کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

مقایسه درآمد و مزیت های اسنپ و تپسی


 

مقایسه درآمد اسنپ و تپسی

در سال‌های اخیر، تاکسی‌های اینترنتی توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در جامعه پیدا کنند و کاربران بسیاری را جذب نمایند. این موضوع باعث شده تا رانندگی برای تاکسی‌های آنلاین به شغلی پر درآمد و محبوب تبدیل شود. اما همچنان که مسافران ممکن است بین اسنپ و تپسی مردد باشند، رانندگان نیز در انتخاب بین این دو پلتفرم با چالش مواجه هستند. همانطور که بسیاری از افراد می‌پرسند کرایه اسنپ کمتر است یا تپسی و استفاده از کدام به صرفه‌تر است، این سؤال برای رانندگان نیز پیش می‌آید. در این مقاله به مقایسه درآمد اسنپ و تپسی پرداخته و مزایا و معایب هر پلتفرم را برای رانندگان بررسی خواهیم کرد. اگر قصد دارید به ناوگان اسنپ یا تپسی بپیوندید و درآمد روزانه خود را افزایش دهید، این مقاله را از دست ندهید.

تاکسی آنلاین، سود دو طرفه برای مسافر و راننده

ابتدا به بررسی نقاط قوت تاکسی‌های اینترنتی می‌پردازیم. در گذشته برای جابجایی درون شهری باید از تاکسی‌های خطی و یا تلفنی استفاده می‌کردیم که هر یک مشکلات خاص خود را داشتند. اما تاکسی‌های آنلاین با ارسال خودرو از نزدیک‌ترین محل به موقعیت شما، زمان انتظار را به حداقل می‌رسانند. این برای رانندگان نیز سودآور است، زیرا می‌توانند مسافران مختلفی را دقیقاً از نقطه‌ای که هستند پیدا کنند. همچنین، رانندگان می‌توانند مبدأ و مقصد مسافر را انتخاب کرده و درآمد بیشتری کسب کنند. دو پلتفرم اسنپ و تپسی بزرگترین سرویس‌های ارائه‌دهنده این خدمات در ایران هستند. در ادامه به مقایسه درآمد اسنپ و تپسی می‌پردازیم.

قیمت‌گذاری در اسنپ و تپسی

طبیعتاً قیمت‌گذاری‌ها و هزینه هر سفر مهم‌ترین عامل درآمدزایی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است. به طور کلی، هر دو پلتفرم از نظر قیمت پایه نسبت به کیلومتر طی شده، قیمت‌های مشابهی دارند. اما در شرایط خاص مانند ترافیک شدید، برف و باران، کرایه‌های اسنپ از تپسی بیشتر است و رانندگان اسنپ در این شرایط می‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند. میزان کرایه در شهرهای مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال، کرایه‌های تهران از اصفهان بیشتر است. اسنپ در قیمت‌گذاری‌های خود از تقسیم‌بندی منطقه‌ای نیز استفاده می‌کند که در برخی بخش‌های شهر ممکن است هزینه سفر بیشتر باشد. این تقسیم‌بندی‌ها در تپسی وجود ندارد.

تعداد کاربران هر پلتفرم

تعداد کاربران هر پلتفرم می‌تواند در درآمد رانندگان تفاوت ایجاد کند. هرچه تعداد کاربران بیشتر باشد، درخواست‌های بیشتری نیز وجود دارد و درآمد راننده افزایش می‌یابد. در حال حاضر، تعداد کاربران اسنپ از تپسی بیشتر است، بنابراین رانندگان اسنپ با درخواست‌های بیشتری مواجه می‌شوند. دلیل بیشتر بودن کاربران اسنپ را می‌توان سوپر اپلیکیشن بودن این پلتفرم دانست که خدمات متنوع‌تری ارائه می‌دهد.

کمیسیون اسنپ و تپسی

بخشی از مبلغ هر سفر به عنوان کمیسیون کسر می‌شود و باقی‌مانده به راننده تعلق می‌گیرد. هرچه سرویس تاکسی آنلاین کمیسیون کمتری دریافت کند، درآمد راننده بیشتر خواهد بود. در اسنپ، میزان کمیسیون در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ۱۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد است. در تپسی، میزان کمیسیون برای تمامی شهرها ۱۵ درصد است. بنابراین، کمیسیون تپسی کمتر بوده و از این نظر برای رانندگان به صرفه‌تر است. اسنپ و تپسی برای رفاه بیشتر سفیران خود طرح‌های تشویقی نیز در نظر می‌گیرند.

مزایای اسنپ برای رانندگان

علاوه بر درآمد، خدمات دیگری که هر مجموعه به رانندگان خود ارائه می‌دهد نیز اهمیت دارد. اسنپ خدمات جذابی به رانندگان خود ارائه می‌دهد، از جمله:

خدمات غیر حضوری برای پیگیری مشکلات مالی، ثبت نام و تکمیل مدارک
تخفیف‌های متنوع برای خرید، خدمات درمانی و تفریح
تسهیلات خودرویی برای تعمیرات، خرید لاستیک و معاینه فنی
آموزش کامل استفاده از اپلیکیشن‌ها به صورت آنلاین
پرداخت خسارت به راننده در صورت کنسل شدن سفر از طرف مسافر
پشتیبانی فعال و در دسترس
حذف کمیسیون برای خانواده شهدا، ایثارگران و افراد کم توان

مزایای تپسی برای رانندگان

تپسی نیز برای راحتی رانندگان خود امتیازات ویژه‌ای دارد، از جمله:

همکاری با فروشندگان و تأمین‌کنندگان برای دریافت ارزان‌تر خدمات خودرویی، رفاهی و سلامتی
امکان تسویه حساب آنی در هر ساعت از شبانه‌روز
امکان استفاده از گزینه مقصد منتخب برای کسب درآمد در مسیرهای روزمره
پشتیبانی فعال و پاسخگو و وجود گزینه تماس فوری با بخش امنیتی

سخن پایانی

در این مقاله مواردی که می‌تواند روی درآمد اسنپ و تپسی تأثیر داشته باشد را بررسی و مقایسه کردیم. در نهایت، نکته مهم این است که شما در هر مجموعه‌ای که فعالیت داشته باشید، بر مبنای میزان کار خود درآمد خواهید داشت. برای کسب درآمد بیشتر باید سرویس‌های بیشتری قبول کنید. خوشحال می‌شویم که تجربه شما درباره کار کردن در هر یک از این دو مجموعه را بدانیم.

منبع: درآمد اسنپ بیشتر است یا تپسی؟

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋