کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

وام بازنشستگان تأمین اجتماعی: تسهیلات ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۳

در شرایط اقتصادی فعلی که با افزایش نرخ تورم و کاهش قدرت خرید مردم مواجه هستیم، وام‌های مختلف می‌توانند برای بازنشستگان بسیار مفید باشند. به دلیل محدودیت‌های سنی که ممکن است انجام برخی فعالیت‌ها را برای بازنشستگان دشوار کند، سازمان تأمین اجتماعی تسهیلات متنوعی را برای این قشر در نظر گرفته است. در این مطلب، به معرفی وام بازنشستگان تأمین اجتماعی و شرایط بهره‌مندی از آن، همچنین تسهیلات دیگر قابل استفاده برای بازنشستگان می‌پردازیم.

ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی ۱۴۰۳

سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ وام ۳۰ میلیونی را برای بازنشستگان خود فراهم کرده است. ثبت‌نام دور اول این وام در تیرماه ۱۴۰۳ انجام شد و به گفته مدیرعامل این سازمان، مرحله دوم نیز به زودی آغاز خواهد شد. پس از اعلام شروع ثبت‌نام، بازنشستگان می‌توانند از طریق وب‌سایت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی به نشانی vaam.kabtatamin.ir به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند. همچنین، امکان ثبت‌نام حضوری نیز از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی وجود دارد.

در هنگام ثبت‌نام، شماره همراه باید به نام متقاضی باشد. توجه داشته باشید که هنوز مرحله جدید ثبت‌نام آغاز نشده و اطلاعات تکمیلی از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرایط دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

برای دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی، شرایط خاصی در نظر گرفته شده است:

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعیدریافت حقوق از بانک رفاه
سن متقاضی بین ۵۰ تا ۷۷ سال
نداشتن سابقه چک برگشتی یا اقساط معوقه
عدم استفاده از تسهیلات بانک رفاه در ۳ سال گذشته
حداقل موجودی ۱۰۰ هزار تومان در حساب
در صورت افزایش تعداد متقاضیان، افراد به صورت قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند. مبلغ وام ۳۰ میلیون تومان است و اقساط آن ۲۴ ماهه با نرخ سود ۴ درصد خواهد بود؛ هر قسط ۱,۳۶۴,۰۰۰ تومان و کل مبلغ بازپرداخت ۳۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تسهیلات دیگر برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

علاوه بر وام ۳۰ میلیونی، تسهیلات دیگری نیز برای بازنشستگان تأمین اجتماعی وجود دارد:

وام ۱۵۰ میلیونی خرید کالای ایرانی

بانک رفاه برای حمایت از تولید داخلی، وام ۱۵۰ میلیونی خرید کالای ایرانی را به بازنشستگان، کارمندان و مستمری‌بگیران اعطا می‌کند. این وام تنها برای خرید از فروشگاه‌های مشخص شده قابل استفاده است. نرخ سود وام ۱۸ درصد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

طرح کرامت بانک رفاه

بازنشستگان سازمان‌های تأمین اجتماعی، علوم پزشکی و فولاد که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند از وام طرح کرامت بهره‌مند شوند. سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۲۳ درصد، و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه است.

طرح امید بانک رفاه

این وام با نرخ سود ۴ درصد برای خرید کالا و خدمات به خانواده‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعطا می‌شود. مبلغ وام از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است.

منبع: وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

 

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋