کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

بررسی و مقایسه سه سوپر مارکت اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالاجت


آیا تا به حال پیش آمده که به فروشگاه ‌ها و مغازه‌ های محلی بروید اما کالاهای مورد نظر خود را پیدا نکنید؟ چه کاری می ‌توانید بکنید که بتوانید پس از یک روز پرکار، وقتی به خانه برمی ‌گردید، متوجه نشوید که فراموش کرده ‌اید محصولات مورد نیازتان را از سوپرمارکت تهیه کنید؟ حالا چگونه می ‌توانید با مدیریت بهتر این شرایط مواجه شوید؟ امروزه، می ‌توانید به راحتی خرید خود را با سرعت بالا از سوپرمارکت‌ های آنلاین انجام دهید. این سوپرمارکت ‌ها با تنوع بالای محصولاتشان انتخاب خرید را برای شما راحت‌ تر کرده ‌اند. اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت از معروف‌ ترین سوپرمارکت ‌های آنلاین ایرانی هستند. این سه سرویس سفارش‌ های شما را به صورت مجازی دریافت کرده و درب منزل شما تحویل می ‌دهند. با این حال، انتخاب بین این سه و تصمیم گیری که کدامیک بهتر است، ممکن است دشوار باشد. در ادامه، با مقایسه این سه سرویس، سعی می‌ کنیم تصمیم ‌گیری را برای شما آسان‌ تر کنیم.

اسنپ اکسپرس و تجربه جدید در خرید


اسنپ اولاً به عنوان تاکسی اینترنتی شناخته می ‌شد. سپس اسنپ فود به عنوان رستوران اینترنتی معرفی شد. در به ‌روزترین به‌ روزرسانی خود، اسنپ اکسپرس را برای خرید آسان و بدون دردسر از سوپرمارکت ‌ها معرفی کرده است. یکی از مزایای اصلی اکسپرس، پوشش اکثر سوپرمارکت ‌ها در تمام نقاط کشور است. این امر باعث افزایش دسترسی مشتریان به سوپرمارکت‌ های نزدیک به محل سکونت آن ‌ها و افزایش سرعت خرید می‌ شود. هزینه ارسال هم بر اساس فاصله مشخص می ‌شود. بنابراین، می ‌توانید با انتخاب سوپرمارکت ‌های نزدیک ‌تر، در هزینه ‌ها صرفه‌جویی کنید. همچنین، در مواقع مختلف، تخفیفاتی برای مشتریان ارائه می‌ شود. به عنوان مثال، افراد در خرید اول خود یا به مناسبت ‌های مختلف می‌ توانند با تخفیف خرید کنند.
اسنپ اکسپرس بزرگترین سوپرمارکت آنلاین است که می ‌توانید برای تأمین نیازهای خود از آن استفاده کنید. تمام مواد غذایی، نوشیدنی ‌ها، محصولات بهداشتی و ... را می ‌توانید از آن سفارش دهید. دو مزیت اصلی این سرویس، سرعت بالای ارسال و قیمت ‌های ویژه با تخفیف‌های فوق‌العاده است که اسنپ اکسپرس را به انتخاب اول بسیاری از خریداران آنلاین تبدیل کرده است. کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس از بهترین پیشنهادات این مجموعه هستند که با استفاده از آن می ‌توانید تجربه خرید ارزان را تجربه کنید. تفاوتی نمی‌ کند که چه محصولی سفارش می‌ دهید یا اینکه چندمین بار است که از این فروشگاه خرید می ‌کنید، همیشه یک کد تخفیف خاص برای شما وجود دارد که خریدتان را ارزان ‌تر می ‌کند. اسنپ اکسپرس، سوپرمارکت آنلاین شماست.

دیجی کالا جت، خرید در سریع‌ترین زمان ممکن


دیجیکالا را می ‌توان به عنوان مشهورترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران دانست. تعداد زیادی از افراد به ‌عنوان مشتریان دائمی این سایت تقریباً تمام خریدهای خود را از طریق آن انجام می‌ دهند. تعداد بسیار بالای سفارشات روزانه از دیجی کالا قطعاً نشان ‌دهنده اطمینان هموطنان به این فروشگاه است.
اخیراً بخش دیجی جت با هدف افزایش سرعت تحویل سفارشات به این مجموعه اضافه شده است. این خدمت در شهرهای تهران، کرج، شیراز و مشهد در دسترس است. هنوز تعداد شهرهایی که می ‌توانند از این اپلیکیشن و امکانات آن استفاده کنند، محدود است. با توجه به این موضوع، تعداد سفارشات ثبت شده نسبت به اکسپرس، خیلی زیاد نیست. این موضوع می ‌تواند باعث بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به سفارشات شود. یکی دیگر از مزیت ‌های دیجی کالا جت مثل اسنپ اکسپرس بهره‌ مندی از تخفیفات برای مشتریان است.

اکالا، خرید با تخفیف


سوپرمارکت آنلاین اکالا شعبه ‌ای از فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای افق کوروش است. این فروشگاه اینترنتی در راستای رفاه هموطنان تأسیس شده است. این سایت کلیه اقلام سوپرمارکتی را همواره با تخفیفات شگفت ‌انگیز به فروش می‌ رساند. تمام اجناسی که در شعب حضوری کوروش به فروش می ‌رسند را می ‌توان به صورت اینترنتی نیز دریافت کرد. گاهی برخی اقلام در این سایت حتی تا 50 درصد تخفیف دارند. بنابراین، نه تنها بدون خروج از منزل به اجناس مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌ کنید، بلکه قیمت کمتری هم پرداخت می‌ کنید.

اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و یا اکالا؟ کدام بهتر است؟

برای داشتن یک انتخاب درست، یکی از مهم‌ ترین کارها جمع‌ آوری اطلاعات صحیح از گزینه‌ های موجود است. این امر، مقایسه را امکان ‌پذیر و انتخاب را آسان ‌تر می ‌کند. هر سه فروشگاه اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی ‌کالا جت از اعتبار و مزایای خوبی برخوردار هستند. شاید هرگز نتوانیم یکی را بهتر از دیگری بدانیم. با این حال، وجود تفاوت‌ های اندک میان آن ‌ها، می ‌تواند باعث شود هر فرد با توجه به نیازها و اولویت ‌های خود یکی را برگزیند. مقاله با بررسی این تفاوت ‌ها، راه را برای شما آسان ‌تر می ‌کند.
پشتیبانی در اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت
یکی از عناصر اساسی در اعتبار یک فروشگاه، حضور یک سیستم پشتیبانی قوی است. این بخش باعث می ‌شود که مشتریان با بهره ‌گیری از مشاوره ‌های قبل از خرید، تصمیم بهتری بگیرند و در صورت بروز هر گونه مشکل، به سرعت راه‌ حل آن را پیدا کنند. هر سه فروشگاه اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و اکالا از یک تیم پشتیبانی موثر بهره‌ مند هستند. محدودیت ‌های منطقه ‌ای دیجی کالا و اکالا باعث می‌ شود تا تیم پشتیبانی بیشتری برای بررسی نظرات و مشکلات مردم در نظر بگیرند.

دسترسی جغرافیایی


یکی از مهم‌ ترین عوامل در انتخاب بین این سه فروشگاه، موقعیت مکانی شماست. به دلیل پوشش گسترده اسنپ اکسپرس و اکالا در اکثر شهرهای کشور، شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور از خدمات این فروشگاه ‌ها استفاده کنید. البته فعلاً دیجی کالا جت فقط برای ساکنان تهران، کرج، شیراز و مشهد در دسترس است. با این حال، اطمینان حاصل شده است که در آینده نزدیک، شهرهای دیگر نیز افزوده خواهند شد.

تنوع کالاهای سوپرمارکت های آنلاین


تنوع محصولات در فروشگاه‌ های آنلاین از جلب مشتریان برای خرید جلب می ‌کند. تنوع کالاها در اسنپ اکسپرس به دلیل شامل بودن تعداد زیادی از سوپرمارکت‌ ها، قابل توجه است. از سوی دیگر، محدودیت شهرها و سوپرمارکت‌ها در دیجیکالا، باعث شده است که تنوع محصولات به میزان قابل قبولی محدود شود. در نتیجه، تطبیق دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس از لحاظ تنوع محصولات مشابه است. اکالا نیز اغلب محصولات خود را از شعب فروشگاه ‌های افق کوروش تأمین می ‌کند که باعث افزایش تنوع قابل قبول محصولات در این فروشگاه می ‌شود.

سرعت عمل دیجی جت و اسنپ اکسپرس


دیجی کالا جت تمرکز خود را بر افزایش سرعت تحویل سفارشات گذاشته است و تعهد دارد که سفارشات را در کمتر از نیم ساعت به مشتریان ارائه دهد. از سوی دیگر، اسنپ اکسپرس به شما امکان می‌دهد از نزدیکترین فروشگاه خرید کنید و زمان دریافت سفارش را به حداقل برسانید. اکالا نیز تعهد دارد که سفارشات مشتریان خود را در کمتر از یک ساعت تحویل دهد.

هزینه‌های خرید از اکالا و دیجیکالا جت


محاسبه هزینه‌ های سفارشات در این سه فروشگاه بر اساس فاصله، مکان خرید و عوامل دیگر انجام می‌ شود. همچنین، کد پستی، شلوغی سیستم یا تاخیر در زمان سفارش می‌ تواند در هزینه ارسال تأثیر بگذارد. همچنین، قیمت محصول نیز باید در نظر گرفته شود. با توجه به تعدد محصولات و فروشندگان، امکان بررسی هر مورد به صورت جداگانه وجود ندارد. با این حال، می‌ توان گفت که مقدار معین شده برای محصولات در این سه اپلیکیشن کمتر از قیمت حضوری است.
جمع‌بندی برای انتخاب بین اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت
در حال حاضر، یکی از بهترین راه‌ ها برای تهیه وسایل مورد نیاز، استفاده از فروشگاه ‌های اینترنتی و خرید آنلاین است. پیشنهاد ما برای دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن، استفاده از خدمات اسنپ اکسپرس، اکالا و یا دیجی کالا جت است. با استفاده از این سرویس ‌ها می‌ توانید با اطمینان، تجربه‌ ای جدید از خرید آنلاین را تجربه کنید. در نهایت، انتخاب بین این سه سرویس وابسته به اولویت‌ها و شرایط شخصی شماست.
 

منبع: مقایسه اسنپ اکسپرس،اکالا و دیجی کالاجت

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋