کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت


خرید آنلاین در جوامع امروزی یک امر روزمره و طبیعی است. این سبک زندگی تا حد زیادی پیشرفت کرده است، به حدی که بسیاری از افراد بدون اینترنت و خرید آنلاین نمی ‌توانند راحت زندگی کنند. در حال حاضر، بسیاری از افراد برای تأمین نیازهای روزانه ‌شان از فروشگاه‌ های اینترنتی استفاده می ‌کنند. یکی از مجموعه‌ های معروف در زمینه فروش آنلاین محصولات، دیجی کالا نام دارد. دیجی کالا جت یکی از بخش ‌های جدید این مجموعه است که می ‌توان آن را به عنوان یک سیستم جدید برای خرید محصولات با سرعت بالا دانست. تاکنون، تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت، برای بسیاری از کاربران دیجی کالا لحظه‌ های لذت‌ بخشی را به همراه داشته است.
برای پاسخ به نیازهای مشتریان، دیجی کالا این سیستم جدید را معرفی کرده است. یکی از ویژگی ‌های برجسته این محصول، تحویل سریع سفارشات سوپرمارکتی در بازه زمانی 30 دقیقه است. این سرویس به افرادی اختصاص داده شده که به دنبال خریدهای لحظه ‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی می ‌باشند. در ادامه می ‌توانید در مورد ویژگی ‌ها و نحوه استفاده از این سرویس بیشتر بخوانید.

مرور کوتاه بر تاریخچه دیجی کالا جت


در سال 1397، دیجی کالا اعلام کرد که از حالا به بعد کاربران می ‌توانند محصولات سوپرمارکتی (روکولند) را از فروشگاه آنلاین خریداری کنند. از آن زمان به بعد، دیجی کالا سعی کرده است تا محصولات تندمصرف مورد نیاز مشتریان را به سبد خرید آن ‌ها اضافه کند. این اتفاق همزمان با شرایطی بود که ویروس کرونا باعث شده بود مردم بیشتر در خانه ‌های خود باشند و خرید اینترنتی رواج پیدا کند.
دیجی کالا چهار سال در این زمینه فعالیت کرده و سپس سرویس جت را راه ‌انداخت. مدلی که برای این سرویس در نظر گرفته شده است، با نام on-demand شناخته می ‌شود. دیجی جت در واقع یک پلتفرم است که محصولات تند مصرف را در کمترین زمان از سوپرمارکت ‌های نزدیک به مشتری به دست او می ‌رساند. سوپرمارکت دیجی کالا جت با هدف ارائه خدمات با سرعت بیشتر شروع به کار کرده و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

تجربه خرید 30 دقیقه‌ای از سوپرمارکت دیجی کالا جت


بالا بودن سرعت ارسال محصولات، ویژگی اصلی این سرویس است. این قابلیت توانسته است تجربه متفاوتی را برای کاربران به ارمغان آورد. سرعت ارائه خدمات این سرویس محبوب کمتر از 30 دقیقه است. این امکان فرصت عالی ‌ای برای کاربرانی فراهم می ‌آورد که نیاز دارند در کمترین زمان ممکن به نیازهای روزانه ‌شان دسترسی پیدا کنند. شما می ‌توانید به راحتی در چند دقیقه، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در زمان کمی (کمتر از 30 دقیقه)، آن ‌ها را تحویل بگیرید.
خدمت ‌رسانی سرویس دیجی کالا جت به وسعت ایران است
مدل کسب و کاری این پلتفرم مقیاس‌پذیر و غیرمتمرکز است. این رویکرد باعث شده که دیجی جت به سرعت در شهرهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. ابتدا خدمت‌رسانی این سرویس از شهرهای تهران و کرج آغاز شد و در حال حاضر شهرهای دیگری همچون مشهد، تبریز، شیراز و ... از این سرویس محبوب بهره ‌مند می‌ شوند.

سوپرمارکت‌ های اختصاصی دیجی کالا جت


سرویس دیجی کالا جت علاوه بر همکاری با فروشگاه‌های زنجیره ‌ای معتبر، انبارهای اختصاصی را در قالب دارک استور به نام جت مارت در مناطق مختلف دارد. این انبارها به نام جت مارت شناخته می‌شوند و در واقع انبارهای بزرگی هستند که محصولات در آن‌ها به قفسه  ‌ها و ردیف‌هایی مخصوص قرار گرفته و برای خریداران قابل دسترس نیستند. این ساختمان ‌ها معمولاً در نقاط قابل دسترس شهر ساخته می‌شوند. پس از ثبت سفارش اینترنتی کاربران، پردازش کالاها آغاز می ‌شود و سپس سفارش‌ ها تجمیع شده و به مشتری ارسال می ‌شوند. زنجیره تأمین در این شرایط با سرعت بیشتری کار می ‌کند و نیازهای مشتریان به سرعت بیشتری رفع می ‌شود.
جت مارت ‌ها تنوع کالایی از برترین برندها با نازل ‌ترین قیمت و بیشترین تخفیف را در کمترین زمان فراهم می ‌کنند. دیجی کالا جت در حال حاضر دارای جت مارت ‌های فعال در شهرهای تهران و کرج است و اطمینان حاصل است که تعداد جت مارت‌ های فعال در سایر شهرها در آینده افزایش خواهد یافت.

تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا جت


برای حفظ رضایت مشتریان خود، دیجی کالا جت اقدام به ارائه کدهای تخفیف برای خرید کرده است. قیمت‌ های دیجی جت به طور کلی مناسب هستند، اما به منظور خرید به صرفه ‌تر و آسان‌ تر، تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا جت مد نظر قرار گرفته است. تقریباً همه‌ی فروشگاه‌ها در دیجی کالا جت برای محصولات خود کدهای تخفیفی را فراهم کرده ‌اند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می ‌شود مقاله راجع به استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا جت مطالعه شود.

پایان خرید از دیجی کالا جت


تجربه خرید کاربران از سوپرمارکت دیجی کالا جت نشان داده است که می‌ توان به این سرویس از بزرگترین فروشگاه‌ های آنلاین اعتماد کرد. تاکنون بسیاری از برندها در زمینه‌ی فروش محصولات سوپرمارکتی آنلاین شروع به کار کرده‌ اند. دیجی کالا جت نسبت به رقبا، موفقیت چشمگیری داشته است. این فروشگاه با ارائه امکانات ویژه برای کاربران، با ارائه کدهای تخفیف فرصتی را فراهم کرده تا همه‌ ی مشتریان بتوانند تجربه‌ ی خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.

منبع: تجربه خرید از دیجی جت

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋