کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

تعطیلات عید سفر کجا بریم؟

تعطیلات عید همواره یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر محسوب می‌شود؛ زیرا هر دو والدین به کار خود مشغول و مدارس نیز تعطیل هستند. مدت زمان تعطیلی نیز به اندازه‌ای است که شما قادر به تجربه یک سفر چند روزه با خاطرات بی‌فراموش باشید. با این حال، یکی از سؤالات متداول در این زمینه هرگز پاسخ مناسبی نمی‌یابد؛ سوالی که می‌پرسد: "برای عید کجا برویم؟" در ادامه، معدودی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری نوروز را معرفی خواهیم کرد. در انتخاب این شهرها، به مواردی از جمله آب و هوای منطقه و هزینه‌های سفر توجه داشته‌ایم. این شهرها انواع اقامتگاه‌ها و رستوران‌ها با قیمت‌های متنوع دارند تا به شما گزینه‌های بهتری برای سفر در تعطیلات عید 1402 ارائه دهند. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف اتاقک می‌توانید رزرو اقامتگاه خود را با هزینه کمتری انجام دهید.

اصفهان، نقش جهان اصفهان

  اصفهان یکی از بهترین مکان‌های گردشگری مناسب برای سال نو و تعطیلات عید است. این شهر با تاریخچه‌ای غنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، خاطراتی به یادماندنی را برای شما و دوستانتان به ارمغان می‌آورد. لحظات نابی که شاید در جای دیگری نتوان آن را احساس کرد، در اصفهان همراه شماست. می‌توانید تعطیلات عید را با بازدید از میدان زیبای نقش جهان و خرید از بازار سنتی آغاز کنید. از شنیدن انعکاس صدایتان در زیر گنبد مسجد امام لذت ببرید. از طرفی، حال و هوای قدم‌زدن روی سی و سه پل وصف نشدنی است. عظمت و شکوه دیرینه ایران در جای جای جاذبه‌های اصفهان به رخ جهان کشیده می‌شود. بازدید از چهارباغ عباسی، عمارت چهل ستون، منارجنبان، انگورستان ملک، جلفا و کلیسای وانک را نیز فراموش نکنید. پارک ناژوان، بام اصفهان، کوه صفه و بوستان‌های اطرافش را هم حتما از دست ندهید. حتما یک بار در شب سری به کوه صفه بزنید و نصف جهان را در شب نظاره کنید. اصفهان، اقامتگاه‌های سنتی و همچنین مدرن متعددی با انواع کافه‌ها و رستوران‌های ناب برای مسافران نوروزی دارد.

شیراز

بهترین مقصد سفر سال نو شیراز از بهترین مکان‌های گردشگری برای سال نو صحبت از شیراز و وصف بی‌مثالش، کار آسانی نیست. این شهری سرشار از هنر و معماری، شعر و طبیعت است. هر چیزی که انسان از یک سفر رویایی و به یادماندنی خواهد‌خواست، در شیراز به او می‌رسد. بهار شیراز با شکوفه‌های زیبایش هر انسانی را مست و مدهوش می‌کند. این شهر گرمسیری، مقصد بسیار مناسبی برای مسافرت عید نوروز است. شکوفه‌های باغات شیراز و گل‌های معطر حافظیه و سعدیه، روح تازه به آدمی می‌بخشند. مقبره دو تن از بزرگترین شاعران ایران زمین، حافظ و سعدی در این شهر قرار دارد. شیراز پر از راز، پر است از باغ‌های زیبا مثل باغ ارم، نارنجستان قوام، جهان‌نما، عفیف‌آباد، باغ دلگشا، باغ تخت و ... . بنابراین، عید نوروز و فصل بهار، فرصتی عالی برای بازدید از آن است. علاوه بر این، شیراز جاذبه‌های تاریخی بسیاری نیز دارد. دروازه قرآن، تخت جمشید، مقبره کوروش کبیر، عمارت شاپوری، ارگ و بازار کریم‌خان از این جمله اند. اگر فرصت داشتید حتما در تعطیلات عید به اطراف شهر هم سری بزنید که مملو از زیبایی است. برای مثال دشت ارژن، آبشار و تنگه دم اسب در منطقه کوهمره سرخی و گردشگاه هفت برم. این شهر برای سال تحویل برنامه‌های فرهنگی خوبی در اماکنی مثل حافظیه برگزار می‌کنند.

تحویل سال نو در جوار امام رضا (ع) در مشهد

لحظات ناب و متفاوت تحویل سال در مشهد مشهد یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تعطیلات نوروز است. حرکت از سراسر جهان، مسافران و زائرین بسیاری به این شهر مقدس سفر می‌کنند. حتی برای یک بار هم که شده، این مسافرت را امتحان کنید. شروع سال نو و آغاز حال نو در بارگاه امام رضا (ع)، غبار خستگی را از تن و روحتان می‌زداید. علاوه بر این، این شهر مقدس، مکان‌های گردشگری بسیاری چون چالیدره، طرقبه، وکیل‌آباد، آرامگاه فردوسی، آرامگاه استاد شجریان، روستای نغندر، زشک، پاژ، غار و سد کارده دارد. بازارهای بسیاری نیز با قیمت‌های ارزان و مناسب در اطراف حرم وجود دارند که مسافرت عید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همچنین، انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها با همه رنج قیمتی برای مسافرین در نظر گرفته شده که امکان سفری مناسب و کم‌هزینه در عید نوروز را فراهم می‌کنند. بنابراین، تجربه متفاوت تحویل سال در مشهد و حس ناب خلوت در جوار حرم هشتمین امام معصوم، امام رضا (ع) را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

تهران

تهرانگردی تعطیلات عید نوروز به عنوان یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجربه تهرانگردی محسوب می‌شود. شهر تهران، پر از جاذبه‌های گردشگری است که در فصل نوروز با فراهم شدن فرصت‌های گشت و گذار بدون ترافیک و شلوغی شهری، به مسافران ارائه می‌شود. اگر قصد دارید این تعطیلات را در تهران بگذرانید، می‌توانید از مکان‌هایی همچون پل طبیعت، پارک طالقانی، آب و آتش، بام توچال، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، عمارت مسعودیه، باغ فردوس، دریاچه چیتگر، برج میلاد و برج آزادی بهره‌مند شوید. همچنین، بازدید از بازارها و مناطقی همچون دربند، درکه، روستای آهار و روستای وردیج نیز توصیه می‌شود.

منبع: بهترین مقاصد داخلی برای سفر نوروزی

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋