کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

راهنمای خرید اعتباری و اقساطی جهیزیه از دیجی کالا

خرید اعتباری و اقساطی از دیجی کالا یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید است که به همه افراد با هر توان مالی امکان تهیه لوازم ضروری مورد نیازشان را می‌دهد. در این طرح، دیجی کالا بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت به شما اعتبار می‌دهد. این اعتبار، که به عنوان وام جهیزیه دیجی کالا شناخته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا لوازم خانگی مورد نیاز خود را از فروشگاه دیجی کالا تهیه کرده و به صورت اقساطی پرداخت کنید. میزان استفاده از تسهیلات دیجی پی به امتیاز شما در این مجموعه بستگی دارد و اگر امتیاز شما به حد نصاب رسیده باشد، می‌توانید درخواست وام دهید.

شرایط و مبلغ وام جهیزیه دیجی کالا

مبلغ وام جهیزیه دیجی کالا از 10 تا 50 میلیون تومان متفاوت است و می‌توانید آن را به صورت اقساط 6 یا 12 ماهه بازپرداخت کنید. نرخ سود این وام 23 درصد است. برای دریافت این تسهیلات به ضامن نیازی ندارید و می‌توانید از چک ضمانت یا سفته استفاده کنید. در صورت ارائه چک ضمانت، مبلغ درخواستی بین 3 تا 5 روز به شما داده می‌شود و در صورت استفاده از سفته، این فرآیند نهایتاً یک روز طول می‌کشد. بازپرداخت وام یک ماه پس از خرید آغاز می‌شود و این تسهیلات از طریق بانک ملت ارائه می‌شود، بنابراین داشتن حساب در این بانک ضروری است.

 مدارک و مراحل دریافت اعتبار جهیزیه دیجی کالا

برای دریافت وام جهیزیه دیجی کالا، باید مدارک زیر را ارائه دهید و به صورت آنلاین تصاویر آن‌ها را بارگذاری کنید. متقاضی باید بالای 18 سال باشد و مدارک شامل:
- تصویر پشت و روی کارت ملی جدید (در صورت عدم تعویض کارت، رسید کارت ملی جدید)
- چک صیادی به نام متقاضی یا اقوام درجه یک (در صورت استفاده از چک اقوام، امضای متقاضی پشت چک لازم است)

چک ضمانت پس از بارگذاری باید به صورت فیزیکی نیز ارسال شود.

مراحل دریافت وام از دیجی پی

1. ورود به اپلیکیشن دیجی پی: پس از ورود، با انتخاب آیکون دریافت وام وارد مراحل ثبت نام وام شوید.
2. تعیین مبلغ وام: مبلغ وام درخواستی خود را انتخاب کنید که می‌تواند 10، 15، 20، 30 یا 50 میلیون تومان باشد. همچنین، می‌توانید بازپرداخت اقساط 6 یا 12 ماهه را انتخاب کنید.
3. تأیید شرایط وام: شروط الزامی شامل داشتن حساب در بانک ملت، حداقل سن 18 سال و حداکثر 70 سال و داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان.
4. ارائه چک صیادی: یک چک صیادی بنفش به منظور تضمین بازپرداخت لازم است و نحوه ارسال آن به دیجی کالا توضیح داده می‌شود.
5. ارسال مدارک: مدارک لازم را بارگذاری و اطلاعات شخصی شامل شماره همراه و کد ملی را وارد کنید. پس از بررسی حساب شما در بانک ملت و تأیید اعتبار، فرآیند تکمیل اطلاعات و بارگذاری تصاویر مدارک انجام می‌شود.
6. امضای دیجیتال: مطابق با دستورالعمل، امضای دیجیتال بسازید و مدارک و قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا کنید. پس از بررسی و تأیید اشتراک دیجی پی، مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود.

نکات مهم

- اشتراک دیجی پی: میزان اعتبار دریافتی به اشتراک دیجی پی شما بستگی دارد و برای استفاده از تسهیلات 50 میلیونی باید حداقل اشتراک پلاتینیوم داشته باشید.
- مهلت استفاده از وام: از زمان واریز وام جهیزیه دیجی کالا، 180 روز برای خرید فرصت دارید. در غیر این صورت، مبلغ به کیف پول دیجی پی منتقل می‌شود.
- پرداخت اقساط: اولین قسط وام 30 روز پس از پرداخت تسهیلات خواهد بود.

منبع: همه چیز درباره وام جهیزیه دیجی کالا

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋