کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

مقایسه طاقچه و فیدیبو برای خرید کتاب صوتی و الکترونیکی


استفاده از کتاب‌ های صوتی و دیجیتال یک امکان جذاب، مدرن و مفید است که به کاربران این امکان را می ‌دهد که به راحتی و با نیاز کمتر به منابع فیزیکی، به محتوای کتاب ‌ها دسترسی پیدا کرده و مطالعه را به شکلی جدید و نوآورانه تجربه کنند. در بین وب‌ سایت‌های عرضه کتاب‌ های صوتی و آنلاین، طاقچه و فیدیبو به عنوان دو پلتفرم شناخته شده شناخته می ‌شوند. در ادامه، با بررسی ویژگی‌ های این دو سایت به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهیم کرد.


مزیت استفاده از کتاب ‌های صوتی و الکترونیکی طاقچه و فیدیبو


کتاب‌ های صوتی و دیجیتال نسخه‌ های الکترونیکی کتاب‌ ها هستند که به صورت صوتی یا در قالب فایل ‌های الکترونیکی مانند PDF یا ePub ارائه می ‌شوند. استفاده از این نوع کتاب ‌ها به کاربران این امکان را می ‌دهد که بدون نیاز به حمل و جابجایی کتاب‌ های سنگین چاپی، محتوای آن را در دسترس داشته باشند. استفاده از کتاب ‌های صوتی برای افرادی مناسب است که به علت مشکلات بینایی، ناتوانی در خواندن یا میل به شنیدن متن ‌ها، گوش دادن به کتاب ‌ها را به خواندن آن ترجیح می ‌دهند. با استفاده از کتاب‌ های صوتی، کاربران می‌ توانند کتاب‌ ها را در هنگام رانندگی، ورزش، آشپزی و یا هر فعالیت دیگری که نیاز به تمرکز بصری ندارد، گوش دهند.
در کتاب ‌های دیجیتال قابلیت جستجو در متن، نشانه‌گذاری صفحات، تغییر فونت و اندازه متن و صفحه ‌بندی مناسب وجود دارد. این کتاب ها را می‌توانید از طریق طاقچه و فیدیبو تهیه کنید. استفاده از کتاب ‌های صوتی و دیجیتالی نه ‌تنها به کاربران این امکان را می ‌دهد تا با محتوای کتاب ‌ها در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند بلکه برای محیط زیست نیز سودمند اند. با استفاده از کتاب‌ های الکترونیکی، مصرف کاغذ و چاپ کتاب‌ ها کاهش می ‌یابد و در نتیجه به حفظ منابع طبیعی کمک می ‌شود.


درباره طاقچه چه می‌ دانید؟


شروع رسمی فعالیت این مجموعه از سال 93 است. یعنی حدودا 10 سال است که طاقچه برای محقق کردن امکان بهره‌ برداری از کتاب ‌ها در هر زمان و هر مکان برای علاقه‌ مندان به این حوزه تلاش می ‌کند. این اپلیکیشن را می ‌توان یک کتاب‌ خانه دیجیتالی همیشه همراه دانست. در این برنامه می ‌توانید نسخه‌ های الکترونیکی یا صوتی کتاب ‌ها را تهیه کرده و از آن‌ ها استفاده کنید. تنوع ژانر و عناوین موجود در طاقچه زیاد است و می ‌تواند همه سلیقه‌ های مطالعاتی را راضی کند. علاوه بر این، امکان خرید نسخه‌ های چاپی نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.


کمی با اپلیکیشن فیدیبوآشنا شویم


فیدیبو فعالیت خود را با شعار "مطالعه آزاد برای همه، همه وقت، همه جا" از سال 89 آغاز کرده است. در آن زمان کم ‌تر کسی به اهمیت مطالعه و احتمالاً کمبود زمان برای این کار فکر می ‌کرده. به همین دلیل فیدیبو به اولین پلتفرم موفق در این حوزه تبدیل شده است. همه کتاب ‌هایی که در فیدیبو می‌ بینید مبتنی بر استاندارد‌های جهانی و با رعایت کامل قانون کپی ‌رایت ارائه شده ‌اند. همچنین، اگر کتاب مورد نظر شما در فیدیبو نبود می ‌توانید درخواست کنید تا به مجموعه اضافه شود.


خدمات کدام بهتر است: طاقچه یا فیدیبو؟


اولین تمایز بین دو اپلیکیشن طاقچه و فیدیبو این است که در فیدیبو می ‌توانید کتاب‌ های الکترونیکی خود را کپی کنید یا برای دیگران ارسال کنید، اما در اپلیکیشن طاقچه، مطالعه کتاب ‌های دیجیتال فقط داخل همین برنامه و با نام کاربری شما امکان پذیر است. همچنین، یکی دیگر از نکاتی که می ‌تواند باعث برتری نسبی فیدیبو شود، اضافه شدن پادکست‌ ها است.
یکی از خدمات جذابی که توسط هر دو مجموعه طاقچه و فیدیبو ارائه می ‌شود، کتاب ‌خانه ‌های عمومی است. در این طرح می ‌توانید با پرداخت یک بار حق اشتراک از تمام کتاب ‌های موجود در کتابخانه استفاده کنید. فیدی ‌پلاس و طاقچه ‌بی ‌نهایت نام این کتاب ‌خانه ‌ها است. این ویژگی جذاب در هر دو اپلیکیشن موجود و قابل دسترسی است.
در ادامه، ویژگی‌ های طاقچه و فیدیبو را که اهمیت دارند، بررسی می ‌کنیم.

سازگاری با دستگاه‌ های مختلف


هنگامی که به کتاب‌ های الکترونیک یا صوتی فکر می‌ کنیم، بیشتر به تلفن همراه خود اشاره می ‌کنیم. این اپلیکیشن ‌ها به راحتی روی گوشی شما قابل اجرا هستند، بدون تفاوتی بین سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS. همچنین، اگر از دستگاه کتابخوان استفاده می ‌کنید، طاقچه و فیدیبو هر دو با آن سازگارند.
همچنین، ممکن است نیاز داشته باشید از ویندوز یا لپتاپ برای استفاده از این برنامه ‌ها استفاده کنید، که در اینجا تفاوت قابل توجهی بین طاقچه و فیدیبو وجود ندارد. هر دو می ‌توانند با ویندوز اجرا شوند، تنها تفاوت در اجرای برنامه روی مک ‌بوک ها که در طاقچه نیاز به نسخه تحت وب است، در حالی که در فیدیبو نسخه نرم ‌افزاری نیز موجود است.


بررسی محیط کاربری


یکی از معیارهای اساسی در بررسی نرم‌افزارها، محیط کاربری است. این مهم است که افراد بتوانند به راحتی از این برنامه ‌ها استفاده کنند. در اینجا، تفاوت چشم‌گیری بین طاقچه و فیدیبو وجود ندارد. هر دو اپلیکیشن با دسته ‌بندی ‌های خاص، شرایط استفاده را برای کاربران ساده کرده‌ اند. اگر تفاوتی وجود داشته باشد، مربوط به ظاهر است و کاملاً به سلیقه کاربر بستگی دارد.


تنوع و قیمت کتاب‌ ها


در کل، قیمت نسخه‌ های الکترونیکی کتاب ‌ها توسط ناشران تعیین می ‌شود. این قیمت ‌ها بسیار کمتر از نسخه ‌های چاپی هستند. تعیین قیمت ارتباطی به طاقچه و فیدیبو ندارد، بنابراین نمی‌ توان آن‌ها را مقایسه کرد. تخفیف ‌های مختلف تنها ابزارهایی هستند که رقابت بین این دو اپلیکیشن را حفظ می‌ کنند. به همین دلیل، هر دو معمولاً تخفیف ‌های خوبی را برای خرید در نظر می ‌گیرند. همچنین، از نظر تنوع محصولات، هر دو مجموعه در سطح قابل قبولی قرار دارند و تمایز قابل توجهی بین آن ‌ها وجود ندارد.

منبع: مقایسه طاقچه و فیدیبو

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋