آجیل و مغزها بر کسی پوشیده نیست. اما شاید به دلیل تورم و گرانی بیش از حد این محصولات خیلی از خانواده ها توان خرید آجیل را نداشته باشند. اما هنوز گزینه جذاب تری وجود دارد که قیمت آن مناسب تر و جذابیت ظاهری آن بیشتر از آجیل است. بله میوه خشک! به جای اینکه خودتان را به هله‌هوله خوردن عادت دهید، میوه خشک را وارد رژیم غذایی خود کنید. باور کنید آنقدر جذابیت دارد که خیلی زود قید تنقلات مضر را می‌زنید.

میوه خشک بسته‌بندی و بهداشتی را از کجا بخریم؟

خرید میوه خشک با کیفیت کار آسانی نیست. میوه خشک‌های موجود در آجیل فروشی‌ها همگی بدون بسته‌بندی و به صورت باز عرضه می‌شوند. بهتر است میوه خشک را به صورت بسته‌بندی‌های بهداشتی تهیه کنید. برای خرید و مشاهده لیست قیمت میوه خشک با کیفیت و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی میوه خشک و تنقلات آفتابگردون سری بزنید. آفتابگردون بیش از دو سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. علاوه بر خرید انواع میوه خشک مخلوط و تکی از این فروشگاه به صورت آنلاین می‌توانید محصولات دیگری نظیر لواشک محلی، چیزبال و کیوبی را هم تهیه کنید.

 

omikfa
omikfa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋