کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

راهنمای دریات رایگان سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل

اگر به دنبال یک سیم کارت جدید هستید، باید بدانید که اپراتورهای مختلف در ایران طرح‌های جذابی برای دریافت سیم کارت رایگان ارائه می‌دهند. البته، استفاده از این سیم کارت‌ها معمولاً با شرایط خاصی همراه است. در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل، همراه اول و رایتل می‌پردازیم. همچنین، می‌توانید از مقاله "همه روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، همراه اول و رایتل" برای بهره‌مندی از اینترنت رایگان استفاده کنید.

روش‌های دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل

ایرانسل، یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران، خدمات متنوعی برای رفاه مشترکین خود ارائه می‌دهد که امکان دریافت سیم کارت رایگان یکی از این خدمات است. برای آشنایی با سایر خدمات این مجموعه، می‌توانید مقاله "طرح‌های تخفیف‌دار و رایگان ایرانسل" را مطالعه کنید. در این بخش، دو روش ساده برای دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل را معرفی می‌کنیم:

 

 سیم کارت رایگان ایرانسل برای اولین خرید

ایرانسل به کسانی که برای اولین بار سیم کارتی به نام خود تهیه می‌کنند، هدیه می‌دهد. برای دریافت این سیم کارت کافی است به وبسایت ایرانسل مراجعه کرده و با انتخاب شماره مورد نظر، خرید خود را تکمیل کنید. اگر این اولین سیم کارت شما باشد، هزینه آن صفر خواهد بود. این طرح برای افرادی است که هیچ سیم کارتی از هیچ اپراتوری به نامشان ثبت نشده باشد. پس از ورود به سایت و ثبت مشخصات، از کد ملی شما استعلام گرفته می‌شود و در صورت عدم وجود سیم کارت دیگر به نام شما، سیم کارت رایگان ایرانسل ارسال خواهد شد.

 سیم کارت رایگان ویژه رانندگان اسنپ

یکی از طرح‌های جذاب ایرانسل، ارائه سیم کارت رایگان به رانندگان اسنپ است. این سیم کارت‌ها با ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه و ۶ ماه مکالمه نیم‌بها همراه هستند. همچنین، رانندگان می‌توانند سیم کارت‌های دارای شماره رند و حداقل قیمت ۲۰۰ هزار تومان را با پرداخت ۶۰ هزار تومان دریافت کنند.

 

 روش‌های دریافت سیم کارت رایگان همراه اول

همراه اول، اولین اپراتور تلفن همراه در ایران، نیز شرایط مختلفی برای دریافت سیم کارت رایگان فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات این اپراتور، می‌توانید از مقاله "طرح‌های تخفیف‌دار و رایگان همراه اول" استفاده کنید. در ادامه، به بررسی راه‌های دریافت سیم کارت رایگان همراه اول می‌پردازیم.

 

 خرید اولین سیم کارت

اپراتور همراه اول نیز به کسانی که هنوز سیم کارتی به نام خود ندارند، سیم کارت رایگان هدیه می‌دهد. دقت داشته باشید که در این مورد، تنها نداشتن سیم کارت همراه اول شرط نیست و هیچ سیم کارتی از هیچ اپراتوری نباید به نام فرد باشد. برای دریافت سیم کارت خود کافی است وارد وبسایت همراه اول شوید و پس از وارد کردن دقیق مشخصات خواسته شده، سیم کارت خود را خریداری کنید. اگر نتیجه استعلام کد ملی شما نشان دهد هیچ سیم کارتی به نام شما نیست، هزینه خرید برای شما رایگان خواهد بود.

همچنین، امکان دریافت حضوری این سیم کارت‌ها در نمایندگی‌های همراه اول و دفاتر خدمات الکترونیک نیز فراهم است. برای انجام این کار کافی است با کارت ملی خود به این مراکز مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در دریافت این سیم کارت‌ها نیز انتخاب شماره با خودتان است.

سیم کارت دانش‌آموزی

یکی از طرح‌های جذاب همراه اول، ارائه سیم کارت رایگان به دانش‌آموزان است. سیم کارت‌های اعتباری دانش‌آموزی به کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال تعلق می‌گیرد. این سیم کارت‌ها امکانات ویژه‌ای را با در نظر گرفتن شرایط سنی و نیازهای این افراد ارائه می‌دهند. بسته‌های مکالمه، اینترنت سالم پرسرعت و موارد دیگر از جمله مزایای دریافت این سیم کارت‌ها هستند. برای ثبت درخواست خود مبنی بر دریافت سیم کارت‌های دانش‌آموزی کافی است کد ۲۲۵ را به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنید.

 

 روش‌های دریافت سیم کارت رایگان رایتل

رایتل نیز مانند همراه اول و ایرانسل خدمات منحصر به فردی برای جلب رضایت مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر از مشترکین رایتل هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله "طرح‌های تخفیف‌دار و جوایز رایتل" از این خدمات مطلع شوید. همچنین، اگر هنوز سیم کارت رایتل خود را تهیه نکرده‌اید، با استفاده از طرح سیم کارت هدیه می‌توانید سیم کارت رایگان رایتل دریافت کنید.

 

 طرح سیم کارت هدیه رایتل

چنانچه سیم کارت اعتباری یا دائمی خود را از اپراتور رایتل تهیه کنید، می‌توانید یک سیم کارت رایگان نیز هدیه بگیرید. اگر سیم کارت شما اعتباری باشد، از مزایایی مانند اینترنت، مکالمه و اعتبار هدیه نیز بهره‌مند می‌شوید. ۷۲ ساعت پس از دریافت و فعال‌سازی سیم کارت اعتباری، پیامکی حاوی کد هدیه برای شما ارسال می‌شود. با مراجعه به بخش ثبت نام و دریافت سیم کارت در سایت رایتل و استفاده از این کد می‌توانید یک سیم کارت رایگان به صورت آنلاین تهیه کنید. این سیم کارت جدید می‌تواند به نام خودتان یا شخص دیگری باشد.

این شرایط برای خریداران سیم کارت‌های دائمی نیز برقرار است. اگر سیم کارت دائمی خود را به صورت حضوری تهیه کنید، می‌توانید سیم کارت هدیه را نیز همزمان دریافت کنید. البته اگر بخواهید سیم کارت به نام فرد دیگری باشد، خود این شخص هم باید حضور داشته باشد. در خرید اینترنتی نیز مانند سیم کارت اعتباری، کد هدیه برای خرید بعدی شما ارسال می‌شود.

دریافت سیم کارت هدیه برای احراز هویت در سامانه سجام

با توجه به ضرورت خرید سیم کارت برای ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام و دریافت سهام عدالت، ایرانسل و همراه اول اعلام کرده‌اند که آماده ارائه سیم کارت‌های رایگان به افرادی هستند که تاکنون سیم کارتی به نام خود نداشته‌اند.

 

منبع:  خرید سیم کارت رایگان ایرانسل، رایتل و همراه اول

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋